Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC, 3 weken geleden?.

XTC, 3 weken geleden?.

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DuDevLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo!

Ik heb 2 weken geleden voor de 2de xtc genomen, en dit was geweldig!
lekker gechilt, veel gepraat en een super tijd gehad, was wel 4 a 5 uurtjes aant spacen van een halve.

Maar dan nu de vraag, ik wil eigenlijk volgende week XTC gaan gebruiken om de vakantie lekker af te sluiten.
Maar is dit wel goed? dan heb ik 3 weken er tussenin gehouden.
Dus de space is totaal anders neem ik aan?

En ik wil maar een halve BlauweDefqon nemen.
Dus is de space wel goed genoeg met 3 weken pauze erin, en daarna word het gewoon niet meer doen alleen op een vet feest.


Ik ben bang dat ik dan genoegen neem met het effect en dat dat effect voor mij is, terwijl 2 weken geleden het effect super was.

(sorry als ik beetje moeilijk overkom met me typen)


*Deze vraag zal wel veel gevraagt zijn maar ik ken het op dit moment even niet vinden in het forum & ik zie nu pas de datum, maar het is pas 1 week geleden dat ik XTC heb genomen :P

Maar alsnog jullie mening wil ik graag horen!
c
crim3Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ze raden je wel aan om minstens een pauze te nemen van 2 maanden, het zal nooit goed zijn voor je lichaam :) maar ik heb het ook al wel eens gehad dat ik geen 2 maanden pauze had genomen en maar een weekje ofzo, maar ik ging er nog altijd goed op.
kan wel zijn dat je wat depressief gaat voelen de volgende dagen na gebruik door een serotine te kort, maar dat is maar even.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."