Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMigraine

Migraine

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
dagonwebLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruikte voor het eerst E in 1987, in een tijd dat niemand het nog kende.

Ik heb ven mezelf altijd zeer zware migraines gehad, die soms kunnen escaleren in clusters. Ook heb ik altijd al andere klachten gehad, zoals zeer plotseling opkomende depressies. Na gebruik van MDMA (ik gebruik geen coke of amphetamine, maar gebruik als czs stimulant modafinil - van uppers krijg ik migraines) merkte ik dat ik wekenlang beduidend minder klachten had. Er zit mogelijk een PTSD component in mijn problematiek. Bovendien ben ik in mijn jeugd mogelijk in contact gekomen met een aantal zware metalen zoals lood en cadmium.

Dit is een lastig dilemma. Veel pillen bevatten toegevoegde rommel waar ik akelig van wordt - maar de zuivere MDMA, en dan met name de pillen met meer dan 120mg - 'pillen met een garantie' zijn lastig te krijgen. Ik had jaren geleden toegang tot een pharmacist die het onder die voorwaarde voor me maakte en begin jaren 90 heb ik een paar jaar deze dingen eens per maand gebruikt en daar enig profijt van gehad. Psilocibine varianten doen hetzelfde en in de zomer wil ik me daar nog wel eens aan wagen, maar ik wordt dan dan weer vaak erg misselijk van.

Heb iemand dezelfde ervaringen? Zijn er andere middellen 'met redelijk veilige doserings-marges' die hetzelfde zouden doen?

Ik check dit forum niet al te vaak : [email protected]
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik jou was zou ik als je goede MDMA wil op zoek gaan naar kristallen. Kan je mooi laten testen, en (voor zover ik het mee heb gemaakt) heb ik het nog nooit versneden zien worden met andere troep.

Kost je rond de 30 € p/g en met behulp van een weegschaaltje is het goed te doseren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."