Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip Report 6x 20mg 4-HO-MIPT and 2kg of Nitrous

Trip Report 6x 20mg 4-HO-MIPT and 2kg of Nitrous

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
J0k3rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Dit is gewoon gelul man. Opschepperitus.
Klik om te vergroten...
Wat jij wilt, ik deel me ervaring anoniem dus ik zou daar niks mee opschieten.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
XD
That's a great example of "how NOT to drugs"
Watch out for fake-ducks-goverment-robots.
J
J0k3rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Trip Report 6x 20mg and 2kg of nitrous.
Time unknown, 23 januari

I took the pills and started to feel the effects,
But it turned quite interesting when I started to take the gas.
I started to see everything Disney style and everything had a logo on it.
I started to be on a show of Chinese people trying to get information out of me by giving me everything I needed like I was the star of the show but things turned darker. I live by myself and I was transported in a Chinese show thinking they killed my parents and I started to refuse to cooperate with the Chinese but then I was stuck in their show and my gas tank started to collect my tears to create energy for them, after that I looked to my left and found a bag with powder in it and voices said that's you and I saw me a million times like a clone machine. I accepted my faith as a clone and then war started, everything turned into crazy shit a plane crashed in my house and Chinese people were fighting Croatian people and I looked at my tablet and it was getting hacked by a anti cloning group. I started to fold and become multi dimensional my gas tank had a sticker which stuck on my finger and showed me the truth of the universe. I saw the beginning and the end of the universe. I created paintings with the gas tank making pictures and all my dimensional selfs pointed their fingers to the sky and I saw the big bang and I looked on my tablet and I heard my father say hyou are me and I saw myself create the big bang and after I became convinced I am God and I created the big bang by destroying the universe. I had to be hospitalized as I wanted to kill a cop but then tried to kill myself because I thought the universe would restart. I took some xanax in the hospital and I landed but I still believe we are all on a plan to recreate the universe by following its plan.
It sounds crazy as fuck, but what I've seen changed my perception on our goals in life.
I believe 4homipt is to infiltrate our minds to collect data for the Chinese for the 3rd World War and they will unfold the plan as our universe collapses into chaos.
I don't recommend taking this stuff because all I can think of now is the plan and how I need to follow it.
This isn't the full story because I don't remember everything and it was alot to process because I was in 10 stages of psychedelic levels. It was amazing but terrifying at the same time. Be responsible and watch out using 4homipt.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#4
120 mg 4-ho-mipt en 200 ballonnen
dat zal wel wat schade aan de hersens gegeven hebben.
J0k3r zei:
Be responsible and watch out using 4homipt.
Klik om te vergroten...
waarschijnlijk beter niet zoveel ballonnen een beter idee
J
J0k3rLid
01-01-2024, 00:00
#5
cutepool zei:
XD
That's a great example of "how NOT to drugs"
Watch out for fake-ducks-goverment-robots.
Klik om te vergroten...
For sure, I'm taking a break now from everything except weed.
J
J0k3rLid
01-01-2024, 00:00
#6
ricorieks zei:
120 mg 4-ho-mipt en 200 ballonnen
dat zal wel wat schade aan de hersens gegeven hebben.

waarschijnlijk beter niet zoveel ballonnen een beter idee
Klik om te vergroten...
Nee daar heb je gelijk in, had al heel lang geen psychs gedaan en hoorde dat het met gas hemels zou zijn.
Maar daar heb ik van geleerd. Ik neem altijd een hoge doses aan psychs zodat ik in een breakthrough kom, maar dit was de laatste keer.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#7
J0k3r zei:
Nee daar heb je gelijk in, had al heel lang geen psychs gedaan en hoorde dat het met gas hemels zou zijn.
Maar daar heb ik van geleerd. Ik neem altijd een hoge doses aan psychs zodat ik in een breakthrough kom, maar dit was de laatste keer.
Klik om te vergroten...
120 mg kan ik nog wel begrijpeen
ook al is dat een vrij hoge dosis maar hoe hoe krijg je in g..naam zoveel ballonnen weg
is super gevaarlijk aangezien je hersens bijna geen zuurstof meer krijgt aangevoerd
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit is gewoon gelul man. Opschepperitus.
J
J0k3rLid
01-01-2024, 00:00
#9
ricorieks zei:
120 mg kan ik nog wel begrijpeen
ook al is dat een vrij hoge dosis maar hoe hoe krijg je in g..naam zoveel ballonnen weg
is super gevaarlijk aangezien je hersens bijna geen zuurstof meer krijgt aangevoerd
Klik om te vergroten...
Ik heb/had een lachgas verslaving, gebruikte elke dag een tank maar na deze trip ben ik er wel klaar mee.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ricorieks zei:
120 mg kan ik nog wel begrijpeen
ook al is dat een vrij hoge dosis maar hoe hoe krijg je in g..naam zoveel ballonnen weg
is super gevaarlijk aangezien je hersens bijna geen zuurstof meer krijgt aangevoerd
Klik om te vergroten...
Ik vind de 120 mg juist merkwaardig. De 200 ballonnen is prima te doen. Maar inderdaad je houdt geen hersencellen over zo
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rotjoch zei:
Ik vind de 120 mg juist merkwaardig. De 200 ballonnen is prima te doen. Maar inderdaad je houdt geen hersencellen over zo
Klik om te vergroten...
heb mensen ook wel een tank zien leeg zuigen maar heb er ook veel gezien met een scheef gezicht en spraak problemen
een dode ook meegemaakt ,maar dat was rijden met een tank in de auto 4 man ballonnen tegen een bettonnen muur op de (ironische) maar op de A4
alle 4 dood ,1 daar van was een kennis van mij .
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
J0k3r zei:
Wat jij wilt, ik deel me ervaring anoniem dus ik zou daar niks mee opschieten.
Klik om te vergroten...
Ik heb gemerkt dat als je hier iets post dat gewoon stom is (dosering, mix whatever) zeggen ze meteen dat het gelul is en dat het niet kan. 🤷🏼‍♂️ Sadbois
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
J0k3r zei:
Nee daar heb je gelijk in, had al heel lang geen psychs gedaan en hoorde dat het met gas hemels zou zijn.
Maar daar heb ik van geleerd. Ik neem altijd een hoge doses aan psychs zodat ik in een breakthrough kom, maar dit was de laatste keer.
Klik om te vergroten...

Waarom is je report in het Engels als je gewoon Nederlands spreekt? Dit is een Nederlandstalig forum.

Also, je doseringen zijn nogal onhandig, maar dat lijkt me nogal wiedes. :) Toch bedankt voor het delen.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
werkt als een malle die mipt met lachgass, doe volgende x maar 4ho met + mipt en lachgass 😉

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."