Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErnstige zorgen over vriend.

Ernstige zorgen over vriend.

6 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
LytseTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo trippers,

Ik maak me ernstig zorgen over een vriend (naja, kennis) van me.

- Hij heeft van zichzelf een vergrote hartspier.
- Hij zit al een lange tijd aan de anabolen.
- Hij gebruikt ieder weekend speed (erg veel).
- Hij gebruikt vaak XTC.

Hij is echt verslaafd aan de anabolen, want hij is al erg gespierd maar wil alleen maar meer, meer en meer. Al deze combinaties.. ik denk serieus dat dit niet lang meer duurt.

Iemand tips?
Ik wil liever nog niet een begrafenis bezoeken.

Groetjes.
g
ghbeestLid
01-01-2024, 00:00
#2
anabolen zijn lichamelijk en geestelijk niet verslavend, wel kunnen krachtsporters obsessief gedrag vertonen en dus sneller naar een nieuwe kuur grijpen omdat ze telkens maar groter en groter willen worden, heb zelf ook gekuurd en deed dit altijd in combi met ghb, maar als daar ook speed en pillen bij komen kijken vraag ik me af of het wel zin heeft om te kuren omdat speed en xtc spieren afbreekt en het eten ook een stuk moeilijker word, ik denk dat hij aan het doorslaan is en hulp moet zoeken.
c
crim3Lid
01-01-2024, 00:00
#3
vind het best dom van de combinatie, in mijn ogen weggesmete geld van de kuur. hij zal zeker niet blijven groeien met wekelijks xtc en speed gebruik zeker niet dat hij een weekend door gaat.
best eens met je vriend proberen te praten dat hij het wat rustiger aan moet doen, altijd maar blijven doorkuren is echt slecht voor je lever.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
crim3 zei:
vind het best dom van de combinatie, in mijn ogen weggesmete geld van de kuur. hij zal zeker niet blijven groeien met wekelijks xtc en speed gebruik zeker niet dat hij een weekend door gaat.
best eens met je vriend proberen te praten dat hij het wat rustiger aan moet doen, altijd maar blijven doorkuren is echt slecht voor je lever.
Klik om te vergroten...
Anabolen zelf zijn niet toxisch voor het lichaam. Echter een bepaald bestanddeel die in veel anabolenpillen zitten om de opname te verbeteren zijn dit wel.
j
johannes147Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb een vraagje, ik heb 4 maanden geleden een kuur winstrol gedaan, en ik zou binnen een paar weken een kuur dianabol willen doen. dan ben ik 9 weken off. maar ik heb na de kuur winstrol geregeld xtc, ketamine en coke genomen. en voor de kuur winstrol heb ik ook een paar maanden relatief veel xtc, mdma en coke genomen. kan het kwaad om na al die dingen bij die kuur dianabol te beginnen. of neem je best even rust voor je begint met die kuur dianabol?
c
crim3Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Paperplane. zei:
crim3 zei:
vind het best dom van de combinatie, in mijn ogen weggesmete geld van de kuur. hij zal zeker niet blijven groeien met wekelijks xtc en speed gebruik zeker niet dat hij een weekend door gaat.
best eens met je vriend proberen te praten dat hij het wat rustiger aan moet doen, altijd maar blijven doorkuren is echt slecht voor je lever.
Klik om te vergroten...
Anabolen zelf zijn niet toxisch voor het lichaam. Echter een bepaald bestanddeel die in veel anabolenpillen zitten om de opname te verbeteren zijn dit wel.
Klik om te vergroten...
ja zo slim ben ik ook niet om dat te begrijpen :grin: maar ik bedoel om het maar simpel uit te leggen door anabolen te gebruiken, aanmaken van meer testo en meer opname van eiwitte uit je voeding etc. voor bij te komen uiteindelijk. maar dan in het weekend xtc, speed enzo te gebruiken, om wat? om waar je 5 dagen volop aan werkt om bij te komen en dan het in dat weekend zo versmijten, want door xtc en speed ga je zeker je eetlust niet vergroten, door het gebruik van die drugs alleen al ga je veel calorieën verbruiken als je in de zetel nog maar zit
L
LytseTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Joh, dat ik met hem moet praten daar was ik zelf ook al achter.
Maar bij hem is het zo; oor 1 in, oor 2 uit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."