Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsde aftermath

de aftermath

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
h
haan33Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik heb 2u geleden een pilletje xtc ingenomen voor de 1e keer. Kunnen jullie mij uitleggen hoe je je dat dag later voelt? Gr
c
crim3Lid
01-01-2024, 00:00
#2
toen ik het voor de eerste keer nam, was ik de volgende dag spring levent en wilde het direct op nieuw doen. maar na een paar keer gedaan te hebbe voel ik me meestal een beetje suf de dag er op soms beetje depressief.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lichamelijk voel ik me de dag erna meestal wat misselijk, en als ik sta of loop voel ik me licht in m'n hoofd en ga ik wat zweten en trillen, dus ik zorg dat ik de volgende dag geen verplichtingen heb. Verder nog wat gespannen kaken en wat brak omdat slapen na XTC meestal niet zo goed lukt. En soms zie ik de dagen na gebruik levensechte beelden als ik m'n ogen dicht heb, maar dan heb ik wel een vrij hoge dosis gehad.
Geestelijk voel ik me meestal wel goed, ben wat suf en heb nergens zin in behalve lekker op de bank liggen, filmpje kijken en knuffelen met m'n vriend. Heb zelf de dagen erna weinig last van een dipje qua stemming, maar is wel iets wat over het algemeen vaak voorkomt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."