Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport 2fdck

Tripreport 2fdck

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#1
De setting is in mijn slaapkamer op bed.
(Ik heb al wat ketamine tolerantie)

23:30 eerste lijntje 10mg
23:40 ja hoor de welbekende drip ik spuug die uit.
23:45 voel wat maar kan het niet plaatsen

23:50 2de lijntje 10mg


23:58 voel het wat warmer worden. Lekker warm en rustig gevoel. Me zorgen verdwijnen

00:00 3de lijntje 15mg

00:10 geen verandering nog 4de lijntje van 15mg
Voel me meteen zwaarder worden en wat meer in mijn bed zakken.
Merk ook dat ik cravings krijg al vrij snel ook. ( kleinere lijnen zodat ik vaker kan snuiven, vind k leuk )

00:15 Ik voel me echt wel heel chil. Heb spel verzonnen terplekke. Heb 1 lamp die van kleur veranderd met afstandsbediening die staat achter de tv. Ik heb ook een strip over me muur heen die van kleur veranderd deze kan ik alleen bedienen met me mobiel via een app.
Mijn spel: de lichten moeten gelijk gaan op de zelfde kleur. Die strip op me muur heeft een functie 7 kleuren die langzaam veranderen. De lamp ook alleen op andere volgorde dus ik moet klikken met me afstands bediending om de muur lichten bij te houden. Volg die serie voor geen kont meer mee. Hoor micheal wat op de achtergrond debiel zitte doen. Vind het wel grappig. Dat spel is moeilijker dan het lijkt. Me reactie is paar seconde trager dan anders ik moet lachen. Wat ben je weer lekker debiel bezig.

Ik merk toch dat ik nog iets dieper wil gaan

00:22 nieuw lijntje van 15 mg
Voel me nog het zelfde. Chill lekkker confortabel in bed heerlijk. Me zicht word iets anders net als de upcomming bij ketamine merk ik.

00:37 nieuw lijntje van 30mg
00:45 alles kokt langzamer binnen
00:58 ik ga naar de wc met lopen heb ik geen moeite. Blijf goed in balans. Krijg wat oorsuizen niet stoorend.
Voel me wat vrolijk worden.

01:00 ik neem nog een lijn van 30mg en ga dan lekker muziek luisteren

Fack it. ik ga dansen echt weer een x zin in. Heb oordopjes in en Merk meteen weer hoe lekker ik opga in de muziek. Facking chilll k ga wel lekker.
Ben wat zweverig. Voelt alsof ik alles kan doen wat ik wil zonder rem. Niemand die mij judged. Heerlijk man.

01:22 Ik ga ff lekker liggen
Ik heb weer oorsuizen. ja loghies pik had me volume op max gezet net.

01:30 ik besef goed en fijn in het nu leef inplaats van constante gedachtes te hebben over vroeger.
Huh uhhh 2fdck wtf🤨
Ik snap er geen kont meer van.

01:37Ik ga even uit bed en loop naar de wc. Ik merk ineens dat ik me zelfverzekerder voel. ( wattefietsbel dit effect had ik niet verwacht)

01:45. Ik voel wat gerommel in me maag voor de rest voel ik me nog wel chill. Ik ga niet meer bijnemen vind het wel leuk geweest.


In vergelijking tot keta is dit wel iets anders lijkt wel wat op elkaar wat ik vaak heb gelezen. De roes lijkt iets op elkaar. 2fdck is wat warmer, keta is wat groffer vind ik. Vind dat persooonlijk fijner.

02:00 Heb leuke tijd gehad ben nog lekker aan het nagenieten voel de effecten nog lichtelijk.

2:17 hoor en voel steeds dat me maag zit te rommelen. Denk niet dat me lichaam hier blij mee is dit was dus eenmaalig.

Wel Goeie ervaring over de trip.
Mijn voorkeur gaat wel naar de echte ketamine.

Heb deze ervaring live geschreven voor de eerste keer dus kan wat vaag zijn hier en daar. Heb geen zin om aan tepassen en perfect te maken.
Zoek t maar lekker uut maak er wat moois van.
Ik vind het wel mooi zo.

dit was mijn presentatie zijn er nog vragen ?
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hansklok zei:
dit was mijn presentatie zijn er nog vragen ?
Klik om te vergroten...
Wanneer is tijd ooit begonnen?

Waar gaan gedachtes heen als je ze bent vergeten?

Hoeveel calorieen zitten er in een mac kroket?

S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#3
fijn geschreven! maar niet voor herhaling vatbaar dus?
Of enkel en alleen wanneer je geen goeie ketamine kan krijgen?
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snoozerboy🐱 zei:
Wanneer is tijd ooit begonnen?

Waar gaan gedachtes heen als je ze bent vergeten?

Hoeveel calorieen zitten er in een mac kroket?

