Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de stof gaat kapot bij een bepaalde temperatuur.. het zou niet verdwijnen of de lucht ingaan met thee zetten. ben bang dat je het toch "kapot gekookt" hebt"
"soms zie je in een ooghoek iets. en als je kijkt blijkt het wat anders te zijn. met drugs op word dit effect erger. soms word je hier para van. en je kan daar dus ook in doordraaien. laat de snuif eens liggen en ga idd eens naar een huisarts"
"heel simpel uitgelegd wiet remt de dopamine remmer "GABA" amfetamine stimuleert het juist samen is dus nog meer... en van wiet word je dus ook moe moraal van dit verhaal je zal altijd een extra rush voelen, minder na hoe meer amfetamine afgebroken is hoe verder de amfetamine afgebroken is. hoe beter je het vermoeide effect van wiet merkt eigenlijk heel logische he"
"Jmths zei: Dexamfetamine wordt vrijwel niet meer vergoed, enkel 2,5mg pilletjes nog. Voor Dexamfetamine op recept betaal je denk ik wel het viervoudige van Methylfenidaat (/ritalin). Zal er denk ik wel mee te maken hebben. Klik om te vergroten... nou ik bedoel dat ik het als speed kocht, gewoon 70 a 80% zuiver per 10 gram"
"dikke 18 uur met melatonine denk wel aan je lichaam mensen, slaap is zo belangrijk voor je lichaam. en dat maakt juist sommige speed snuivers ook zo naar de klote"
"15? je moet 18 zijn om het te kopen, of het dan ook illigaal is om te bezitten of gebruiken weet ik niet maar oke... besef wel heel goed zodra het begint te werken ben je HELEMAAL van de wereld! je normaal besef is weg -> het kan zover gaan dat jij je zelf kan wijsmaken dat de wereld kapot gaat en bijv. vergeten dat je het NET hebt genomen. aldus complete paniek tot dat je eruit komt denk je waarom geloofde ik daar nou in/ hoe kan ik dat nou vergeten. qua visueel? de kamer waarin jij je bevind kan de grond in zakken en dan sta je opeens op een eiland of op een knollenveld, dus visueel ook heel sterk en als je toch besluit om het te doen, doe het veilig, een plaats waar niks kan gebeuren. er zijn al mensen door een raam heen gerent van verdieping 30 ( wat ze uiteraard NIET van plan waren, maar gewoon te ver van de wereld waren/ het raam niet eens zien) mijn eindbeoordeling: kort, maar een ZWAAR tripmiddel, ik heb al veel gedaan maar dat vind ik dus eng."
"de stof die daarin zit is DMT das dus de stof waarmee je snachts droomt je kan er niet op overdozen dus daarom kan je het sterker maken dan lsd het is ook het sterkste tripmiddel omdat mensen meer nemen omdat het toch niet lang duurt, maar dat geld ook voor salvia ik heb het wel eens gehad vanuit yopo zaden, lachkick, dromerig, en visueel trippen (lage dosis) wel effe goed bij je hoofd houden dat het een moa remmer is !! succes"
"lijkt op slaapverlamming. je hoort alles maar je impulsen hebben geen macht over je lichaam... ken iemand die heeft dat soms vlak voor het opstaan. duurt een paar minuten.. best eng voor de eerste keer. maar het blijkt dat sommige daar gevoelig voor zijn"
"is dex soms schaars tegenwoordig?. vroeger werd ik hier kapot mee gegooid. nu vind ik niemand meer die het heeft.. kreeg het aan de zelfde prijs als speed"
"living on the edge.. hoe verslavend is het dan echt?"