Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskwaliteit dex "kinderpep" in limburg

kwaliteit dex "kinderpep" in limburg

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goede kwaliteit bestaat nog! 68% bij ons :rock:
d
daderfLid
01-01-2024, 00:00
#2
eerst had ik altijd van 68% uit limburg toen dat dus ophield had ik zelf eens van 73% kunnen scoren vanuit eindhoven. en als ik die vergelijk met wat ik nu krijg hier in zuid limburg begin ik echt te denken dat er niks goeds te halen valt hiero. ze zeggen je wel dat het goed is maar lijkt mij niet eens 20%. hoe ervaren jullie dat? of is het echt zeldzaam hier in limburg? :P
d
degebruiker1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
hoe kun je nou weten hoeveel procent het is :confused:
d
degebruiker1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
[Bericht verwijderd]
D
DjezusLid
01-01-2024, 00:00
#5
je kan in zuid limburg geen goede pep aankomen, omdat het zowiezo direct word tegengehouden door het anti-pep schild. dit is onzichtbaar en de overheid heeft er de macht over.
onzuivere speed word niet tegengehouden door het schild, daarom heeft de overheid bedacht anti-pep robots in te gaan zetten.
we moeten de overheid tegen houden!! als we niet snel zijn kunnen we noooooit meer aan zuivere speed komen!!!!!
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#6
daderf zei:
eerst had ik altijd van 68% uit limburg toen dat dus ophield had ik zelf eens van 73% kunnen scoren vanuit eindhoven. en als ik die vergelijk met wat ik nu krijg hier in zuid limburg begin ik echt te denken dat er niks goeds te halen valt hiero. ze zeggen je wel dat het goed is maar lijkt mij niet eens 20%. hoe ervaren jullie dat? of is het echt zeldzaam hier in limburg? :P
Klik om te vergroten...

Het is overal slecht. Dus niet alleen in limburg het is er nog wel maar het wordt allemaal versneden.
h
hobbyistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Er is wel degelijk nog kwaliteit uit limburg te halen ....trust me :grin:
h
hobbyistLid
01-01-2024, 00:00
#8
hier nog steed 70 % :rock:
h
hobbyistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Djezus zei:
je kan in zuid limburg geen goede pep aankomen, omdat het zowiezo direct word tegengehouden door het anti-pep schild. dit is onzichtbaar en de overheid heeft er de macht over.
onzuivere speed word niet tegengehouden door het schild, daarom heeft de overheid bedacht anti-pep robots in te gaan zetten.
we moeten de overheid tegen houden!! als we niet snel zijn kunnen we noooooit meer aan zuivere speed komen!!!!!
Klik om te vergroten...

dit is onzin, geloof me maar
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
hobbyist zei:
Djezus zei:
je kan in zuid limburg geen goede pep aankomen, omdat het zowiezo direct word tegengehouden door het anti-pep schild. dit is onzichtbaar en de overheid heeft er de macht over.
onzuivere speed word niet tegengehouden door het schild, daarom heeft de overheid bedacht anti-pep robots in te gaan zetten.
we moeten de overheid tegen houden!! als we niet snel zijn kunnen we noooooit meer aan zuivere speed komen!!!!!
Klik om te vergroten...

dit is onzin, geloof me maar
Klik om te vergroten...
Sherlock.

Hier nog nooit dex tegengekomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."