Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bier en nicotine. en paar trekjes van joint."
"1 lsd 2 ketamine 3 mdma cristallen"
"Ik vind het ook heerlijk om met een witbiertje op het terras te zitten, of lekker achter in de tuin. Dan drink ik ook voor de smaak. Alleen op een feestje of in het weekend drink ik meer."
"Echelon zei: nicolai zei: als je kinderen kan krijgen zie ik geen reden waarom je geen kinderen zou mogen krijgen...in geen een geval. Klik om te vergroten... Wat een bizarre stelling... alleen vanwege het feit dat iemand biologisch gezien zwanger kan worden moet diegene dan ook maar een kind nemen??? Dat slaat echt als een lul op een drumstel... Volgens mij dacht de kerk er rond 1372 ook zo over. vooruitgang is blijkbaar aan jou voorbij gegaan geld het ook andersom? als een vrouw onvruchtbaar blijkt te zijn, mag ze dus blijkbaar geen kinderen krijgen? Klik om te vergroten... Er staat mogen krijgen, nergens dat het moet :P"
"Jointje en kopje thee."
"Ik heb een vraagje, ik ken iemand die een keertje lsd wil proberen..Maar diegene heeft een serotonine probleem,.. (slikt daar ook medicatie voor) Verder heeft zij een herseninfarct gehad, zo'n vier maanden geleden.. Ik heb wel iets kunnen vinden over lsd met een serotonine probleem, maar niet echt iets in verband met een herseninfarct. Ik heb zelf wel enige ervaring met lsd,en heb momenteel wat thuis liggen.. Toch wil ik wel eerst weten voor haar, of het enige slechte invloeden kan hebben."
"Ja, het is in blanco. Ik ga ook heen. Woon er vlak bij hehe."
"Gaan meer mensen heen dan?"
"Ik droog ze meestal op wc papier op de kachel. En dan duurt het bij mij twee dagen, en dan zijn ze kurkdroog."
"Ik heb onlangs weer 2 growkits aangeschaft. Nu heb ik ze ongeveer een week terug neergezet. Ik heb ze beide bij dezelfde warmte staan, maar nu komt er in een filterzak heel weinig condens. Soms als mn kamer iets warmer is, komt er wel ietsje meer. Maar soms zie ik het alleen maar in de bak zelf, en niet in de zak. Terwijl die andere filterzak continu wel condens in zit. Nu vroeg ik mij af, of ik die filterzak met bijna tot geen condens bij moet spuiten met een sproeier? Of is condens in de bak opzich genoeg?"