Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zo dan"
"Ik heb zelf drie keer online wiet besteld. Purple Afghan Kush en wat andere dingen. Niet de beste kwaliteit eerlijk gezegd, ook duur maar ik hoefde niet naar buiten om het te halen. Een leuk experience maar het geld niet waard. Hasj is trouwens wel goed geweest."
"ChefCurry zei: Mijn maatje zei tegen mij "welke kleur auto heeft je vriendin" "welk merk?" En ik kon totaal niet meer antwoorden omdat ik de vraag zo belachelijk vond. Klik om te vergroten... Is ook belachelijk. 🤷🏼♂️"
"Ik heb ook 30mg pellets gekocht :/ Het lijkt op een cathinone psychosis - mdphp of een van de alphas..."
"Norishaful zei: Sorry voor the fouten die ik zeker tijdens het schrijven maak omdat ik geen nederlandse ben. Ik ben geen kind, aleen wat onhandig met het schrijven. Ik doe af en toe lachgas alle paar maanden misschien 3 keer 2 ballonnen. Niet te veel dus. Allee paar weken rook ik en jointje en in het weekend drink ik 2-3 biertjes. Ik denk quite normal. Bijna altijd naardat ik lachgas heb gepakt heb ik het gevoel dat iets of iemand met mij probeerd the communiceren. Als of mijn onbewuste of God of iets probeert me iets the laten zien wat boeiend voor mij is. Bevorbeeld en onbewust gevoel met dat ik alijd op bepaalde momente reageer wat me tegen houd. Ik heb dit op internet opgezocht en ben hier terecht gekommen. Ik was eerst van plan om te kijken hoe ik dit beter of duidelijker Kan ervaren maar naar dit Bericht ben ik onzeker of dat was is wat me verder brengt of naar beneden haalt. Ik weet wel dat veel mensen op ayahuasca in contakt zijn gekomen met the patcha Mama en dat ze verwekkende dingen zegt. Ich dachte eerst dat het zo en soort ervaring voor mij met lachgas is. Zin in een psychose heb ik zeker niet maar ik wil het ook wel naargaan.. Heb je ooit iets bruikbaars of duidelijks uit de Trips gehaald of was het aleen maar en fragment of en Idee Van iets wat je Niet egt te pakken krijgt ? Klik om te vergroten... Is gewoon space, er is geen wisdom of knowledge, puur onzin allen maar. Ik heb wel eens op Keta een soort manisch episode gehad. Een tank gekocht, grammetje Keta en m'n bedje in. God! Ik wist toen hoe en wat, waarom en wanneer, allleeeeesssss! Zo simpel! Tot het weer op was. Alle notities waren gewoon dom 🤷🏼♂️ Ik vind het toch geweldig om af en toe te doen maar dan alleen tijdens trippn, anders is het - naar mijn mening - geld verspilling."
"Mindless zei: Niet veel ervaring met lachgas en nam altijd maar max 5 patronen of zo (verspreid ook nog) op een avond dat ik het deed, maar het hoeft niet per se zo te zijn dat de inzichten op drugs niet echt/waar zijn. Als het meer specifiek over psychedelica gaat, denk ik dat veel diepe existentiële inzichten tijdens de piek in bepaald opzicht echt zijn, maar dat je ze vaak niet kunt onthouden omdat het niet simpelweg informatie is die je in je geheugen stopt. Inzichten gebeuren in een bepaalde staat van bewustzijn. Stap je uit zo'n staat (wanneer de trip eindigt bijvoorbeeld) dan is dat inzicht er niet meer. Misschien heb je een (vage) herinnering aan het moment dat je het inzicht had, maar zolang je niet nu op datzelfde niveau van bewustzijn zit, kun je het inzicht nu niet hebben. Daarom is integratie van trips ook zo essentieel. Het zal vast wel wat anders werken voor dissociatieven dan voor psychedelica, maar ik denk dat het te kort door de bocht is om te stellen dat het allemaal puur onzin is. Klik om te vergroten... Ja. Alleen lachgas is puur onzin. Zoals deo en lijm."
"Is het mogelijk om goed op te gaan? Ik heb up to 400mg in een keer gedaan en 🤮 opioids zijn only wanneer je iets gebroken heb - vinger, arm, ziel."
"Flubrotizolam. Od gewoon midazepam van een dealer kooen"
"Midazolam aka dormicum."
"Ik dacht altijd dat het afkomstig is van Engels "joint" zoals bijvoorbeeld "stick"."