Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsModafinil als stimulerend middel

Modafinil als stimulerend middel

35 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
lol nee nog niet, zal ook nog wel ff duren...

Heb het ff te druk met andere dingen en mn stash heeft het nog niet écht nodig aangevuld te worden... Maar zodra ik tijd heb maak ik er werk van :)
P
PDVLid
Hoe zit het daarmee om dat proberen te verkrijgen zonder voorschrift?
Ik bedoel, is dat enigszins al een beetje in de omloop?

Ik heb er inderdaad ook al veel goede dingen over gelezen, zou het ook wel eens willen proberen. :)
F
FlameonLid
honingolie zei:
Flameon zei:
Ik weet niet of modafinil recreatief gebruikt wordt. Heb het eerlijk gezegd nog nooit gehoord, maar goed ik kan me er iets bij voorstellen als het opwekkend werkt
Klik om te vergroten...

zie:
http://www.nrc.nl/wetenschap/article869 ... rte_koffie
http://www.johannhari.com/archive/article.php?id=1298
Klik om te vergroten...

Thanks honingolie voor de bron :)
Modafinil wordt gebruikt tegen narcoleptica (de zgn slaapziekte), dus dat je er wakker / alert van wordt kan zeker kloppen. Klinkt dan opzich wel interessant.
j
jelliesLid
spor-heb je het al binnen? en uitgeprobeerd ben benieuwd :)
h
honingolieLid
ondertussen heb ik wat besteld, 10x200mg. Ik zal hier berichten wanneer het binnen en getest is.
S
SporLid
Ik moet me schamen nog steeds niet de moeite genomen om te bestellen :flushed:

Maar kan voorlopig nog even vooruit :grin:
h
honingolieLid

leve het internet :wink:
O
OaklanderLid
En Honingolie?

Het verbaasd met dat deze thread is gestopt volgens mij zijn we nog lang niet uitgepraat. Hoe valt de Modalert mee? Ik neem dat zelf ook regelmatig en ondervind er zeer nuttige gevolgen van: verhoogde concentratie (als je de moeite doet, bv. tijdens studie), een helderder werkend brein en ook een goede opkikker wanneer je het niet meer ziet zitten..

Ik vraag me enkel nog af of deze Modalert wel de hoogste kwaliteit heeft en identiek is aan Provigil. Modalert is in India gemaakt en Provigil is europees. Ik heb er wel nevenwerkingen van die niet zo heel erg zijn maar na een dagje Modalert voel ik me wel een beetje uitgeput en ben ik niet erg geneigd de dag erop weer te pakken. Misschien zitten er onzuiverheden in die in Provigil niet zitten.. Ik zou hier graag meer over te weten komen; Heeft er nog iemand ervaring met modafinil en met welk merk?

Grtz
S
SporLid
Stelletje apen van de douane :(

Hebben mn pakje modafinil afgepakt

En ik werd vriendelijk doch dringend verzocht NIET NOGMAALS DERGELIJKE BESTELLINGEN TE PLAATSEN, want dan zou ik er minder goed vanaf komen :P

Opletten met airsealed producten die uit INDIA komen dus ! Bosnie tot nu toe geen problemen mee gehad
h
honingolieLid
Oaklander zei:
En Honingolie?

Het verbaasd met dat deze thread is gestopt volgens mij zijn we nog lang niet uitgepraat. Hoe valt de Modalert mee? Ik neem dat zelf ook regelmatig en ondervind er zeer nuttige gevolgen van: verhoogde concentratie (als je de moeite doet, bv. tijdens studie), een helderder werkend brein en ook een goede opkikker wanneer je het niet meer ziet zitten..
Klik om te vergroten...

Ik ben er niet zo heel erg weg van moet ik eerlijk bekennen.. Het focussen gaat niet zo goed als ik zou willen en verwachtte, en ik raak sneller geïrriteerd en ietwat nerveus.. Moet zeggen dat ik nog te weinig heb geëxperimenteerd met dosis, maar ik prefereer dan toch een kleine hoeveelheid dex als ik bijvoorbeeld eens veel moet leren/studeren..
m
mmnLid
ik vind het toch wel goed spul zeker om je tijdens je studie goed te kunnen concentreren ik vindt het ook erg stimulerend en best wel leuk als uitgaansdrugs.

200 mg = ging mijn hartslag van 60 naar 100
400 mg = ging mijn hartslag naar de 120 :openmouth: :wave:
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
Spor zei:
Opletten met airsealed producten die uit INDIA komen dus ! Bosnie tot nu toe geen problemen mee gehad
Klik om te vergroten...

Misschien omdat het dus toch binnen Europa is? Wel blij dat je dit hebt opgemerkt, beter dus gewoon binnen Europa bestellen!
P
PinthoLid
jaa ik krijg het voor mijn ADD!! ben heel blij, het kan alleen door een dokter worden voorgeschreven, die tevens enig ervaring heeft met slaap/waak stoornissen. De voordelen wegen zwaarder als de nadelen in tegen stelling tot concerta of dex of strattera :)
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
jongens zijn er nu ondertussen meer mensen die dit middel hebben geprobeerd??
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
Hertz zei:
jaa ik krijg het voor mijn ADD!! ben heel blij, het kan alleen door een dokter worden voorgeschreven, die tevens enig ervaring heeft met slaap/waak stoornissen. De voordelen wegen zwaarder als de nadelen in tegen stelling tot concerta of dex of strattera :)
Klik om te vergroten...

Welke nadelen ervaar je van modafinil Hertz?
S
SomaLid
Krijg je het ook voor ADD? :confused:
P
PinthoLid
ja, ik krijg het voor mijn ADD van mn psych, als het ware een experiment, maar ik heb er baat bij want in het begin van de avond, overdag en sochtends verhoogt het mijn concentratie, terwijl het me ook helpt bij het slapen want ik ben als het uitgewerkt is tegen slaaptijd lekker moe en slaap dan als een roosje.
S
SomaLid
En woon je in België of Nederland? En heeft je dokter het zelf voorgesteld of heb je er zelf naar gevraagd?
P
PDVLid
Spor zei:
Stelletje apen van de douane :(

Hebben mn pakje modafinil afgepakt

En ik werd vriendelijk doch dringend verzocht NIET NOGMAALS DERGELIJKE BESTELLINGEN TE PLAATSEN, want dan zou ik er minder goed vanaf komen :P

Klik om te vergroten...
:P
Hier in België is het nog veel strenger. We kunnen zelfs niet van AS producten bestellen uit India.
Maar er is een redelijk makkelijke omweg, een shop die ze allemaal zelf importeert binnen de EU en ze dan verzendt naar het land naar keuze.

Dat terzijde. Ik heb ook al 90 tabletjes in totaal besteld maar ik vind het toch nog altijd een beetje een gek middel. Soms kan ik in slaap vallen als ik het genomen heb, soms totaal niet. Het is sowieso wel de moeite om eens te proberen maar je moet er imo ook niet teveel op vertrouwen. Je moet echt werken en bezig zijn vooraleer je merkt dat je er iets aan hebt.

Alsook wat oppassen met de dosering, je merkt dat wel snel aan je hartslag. Vergeet ook niet dat die pilletjes een hele tijd werkzaam zijn, dus je overdoset al snel.
u
underworldLid
Vrouwtje_Amsterdam zei:
jongens zijn er nu ondertussen meer mensen die dit middel hebben geprobeerd??
Klik om te vergroten...
ik heb gister een sampeltje binnen gekregen pure vorm, nu een klein sleutelpuntje genomen en zo maar kijken of het meerwaarde geeft op me werk :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."