#1
Wat jij wilt, ik deel me ervaring anoniem dus ik zou daar niks mee opschieten.Dit is gewoon gelul man. Opschepperitus.
Wat jij wilt, ik deel me ervaring anoniem dus ik zou daar niks mee opschieten.Dit is gewoon gelul man. Opschepperitus.
waarschijnlijk beter niet zoveel ballonnen een beter ideeBe responsible and watch out using 4homipt.
For sure, I'm taking a break now from everything except weed.XD
That's a great example of "how NOT to drugs"
Watch out for fake-ducks-goverment-robots.
Nee daar heb je gelijk in, had al heel lang geen psychs gedaan en hoorde dat het met gas hemels zou zijn.120 mg 4-ho-mipt en 200 ballonnen
dat zal wel wat schade aan de hersens gegeven hebben.
waarschijnlijk beter niet zoveel ballonnen een beter idee
120 mg kan ik nog wel begrijpeenNee daar heb je gelijk in, had al heel lang geen psychs gedaan en hoorde dat het met gas hemels zou zijn.
Maar daar heb ik van geleerd. Ik neem altijd een hoge doses aan psychs zodat ik in een breakthrough kom, maar dit was de laatste keer.
Ik heb/had een lachgas verslaving, gebruikte elke dag een tank maar na deze trip ben ik er wel klaar mee.120 mg kan ik nog wel begrijpeen
ook al is dat een vrij hoge dosis maar hoe hoe krijg je in g..naam zoveel ballonnen weg
is super gevaarlijk aangezien je hersens bijna geen zuurstof meer krijgt aangevoerd
Ik vind de 120 mg juist merkwaardig. De 200 ballonnen is prima te doen. Maar inderdaad je houdt geen hersencellen over zo120 mg kan ik nog wel begrijpeen
ook al is dat een vrij hoge dosis maar hoe hoe krijg je in g..naam zoveel ballonnen weg
is super gevaarlijk aangezien je hersens bijna geen zuurstof meer krijgt aangevoerd
heb mensen ook wel een tank zien leeg zuigen maar heb er ook veel gezien met een scheef gezicht en spraak problemenIk vind de 120 mg juist merkwaardig. De 200 ballonnen is prima te doen. Maar inderdaad je houdt geen hersencellen over zo
Ik heb gemerkt dat als je hier iets post dat gewoon stom is (dosering, mix whatever) zeggen ze meteen dat het gelul is en dat het niet kan. 🤷🏼♂️ SadboisWat jij wilt, ik deel me ervaring anoniem dus ik zou daar niks mee opschieten.
Nee daar heb je gelijk in, had al heel lang geen psychs gedaan en hoorde dat het met gas hemels zou zijn.
Maar daar heb ik van geleerd. Ik neem altijd een hoge doses aan psychs zodat ik in een breakthrough kom, maar dit was de laatste keer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."