Geplaatst: 25 Jan 2006 13:12 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
JE KAN MIJ EVT MAILEN OP
[email protected]...BEN BENIEUWD NAAR T ONDERZOEK
Het enige wat ik wil meegeven is: hou de dealers op afstand, maak desnoods een kut opmerking over hun shit...dealers komen einde van de maand langs om nieuwe nr's uit te delen: dit doen zij goed, omdat hunnie ook niet dom zijn dat mensen uit het echte leven hun salaris rond dit tijdstip gestort krijgen. zorg dat je op dat moment super sterk staat !! zeg nee tegen het nr...en al heb je de pest aan iemand....vraag ze dat nr in hun brievenbus te gooien hahaha nee hoor ik wens dit NIEMAND toe...1maal geprobeerd en je bent verkocht...
Ik heb in een flow gezeten betreft het roken van Crack...welliswaar met folie op een glas....de flow houd nu al gedurende 9 maanden aan en is zwaar verrot om hier ook daadwerkelijk van af te komen...mijn mening hierover is hetvolgende: The Devil is Playing with YOU,,,,iedereen kent het engeltje en duiveltje op de schouders...welliswaar zal het duiveltje door het gebruik overheersen...je krijgt idd ideeen waar je in nuchtere toestand niet op zou komen. Klink raar wat ik zeg maar is echt zo...je raakt in een seksuele stimulans. zelfs op het gebied van anale neigingen...en dan nog niet eens homogevoelens te bezitten.....Crack is een vraagstuk....zodra je er aan begint, trekt dit verhaal je ontzettend en het is als ware een boek wat je openslaat....je blijft gebruiken totdat je de meeste antwoorden heb gekregen en geloof mij....je vragen zullen door je onderbewustzijnde persoon verkregen woorden, MAAR het boek raakt nooit uit ! MENSEN NEEM NOOIT EEN HIJS VAN EEN CRACKPIJP !!!!
hoe kom je hier nou vanaf ? Nou mijn mening is: zoek zo ie zo hulp bij je huisarts....deze hoeft je nog niet eens door te verwijzen naar hulp van een dergelijke afkickinstantie...probeer eerlijk en open te zijn over je gebruik tegenover de dokter..hij zal hier aandachtig naar luisteren ! hij zal je hoogstwaarschijnlijk antidepressiva meegeven...zodat je humeur weer hersteld kan worden, (want je heb te maken met schommelende wisselstemmingen) daarnaast kan ik zeggen: eet veel fruit...appels & sinaasappels...neem genoeg vita's (c) en drink genoeg water ! zoek iets wat je als vervanging kan doen van de drugs...in mijn geval sporten & bewegen... je lichaam boost geven duurt wel een week of 2 maar al zou je dit 2 weken uithouden....en NIET gebruiken ! dan denk k wel dat het goed komt ! Je zal je beter voelen als ooit tevoren, maar mensen stop met het GEBRUIK van COCAINE ! (rookvorm) Je gaat zo ie zo naar de klote...zelfs miljonairs mensen !!! echt naar de klote !!!!
al krijg je na 2 weken weer een nummer of trek in een Bal....en je kan het niet laten om er 1 of meerdere Bolletjes aan te schaffen....dan zou ik zeggen....gooi is een Bruine Bol op die glas of in die pijp *heroine*...en rook dat zoals je gewend bent met wit ! En mensen ik zeg 1 Bol, NIET MEER !!!!! anders word je hero-*verslaafde* en dat is nog kutter ! Je knalt die bOl erin en je neemt een goei9e haal. Je zal t effect merken ! cker en je word doodziek...zelfs de dag erna....je zal zo ziek worden...dat je nooit meer een bol wil...maar MENSEN let op...Niet meer als 1 bruin roken, anders ben je verkocht aan een nog ergere drugs en zit je eerdaags te spuiten bij het leven.
Nou ik hoop dat iemand er wat aan zal hebben. meer ervaringen delen of zoek je hulp met iemand die ook een gebruiker is of was van deze drugs////mail me dan is...dan praten we verder en zullen onze ervaringen delen, daarnaast ga ik jou helpen om hier vanaf te komen...je heb gewoon iemand in je omgeving nodig die ER VOOR JE IS...dit is het hele EUVEL !
Groetjes Psych