#1
Goede kwaliteit bestaat nog! 68% bij ons 


daderf zei:eerst had ik altijd van 68% uit limburg toen dat dus ophield had ik zelf eens van 73% kunnen scoren vanuit eindhoven. en als ik die vergelijk met wat ik nu krijg hier in zuid limburg begin ik echt te denken dat er niks goeds te halen valt hiero. ze zeggen je wel dat het goed is maar lijkt mij niet eens 20%. hoe ervaren jullie dat? of is het echt zeldzaam hier in limburg? :P

Djezus zei:je kan in zuid limburg geen goede pep aankomen, omdat het zowiezo direct word tegengehouden door het anti-pep schild. dit is onzichtbaar en de overheid heeft er de macht over.
onzuivere speed word niet tegengehouden door het schild, daarom heeft de overheid bedacht anti-pep robots in te gaan zetten.
we moeten de overheid tegen houden!! als we niet snel zijn kunnen we noooooit meer aan zuivere speed komen!!!!!
Sherlock.hobbyist zei:Djezus zei:je kan in zuid limburg geen goede pep aankomen, omdat het zowiezo direct word tegengehouden door het anti-pep schild. dit is onzichtbaar en de overheid heeft er de macht over.
onzuivere speed word niet tegengehouden door het schild, daarom heeft de overheid bedacht anti-pep robots in te gaan zetten.
we moeten de overheid tegen houden!! als we niet snel zijn kunnen we noooooit meer aan zuivere speed komen!!!!!
dit is onzin, geloof me maar
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."