#1
Ja gbl is een oplosmiddel zonder ph. Wordt door je nieren omgezet in ghb. Is dus schadelijk en 't vreet aan je slokdarm. Hou het ph neutraal door 't te laten reageren met water. Pas op met de verhouding. Ghb zelf is niet schadelijk. Wel zeer verslavend