Klik om te vergroten...
Toen ze een klok bedacht hadden.
Mijn vergeten gedachtes kak ik uit in het riool daar mogen de loodgieters mee aan knooien.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hansklok zei:
Toen ze een klok bedacht hadden.
Mijn vergeten gedachtes kak ik uit in het riool daar mogen de loodgieters mee aan knooien.
Klik om te vergroten...
Nietus tijd is een illusie en jou gedachtes zijn poep daarom eindigen ze daar.
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snoozerboy🐱 zei:
fijn geschreven! maar niet voor herhaling vatbaar dus?
Of enkel en alleen wanneer je geen goeie ketamine kan krijgen?
Klik om te vergroten...
Nee niet voor herhaling vatbaar geef mij maar die echte ketamientjes. In oosten is altijd wel goeie ket te vinden gelukkig
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snoozerboy🐱 zei:
Nietus tijd is een illusie en jou gedachtes zijn poep daarom eindigen ze daar.
Klik om te vergroten...
Daar bij jou ?
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha leuk reportje man! Lekker spul is dat ook, stapelen is ook echt the way to go. Heerlijk :relieved: Welke muziek luisterde je tho? Vind muziek altijd een beetje 'koud' klinken op 2fk, kan eigenlijk alleen naar die sentimentele liedjes van the velvet underground luisteren lol
P
PureBlowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is dit designer drugs?
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#10
nausea zei:
Haha leuk reportje man! Lekker spul is dat ook, stapelen is ook echt the way to go. Heerlijk :relieved: Welke muziek luisterde je tho? Vind muziek altijd een beetje 'koud' klinken op 2fk, kan eigenlijk alleen naar die sentimentele liedjes van the velvet underground luisteren lol
Klik om te vergroten...
Dit is mijn smaak ik luister dus nieuwe NL hiphop. Deze nummers stonden op repeat. Ging hier heerlijk op. Persoonlijke favoriet is wel okee shordy echt zo club tune. Ga daar lekker van uit me plaat ouwe
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hansklok zei:
Dit is mijn smaak ik luister dus nieuwe NL hiphop. Deze nummers stonden op repeat. Ging hier heerlijk op. Persoonlijke favoriet is wel okee shordy echt zo club tune. Ga daar lekker van uit me plaat ouwe
Klik om te vergroten...
Thx! Luister weinig naar hiphop maar ga morgen ook 2fk doen dus zal d'r dan naar luisteren haha
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#12
nausea zei:
Thx! Luister weinig naar hiphop maar ga morgen ook 2fk doen dus zal d'r dan naar luisteren haha
Klik om te vergroten...
Aight ! Ja ik ging er iniedergeval lekker op dus jij vast ook. Waar ligt jou voorkeur dan 2fk of keta ?
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hansklok zei:
Aight ! Ja ik ging er iniedergeval lekker op dus jij vast ook. Waar ligt jou voorkeur dan 2fk of keta ?
Klik om te vergroten...
Nog nooit echte keta gehad lol dus echt geen flauw idee :tongueout: Als 'k het ooit tegen kom probeer 'k het sowieso wel! 2fk vind 'k echt heerlijk spul wel, vooral icm wiet of kratom en soms een benzo'tje. Met wiet doet het me bijna denken aan lsd, die euforie.. O-pce is ook een lekkere rc, heb me zelden zo fokt gevoeld haha, weet nog dat 'k echt 3 of 4 uur naar kleren heb zitten kijken en heb de tijd van m'n leven gehad lol, echt een aanrader!
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#14
nausea zei:
Nog nooit echte keta gehad lol dus echt geen flauw idee :tongueout: Als 'k het ooit tegen kom probeer 'k het sowieso wel! 2fk vind 'k echt heerlijk spul wel, vooral icm wiet of kratom en soms een benzo'tje. Met wiet doet het me bijna denken aan lsd, die euforie.. O-pce is ook een lekkere rc, heb me zelden zo fokt gevoeld haha, weet nog dat 'k echt 3 of 4 uur naar kleren heb zitten kijken en heb de tijd van m'n leven gehad lol, echt een aanrader!
Klik om te vergroten...
Jaa zeker doen ! Haha Helemaal naar de klere ouwe? Flauw weer.. Hoezo keek je zolang naar die kleren dan zag je heftige visuals ofs of hoe moet k me dat voorstellen ?
O-pce heb ik nog geen durf voor om te doen man. Miss in de toekomst maar voor nu slanik over denk ik.
Ik ben helemaal weg van keta, dronken gevoel gevoel die roes en geen kater kom maar doooor.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hansklok zei:
Jaa zeker doen ! Haha Helemaal naar de klere ouwe? Flauw weer.. Hoezo keek je zolang naar die kleren dan zag je heftige visuals ofs of hoe moet k me dat voorstellen ?
O-pce heb ik nog geen durf voor om te doen man. Miss in de toekomst maar voor nu slanik over denk ik.
Ik ben helemaal weg van keta, dronken gevoel gevoel die roes en geen kater kom maar doooor.
Klik om te vergroten...
Hahaha nee 'k zag echt geen reet man, alleen maar wazig :tongueout: Ook als 'k m'n ogen een poosje dicht hield zag 'k geen reet gebeuren, maar zat gwn naar die dingen te kijken en na te denken over het leven en shit. Vond het srs leuk ajdjdjjs

O-pce was de eerste keer heel heftig maar daarna niet zo meer hoor, wel het proberen waard!
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oraal werkt beter dan gesnoven - langer en sterker. Ik vind het lekker lang werken (ook nasaal) in tegenstelling tot K.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."