Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"volgens mij weet je niet waar je over praat"
"wat een geouwehoer, je kan coke niet spuiten. Maar iemand moet de eerste zijn he?"
"sorry , maar ik heb nog nooit gehoord om cok t spuiten"
"ik herken heel veel dingen die je geschreven hebt, Je raakt raakt steeds meer op jezelf gericht, Omdat je geen zin hebt om te lullen met andere mensen. Als alle ellende is uitegwerkt , zolanfg je maar daargaat dan gaaat het wel maar als het uitgewerkt is ....... FLIP JE en heb je geen zin meer om te praten en andere mensen interesseren je niet meet. Je hebt het al druk genoeg met jezelf"
"nou, ik krijg niet de zenuwen, wil alleen zo snel mogelijk een lijntje nemen. als ik in de auto rij krijg ik al trek van de lijnen op de weg"
"melissa veel plezier!"
"als je de zenuwen hent van de coke dan heb je te weinig drank op. Anders lig je de hele nachtn wakker en te herkauwen Dus veel drank drinken dan heb je het niet"
"waarom heb ik nog niks gehoord, jeroen. heb je een mail verstuurd"
"langs deze weg wil ik vertellen hoe het bij mij is begonnen dat ik coke ben gaan gebruiken. Laat ik eerst iets over mijzelf vertellen. Ik ben 38 jaar, heb een vrij sociaal leven, ik werk 4 dagen in de week 6 uur. Hebn een man en twee poezen. En woon in een heerlijke omgeving. Toen ik 20 was leerde ik mijn huidige vriend kennen, we gingen samenwonen toen we allebei 21 waren. Na 2 a 3 jaar kwam ik erachter dat mijn vriend (incl. familie en vrienden al jaren af en toe een lijntje namen) Toen ze mij dat vertelden schrok ik niet eens, maar ene dacht ik wel van oh daarom moesten jullie zo vaak naar de wc of zomaar ff naar boven, als we een verjaardag of feestje hadden. Maar ik kon ermee leven en verder deed ik erzelf niets mee, 2 jaar later (ik zal 25 geweest zijn) nam ik voor het eerst een half lijntej samen met mijn vriend en nog wat vrienden, Geweldig was het! Wat een lulkick hadden we met zijn allen. Zo is het jaren door gegaan alleen met feestjes of verjaardagen met zijn 2en een halve gram. De hele nacht had je dan feest. Maar 5 jaar terug werd ik ziek, (nek en schouderklachten) en moest thuis blijven. Er was een nieuwe kroeg gekomen waar we met een heel stel vrienden toch wel 4 keer in de week kwamen, en toen sloop het er eigenlijk in dat er die dagen ook wat gebruikt ging worden. En we kennen een paar mensen die het verkopen. Dus makkelijker kan je het niet hebben als je dealers in je vriendenkring hebt. Nu ben ik 38 en vind dat ik eens volwassen moet worden, en ik merk dat het toch vreet aan je lichaam. Ze zeggen niet voor niets "Coke de witte sloper". Ik ben nu al aanzienlijk aan t minderen, maar aangezien we altijd veel aanloop hebben van vrienden waarbij t ook normaal is om altijd wat op zak te hebben blijft t moeilijk maar ik blijf vertrouwen in mezelf hebben dat het gaat lukken om het gebruik heel erg te gaan verminderen. Zo dit was het wel een beetje. Ik hoop dat andere mensen wat aan mijn verhaal hebben. Dus Joeroen daarom reageer ik ook via de forum. Omdat ik denk (ook als jij vragen aan mij hebt, die ik dan ook zal beantwoorden ) dat andere mensen er misschien ook wat aan hebben en een mening kunnen geven."
"daarnaast kan ik zeggen: eet veel fruit...appels & sinaasappels...neem genoeg vita's (c) en drink genoeg water ! zoek iets wat je als vervanging kan doen van de drugs...in mijn geval sporten & bewegen... je lichaam boost geven duurt wel een week of 2 maar al zou je dit 2 weken uithouden....en NIET gebruiken ! dan denk k wel dat het goed komt ! Nou psych dit is dus waar ik al vanaf aug/sept mee bezig ben. Met veel sporten iedere dag na het eten trimmen 1 keer in de week zwemmen en goed en viaminerijk eten en drink 2 liter water op een dag. Afstand nemen van alles, je hoofd zo gezegt leegmaken En.... Ik heb al bijna een hele week niet meer gebruikt. Maar nu komt het weekend er weer aan he? Wordt moeilijk maar blijf volhouden. Het moet zeker niet meer zo worden van om de dag een pak versnuiven Maar in t weekend hebben we altijd vrienden over de vloer en dan weet je t wel. MIsschien iemand een idee?? Ik ben wat dat betreft echt een recreatu=ief gebruiker."