#1
Vind 't best goor in m'n keel, maar het hoort er een beetje bij. Bij coke daarintegen vind ik het heerlijk ![:hearteyes:]()

Idd ik ben echt verliefd op dat cokesmaakjeDreamWeaver zei:Vind 't best goor in m'n keel, maar het hoort er een beetje bij. Bij coke daarintegen vind ik het heerlijk![]()
Werkt super tijdens school, maar wat Nick zegt: of het slim is is een tweede. Voor je het weet ga je niet meer naar school zonder...acidboy zei:Treurig genoeg ik ook.
Supervlieg zei:Net als dat branden in je neus, kan ik gewoon van genieten :![]()

Chimera zei:Ik heb dat ook dat de speed in mijn keel komt.. echt g.a.d.v.e.r.d.a.m.m.e! Maar ja.. MOet ik maar geen speed nemen he..
Ketaboy zei:Chimera zei:Ik heb dat ook dat de speed in mijn keel komt.. echt g.a.d.v.e.r.d.a.m.m.e! Maar ja.. MOet ik maar geen speed nemen he..
Die meuk in mijn keel vind ik juist wel chill. Weet ik teminste dat der iets in mijn neus zit ofzo ghehe. Kan het niet echt verklaren though xD
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."