crim3 zei:
Cosmic Controler zei:
ik ben laatst naar daydream in belgie geweest en daar hebben ze ook in al mijn zakken gevoeld. ik dacht dat ik alles bij mijn ballen had gedaan. was ik vergeten de pillen er bij te doen
![:sunglasses:]()
ze zaten in mijn linker jaszak. ze hebben niks gezecht ! ik weet haast zeker dat die kerel ze gevoeld heeft.
ben daar ook heen geweest, de controle viel best wel me ze voelde wel erg hard aan de muts van men jas
Uit het niets;
Ik zag dat jullie het over daydream hadden, ben er dit jaar ook voor het eerst geweest met camping, op camping mijn eerste keer xtc ervaren( lees report van me).
Nu wil ik toch ook even mijn ervaring mededelen.
Ik had 20 defqon's in een seal zakje gedaan voor verkoop. Gewoon in 1 seal zakje.
Ik liep naar de hoofdingang en had mijn 20 pilletjes gewoon in mijn onderbroek gedaan bij mijn rinus, zo gezegt zo gedaan. Kaartje ingescant en kon doorlopen naar de beveiliging. Er werd serieus 1x over mn arm gewreven en 1x over mn been. Ik mocht doorlopen, Ik dacht van is dit alles? Ben ik er al door heen?, easy man.easyyy..
Dat dacht ik totdat er een politie agent kwam aangeschrompeld en riep dat ik en mijn 3 vrienden mee naar een aparte ruimte moesten. Mijn gedachte was opeens helemaal leeg, ik zakte compleet door de grond. Ik wist dat het ging gebeuren.
Na 10 meter hebben te gelopen zag ik 4 vreemde jongens opgesteld staan, en een hond met 6 agenten. Ik zakte finaal door de grond toen ik dat zag. Ik liep letterlijk met een pokerface van hier tot tokio naar de rij en stelde me netjes op. 3 vrienden van mij links en 4 vreemden rechts van mij.
ik mocht niks uit de zakken halen en moest mn handen omhoog doen. De agent riep tegen de hond, ZOEK,ZOEK,ZOEK! Deze woorden vergeet ik nooit meer. De hond snuffelde bij die 4 vreemde gasten en kwam toen bij mij, ik was op dat moment nog nooit zo nerveus geweest in mijn leven. De hond snuffelde en rook niks. Snuffelde bij mijn vrienden en rook ook niks. Er werden 3 rondes gehouden. In de 2de ronde had die kut keuter de eerste gast eruit gehaald. Hij moest mee naar een aparte ruimte. De hond snuffelde weer bij mij en rook wéér niks. Ik dacht van; is die hond stom?, je meot iets ruiken. ik heb 20 schijven tussen me ballen zitten. Na de 2de ronde gehouden te hebben, moest die een 3de afleggen, toen die nog een keer moest gaan ruiken was ik zo nerveus dat ik me af vroeg hoe ik mezelf in bedang hield. Ook na de 3de ronde rook die niks bij mij. Ik mocht verder lopen met mijn vrienden.
Ik was zo opgelucht dat was niet normaal, ik heb letterlijk wel 10 engeltjes op mn schouder gehad. Die hond rook gewoon niks, en ik mocht doorlopen. Ik was nog nooit zo blij in mn leven(alhoewel de avond van tevoren met me eerste keer xtc) :P
Maargoed, elke keer als ik mn vrienden zie roepen we, ZOEK,ZOEK,ZOEK met een smile op ons gezicht, we hebben achteraf z'n ontiegelijk geluk gehad. Nu ik dit verhaal schrijf kom ik er nog steeds niet bij dat ik niet gepakt werdt.
Denk er nog regelmatig aan toen ik daar stond, Een echte nachtmerrie in real-life.
heb die dag super hard gefeest alleen al omdat ik niet werdt gepakt.
Ik liep de eerste 2 uur rond alsof ik 20 redbull blikjes ophad, zo blij was ik. Dat ik niet was gepakt.We hadden het de hele dag erover hoe die hond nou niks geroken kon hebben.
Denk als mijn ouders erachter waren gekomen dat ik het huis uit werd getrapt.
Maarja, het is uiteindelijk nog goed afgelopen. GELUKKIG.
Uiteindelijk alle 20 schijfjes verkocht met mooie winst.
ik wil alleen even zeggen voor alle dealers. PAS OP!
Ik ben nu zwaar op me vingers getikt. Ik durf nu niet meer mee te nemen naar festivals.
Heb nu in augustus weer een festival, ik rij 1 maand vantevoren naar de camping en verstop alvast mijn pilletjes water dicht ergens.zodra ik op de camping aankom pak ik ze. Ik durf het risico niet meer te nemen om langs die misselijke keuters te lopen. Of er moet al iemand met een geniaal idee komen hoe ik ze reukloos langs de honden krijg.
Greetz rick!!
EN PAS OP!!