Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMogelijk drugs in drankje? (met zeer positieve ervaring)

Mogelijk drugs in drankje? (met zeer positieve ervaring)

8 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
c
consciousnessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alweer een aantal maanden geleden was ik op een feestje (in Ruigoord) waar veel drugs wordt gebruikt. Zelf gebruik ik het niet (een keer spacecake gehad, wat niet zo fijn was, dus vandaar).
Maar ik had een nogal bijzondere avond gehad op dat feestje, en vermoed dat er mogelijk iets in mijn drankje is gestopt. Het was overigens een heel prettige ervaring, en ik zou graag weten of iemand een idee heeft welke drug dit zou kunnen zijn.

Ik was samen met mijn vriend en een goede vriendin, de vriendin had een fles wijn mee en ik had daar hooguit een glaasje uit gedronken. In een klein barretje op het feest namen die vriendin en ik nog 2 glazen wijn. (Aan de bar stonden meerdere druggy mannetjes, en heel goed hielden we de glazen niet in de gaten bij inschenken/halen). We waren wat foto's aan het maken van elkaar, die er achteraf best intiem uitzagen. We waren wat knuffelig, er was fijne muziek, een prettige sfeer en mooi licht. Daarna besloten we om naar een ander knus tentje te verplaatsen. Ik ging eerst nog even naar de wc, en op de wc voelde ik dat ik best ver heen was, voelde een bepaalde "rush". Meteen dacht ik dat er mogelijk iets in mijn drankje was gestopt omdat ik mij zo anders voelde en dat wat veel was voor alcohol, maar dacht tegelijkertijd ook: ach, ik kan er nu niets aan veranderen, laat ik er maar van genieten. Daarna liep ik naar het knusse tentje, met een nog fijnere sfeer.

Na wat chillen begonnen de goede vriendin en ik in elkaars haren te strelen, en dit bleven we lange tijd doen (normaal gesproken doen we dit niet, hihi. Volgens mijn vriend zag het er erotisch uit, maar zo ervoeren wij dit niet). Ik voelde mij echt extreem ontspannen en ook euforisch, en dat extreme leek een beetje uit het niets te komen. Later kwam er ook nog een man naar ons toe, die zei dat ons aura helemaal wit was, en dit vaak voorkomt als je drugs hebt gebruikt. (Ik had hem verder niet verteld of we nou wel/niet drugs hadden gebruikt. Maar haha, als aura's bestaan voelde ik me inderdaad heel erg verlicht-achtig :wink: ) Verder had ik het gevoel dat ik iedereen wilde strelen en knuffelen, en weet zeker dat ik dat gedaan had als mijn vriend er niet bij was. Hij werd zelf wat verdrietig van de situatie omdat we hem helemaal vergaten. Nouja, ik bleef mij een paar uur zo heeerlijk voelen. Later in de nacht kreeg die goede vriendin een beetje last van paranoia, wat misschien een kwartiertje duurde, maar daarna weer over was.

Nu voel ik mij wel vaker zo euforisch, en heb ik ook vaker dat ik graag wil strelen en knuffelen met willekeurige mensen. (Door bepaalde workshops waarbij je onder andere doet aan extatisch dansen, en ook andere mensen aanraakt en knuffelt.) Maar dit heb ik dus alleen na dat soort workshops, en soms kan ik mij euforisch voelen, en heel soms is dat heel sterk. Maar dit leek een beetje uit het niets te komen, en die vriendin van mij ervoer hetzelfde, terwijl zij nooit dit soort workshops doet.

Dus mijn vraag: kan het zijn dat er drugs in ons drankje zat, en zo ja, welke drug? Of zou dit ook kunnen komen door de omstandigheden waar ik in zat?
Z
ZoariLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gok dat deze drugs [mdma] heet.
Ik weet niet of dit via een drankje kan ingenomen worden.

Ik wil nog een paar vragen stellen om het te bevestigen of het wel zeker mdma is.

Was je erg druk? [Dan was het xtc]
Hoe lang duurde het voordat de rush kwam [na het glaasje drinken]
Hoe voelde je de volgende dag? [nieuwschierig]
Wat wil je bereiken met deze informatie? [Nog een keer gebruiken? :stoned: ]

Nog wat tips wat je niet op dit forum mag vragen:

Geen verkoop punten of hoe je er aan kan komen.
Niet vragen wat te prijs van een drugs is.

Greetz Zoari
L
LytseTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aan je ervaringen te lezen heb je hoogstwaarschijnlijk mdma of een variant daarvan gehad.
Je kunt mdma oplossen in een drankje en opdrinken, maar dat smaakt echt walgelijk.
Het lijkt me dus wel raar dat het mdma zou kunnen zijn, want dat proef je echt wel.
Hoe voelde je je de dag erna? Had je een droge mond of wat dan ook? Had je nog eetlust?

