Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdrugsrunners

drugsrunners

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
cocken_weed_boyLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi, ik ga volgende maand voor mijn eerste keer naar maastricht nu lees ik op een paar forums dat het daar crioelt van drugsrunners kan iemand mij zeggen wat dat is en of ik er voor moet oppasen ik wil namelijk niet afgeknald worden voor een zakje weed ... alvast bedankt ...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zover ik even zie op andere fora zitten er inderdaad "drugsrunners" daar lijkt me.
Drugsrunner zorgt voor de ontmoeting tussen de koper en de dealer. De drugsrunner moet de klanten binnen halen.
Klik om te vergroten...
Als ik er zelf heen ga/ben heb ik persoonlijk niets vreemds meegemaakt (kom er niet elke dag) Dus zou gewoon opletten en als je iemand niet vertrouwd gewoon afwijzen/wegsturen mocht dat gebeuren.Maar maak me daar zelf daar nooit echt zorgen over :wink:
R
RobinnlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drugsrunners rijden toch alleen op de snelwegen?
Of zit ik nou mis?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga gewoon naar de shop, niets aan de hand.

Voor zover ik weet is een drugsrunner iemand die drugs over de openbare weg vervoert.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
gewoon kope in shop, moge de runnertjes je het nog goedkoper aanbiede dan shoppa dan ga je teminste niet met een zak sla naar huis :rolleyes:
en to be honest ben zelfs nog nooit een drugrunner tegengekome laat staan dat ik weet hoe die er uit ziet, kan me wel iet bij vorstellen (bomberjack met zo'n pelsje rond de kap met donkere zonnebril handen in de zakjes geeft opvallend veel handjes enzo van die dinge stel ik me dan voor maar dat kan aan mij liggen)
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#6
cocken_weed_boy zei:
ik wil namelijk niet afgeknald worden voor een zakje weed ... alvast bedankt ...
Klik om te vergroten...


hahahahahha sorry
nu lijkt t net of maastricht een of andere ghetto is.

drugsrunnertjes hier zijn vooral fransozen of marrokanen die regelmatig de grens overrijden met grote hoeveelheden drugs bedoelt om te dealen. daar zul je niet eens wat van merken!

het enige wat je als lastig kan ervaren zijn de marrokaantjes die vaak in de wat kleinere steegjes op de hoek staan en je constant "sosa" en "buffel" aanbieden. en als je durft te weigeren ook nog beledigd zijn. maar ook zij zullen je niks doen. dit zijn vooral 16 jarigen en ik zelf ben maar een enkele keer aangesproken. ga gewoon lekker naar de kosbor, de easy going, mississippi, of waar dan ook en haal waar je zin in hebt.

een leuke aanrader is trouwens het cafe "to the point" in de buurt van de markt (richting de brusselse straat). daar kun je lekker binnen blowen, loungen, poolen of zelfs op een flipperkast spelen (hier kun je geen wiet kopen, het is geen shop)
D
DeeMTeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nog nooit in de grote stad geweest?
c
cocken_weed_boyLid
01-01-2024, 00:00
#8
hoi, ik ben dan toch in maastricht geraakt :tongueout: lastige trip een uurhalf op trein mij 2 zakjes weed gekocht en 20 gr truffels :tongueout: niet eens een marrokaantje gezn :wink: ale wel gezn maar geen last van gehad bedankt voor de response aan iedereen die greageerd heeft :wink:
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
cocken_weed_boy zei:
ale wel gezn maar geen last van gehad bedankt :wink:
Klik om te vergroten...
Het zijn net mensen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."