"Alweer een aantal maanden geleden was ik op een feestje (in Ruigoord) waar veel drugs wordt gebruikt. Zelf gebruik ik het niet (een keer spacecake gehad, wat niet zo fijn was, dus vandaar).
Maar ik had een nogal bijzondere avond gehad op dat feestje, en vermoed dat er mogelijk iets in mijn drankje is gestopt. Het was overigens een heel prettige ervaring, en ik zou graag weten of iemand een idee heeft welke drug dit zou kunnen zijn.
Ik was samen met mijn vriend en een goede vriendin, de vriendin had een fles wijn mee en ik had daar hooguit een glaasje uit gedronken. In een klein barretje op het feest namen die vriendin en ik nog 2 glazen wijn. (Aan de bar stonden meerdere druggy mannetjes, en heel goed hielden we de glazen niet in de gaten bij inschenken/halen). We waren wat foto's aan het maken van elkaar, die er achteraf best intiem uitzagen. We waren wat knuffelig, er was fijne muziek, een prettige sfeer en mooi licht. Daarna besloten we om naar een ander knus tentje te verplaatsen. Ik ging eerst nog even naar de wc, en op de wc voelde ik dat ik best ver heen was, voelde een bepaalde "rush". Meteen dacht ik dat er mogelijk iets in mijn drankje was gestopt omdat ik mij zo anders voelde en dat wat veel was voor alcohol, maar dacht tegelijkertijd ook: ach, ik kan er nu niets aan veranderen, laat ik er maar van genieten. Daarna liep ik naar het knusse tentje, met een nog fijnere sfeer.
Na wat chillen begonnen de goede vriendin en ik in elkaars haren te strelen, en dit bleven we lange tijd doen (normaal gesproken doen we dit niet, hihi. Volgens mijn vriend zag het er erotisch uit, maar zo ervoeren wij dit niet). Ik voelde mij echt extreem ontspannen en ook euforisch, en dat extreme leek een beetje uit het niets te komen. Later kwam er ook nog een man naar ons toe, die zei dat ons aura helemaal wit was, en dit vaak voorkomt als je drugs hebt gebruikt. (Ik had hem verder niet verteld of we nou wel/niet drugs hadden gebruikt. Maar haha, als aura's bestaan voelde ik me inderdaad heel erg verlicht-achtig ) Verder had ik het gevoel dat ik iedereen wilde strelen en knuffelen, en weet zeker dat ik dat gedaan had als mijn vriend er niet bij was. Hij werd zelf wat verdrietig van de situatie omdat we hem helemaal vergaten. Nouja, ik bleef mij een paar uur zo heeerlijk voelen. Later in de nacht kreeg die goede vriendin een beetje last van paranoia, wat misschien een kwartiertje duurde, maar daarna weer over was.
Nu voel ik mij wel vaker zo euforisch, en heb ik ook vaker dat ik graag wil strelen en knuffelen met willekeurige mensen. (Door bepaalde workshops waarbij je onder andere doet aan extatisch dansen, en ook andere mensen aanraakt en knuffelt.) Maar dit heb ik dus alleen na dat soort workshops, en soms kan ik mij euforisch voelen, en heel soms is dat heel sterk. Maar dit leek een beetje uit het niets te komen, en die vriendin van mij ervoer hetzelfde, terwijl zij nooit dit soort workshops doet.
Dus mijn vraag: kan het zijn dat er drugs in ons drankje zat, en zo ja, welke drug? Of zou dit ook kunnen komen door de omstandigheden waar ik in zat?"