Even voor de reactie van hiervoor; van xtc hoef je niet altijd druk te worden.
Het zou volgens mij ook best ghb kunnen zijn, want bij een precieze dosering kun je daar ook op die manier op reageren.
Wat voor drankjes had je? Ghb smaakt ietwat zout, maar misschien zou je het dan toch niet geproefd hebben met een sterk wijntje.
c
consciousnessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee, ik was totaal niet druk. Juist enorm ontspannen en rustig.
Ik denk dat daar een half uurtje tussen zat ongeveer.
En de volgende dag voelde ik mij geloof ik niet heel erg anders dan normaal na een nacht doorhalen. (Dan ben ik heel erg moe, kan er niet zo goed tegen, dus neem een dag helemaal rust). Geen kater o.i.d, een droge mond of geen eetlust volgens mij ook niet.

Zat zelf ook te denken aan GHB, omdat ik las dat dat een alcohol-achtige roes veroorzaakt, maar dan wat sterker. Maar daar heb je snel teveel van, en dat zou je moeten proeven, dus ik weet het niet. Ik had zoete witte wijn op, en proefde niets geks. Ook maar drie wijntjes in totaal op (waarvan 2 aan die bar, één uit eigen fles).

En ja, hihi, ik was eerst best wel tegen drugs door een vervelende ervaring met spacecake. Maar door deze ervaring durf ik misschien toch wat te proberen, en wil ik graag weten wat het was. Misschien dat ik in de zomervakantie wel een keer MDMA ga proberen.

Maar alsnog: ik kan niet uitsluiten dat ik misschien helemaal geen drugs heb gehad, maar dat het komt door een combinatie van alcohol (ik drink de laatste tijd heel weinig, dus werkt het wel sterker), de sfeer, muziek, het strelen (al is het best gek hoe dat dan ontstond), etc.
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoari zei:
Ik gok dat deze drugs [mdma] heet.
Ik weet niet of dit via een drankje kan ingenomen worden.

Ik wil nog een paar vragen stellen om het te bevestigen of het wel zeker mdma is.

Was je erg druk? [Dan was het xtc]
Hoe lang duurde het voordat de rush kwam [na het glaasje drinken]
Hoe voelde je de volgende dag? [nieuwschierig]
Wat wil je bereiken met deze informatie? [Nog een keer gebruiken? :stoned: ]

Nog wat tips wat je niet op dit forum mag vragen:

Geen verkoop punten of hoe je er aan kan komen.
Niet vragen wat te prijs van een drugs is.

Greetz Zoari
Klik om te vergroten...

Je wordt niet altijd druk van xtc ... Je kan ook ontzettend chill worden waarbij je een soort space-gevoel ervaart :tongueout:
Maar denk ook inderdaad dat het mdma of md-poeder zal geweest zijn.

Greets,
Herbalisme
d
dingo's kidneysLid
01-01-2024, 00:00
#6
zou het niet gewoon de alcohol +placebo effect + wat 2ehands rook + de aangename magische sfeer van ruigoord kunnen zijn? :grin: Als het MDMA is dan weet je echt wel dat het MDMA was, het smaakt echt heeel vies en je krijgt geen hap meer door je keel, juist in lage dosis is de energie erg duidelijk merkbaar.

mij lijkt ghb dan ook een stuk waarschijnlijker, zowiezo is de kans dat zoiets in een drankje beland toch iets groter. :confused:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar g proef je ook echt wel hoor!
Het kan zo veel zijn..
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#8
G mengen in rode wijn maakt dat de wijn van paars naar donker blauw kleurt, en de smaak verschiet geheel en is behoorlijk goor. Witte wijn mengen is ook niet meer om te pruimen.
MDMA innemen met een slok witte wijn is zo ingeveer het smerigste wat ik heb geproeft, dus dat had je op zeker ook gemerkt.

Ik denk dus niet dat het GHB of MDMA kan zijn geweest, want die had je op zeker gemerkt.
c
consciousnessLid
01-01-2024, 00:00
#9
dingo's kidneys zei:
zou het niet gewoon de alcohol +placebo effect + wat 2ehands rook + de aangename magische sfeer van ruigoord kunnen zijn? :grin:
Klik om te vergroten...

Dat is heel goed mogelijk. Daar neig ik nu steeds meer naar, omdat je drugs moeilijk ongemerkt kan mengen met een drankje, zoals ik hier lees. Of misschien dat een hele lage dosis, die je niet echt proeft, effect kan hebben? Kan tweedehands rook überhaupt wat effect hebben dan?

Maar haha, ik moet gewoon vaker naar Ruigoord, dan heb ik helemaal geen drugs nodig, omdat de ervaring om daar te zijn al voor een geweldige avond zorgt. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."