Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ook wel eens zo'n ervaring gehad, was op festival weekend afgelopen jaar. Had die vrijdag al xtc gebruikt en zondag toch ook weer (voortaan doe ik dus echt maar 1 avond). De 2e avond ging opzich heel goed, sloeg lekker in maar de happy feelings waren toch wat minder. Het was ook vreselijk warm in de tent, ging behoorlijk hard en moest dus wel eventjes een beetje afkoelen. Stond beetje aan de zijkant, te kijken naar alle partygangers die helemaal los gingen, als robots leek het wel. Ze zagen eruit alsof ze zichzelf niet meer waren en alles deden voor de beat, dat beeld was zo beangstigend dat ik in één keer uit de xtc trip schoot. Bam, op aarde, dat was een heel raar gevoel. Toen maar richting tentje vertrokken en bij toenmalig vriendinnetje in de tent gekropen, toen kwamen de happy feelings wel weer lichtjes terug, maar het was echt een gigantische klap."
"Dat is waarschijnlijk de beruchte mCPP geweest."
"Sowieso is de XTC markt op dit moment enorm vervuild. Dan praat ik ook echt over bijna 20% mCPP!"
"Gewoon in een zakje doen en dit aan je ballen tapen, even naar de wc lopen als je binnen bent en je haalt het er zo weer af. Tja als het een harige bende is beneden doet het wel pijn ja :P, maar hier voel ik me het veiligste bij om het mee te nemen bij grote feesten. Neem vaak gewoon rolletje plakband mee en de pillen alvast in een zakje in de trein (ga altijd met ov naar een feest) en tape ze in de trein vast, hoef je er niet uren mee rond te lopen . Bij kleinere feestjes doe ik echt niet moeilijk en zit het gewoon naast mijn wiet."
"2c-b en ghb, lekker hoor"
"Flunitrazespeed zei: Als je occasioneel speed neemt voor een feestje ofzo..ga dan gewoon niet speed ligge snuive gelijk als coke..(zielig om het kwartier naar het toilet..) Als je weet dat je meestal totaal naar de zak bent de dag erna, neem dan de volgende keer gewoon iets minder.. ja dat klinkt niet zo leuk maar speed is gewoon totaal anders en de meeste mensen vermaken zich evengoed met een paar lijntjes dan wanneer ze ne gram binnenkappen op een avond drink er alcohol op en zorg dat je diezelfde avond slaapt..is heeel goed te doen..en op die manier voel je er niet echt veel van de dag erna less is nog altijd more met speed Klik om te vergroten... Kan ik beamen en ga ook zoor zuivere kwaliteit speed, de cafeïne in speed is ook killing. Stel dat er 50% cafeïne in versneden pep zit, als je dan een halve gram pep weg werkt, komt er dus 250 mg cafeïne in je lichaam. Als je dan nog eventjes weet dat cafeïne een halfwaarde tijd van 5 uur heeft en een sterke bak koffie een cafeïne gehalte heeft van 80mg, werk je dus eventjes 3 goede bakken koffie naar binnen (of meer zelfs als je meer neemt of het meer versneden is). Dan is het dus ook zo dat 5 uur later nog steeds de helft van de cafeïne in je lichaam zit, dus nog steeds anderhalve bak koffie en ik kan sowieso niet slapen met meer dan een bak koffie in mijn bloed."
"luchtdicht! dus even goede sealzakjes/strijkzakjes scoren en het daar in bewaren. Op koude temperatuur is ook goed, maar ook een constante temperatuur is gewenst. Of de diepvries beter is durf ik niet te zeggen, weet niet wat de kwaliteitsverandering is als het water in de pep gaat kristalliseren door bevriezing."
"In principe geldt voor alle drugs hetzelfde: luchtdicht / donkere plek / koele constante temp."
"Dikkop zei: weet nu voor mezelf dat ik met VEEL minder pep een VEEL leukere tijd kan hebben. (heb net klein beetje op en voel me heerlijk!). Klik om te vergroten... Bij less is more geldt ook dat je op wel overwogen momenten je drugs neemt. Ik kan me vergissen, maar denk niet dat jij op het moment van inname zojuist de extra energie echt nodig had zo 2 dagen voor oud&nieuw. Met less is more is het ook juist dat je topfit aan je drugs begint en dat je mentaal en fysiek zonder de drugs al prima in je vel zit. Dan werkt de drugs ook nog eens extra goed en heb je erg weinig nodig om dit effect te bereiken."
"TrippleKX zei: pbwebmaster zei: Wat ik me afvraag. Waarom raken er zoveel mensen verslaafd aan speed en maar zo weinig aan xtc? Ik gebruikte wekelijks xtc (ben compleet afgetakeld), nu doe ik het ongeveer 1x per maand. Ook al wilde ik wel doorgaan met wekelijks slikken het lukte me gewoon niet omdat ik me verrot voelde (gelukkig maar). Heb je met speed dan niet het gevoel van, nu kan ik echt niet meer? Klik om te vergroten... Omdat speed verslavender is! Je word er ook verot van.. maar het is te verslavend, en bij een pilletje kun je nog afblijven als je zo verrot bent, bij speed pak je meer omdat je er niet meer vanaf kunt blijven. Net zoals met coke.. ook verschrikkelijk.. toen ik het 5 x had gedaan kon ik er nauwelijks meer vanaf blijven.. ook geen aandrader.. En ik ben ook 16 en nu doe ik wekelijks xtc maar in de zomervakantie heb ik 5 van de 7 dagen xtc gebruikt.. het hangt wel je keel uit verschrikkelijk, je bent verrot, maar je doet het om het gewoon nog leuker te maken.. maar als je 5 van de 7 dagen xtc doet heb je echt de 5de dag 4x zoveel meer nodig als de 1ste dag, zonder dat het effect dan nog goed terug komt.. geen aanrader dus! Klik om te vergroten... Geen aanrader? Gewoon fucking dom en gestoord noem ik zoiets."