Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, de titel zegt het zelf ik zou graag willen weten wat voor schade lsd doet met je lichaam/brein."
"hallo, ik vroeg me nu is af ik heb al 3x LSD genomen , 2 x een halve shiva en 1 x een volledige hoffman , maar nu vroeg ik me af van wat ga je het meeste trippen / hallucinaties krijgen ? paddo's of lsd ik heb namelijk nog nooit paddo's genomen.."
"Re: LSD of PADO'S endor zei: plantenbak zei: van beide ga je genoeg zien als je genoeg neemt. Klik om te vergroten... das just Klik om te vergroten... dus lsd & paddo's hebben een beetje hetzelfde effect buiten dat lsd langer duurt ?"
"Hallo, ik heb vorig jaar eens een zware bad-trip gehad onder lsd waar ik echt ongelooflijk heb zitten hallucineren, nou na deze keer durf ik niet meer zo ver gaan als deze keer omdat ik schrik heb dat ik terug zal bad-trippen... denken jullie dat ik terug zal bad-trippen als ik terug probeer om zo ver te gaan?"
"Ik denk dat ik de vorige x een bad-trip heb gekregen omdat ik me te veel in mijn hallucinaties concentreerde en me er meer om meer in verdiepte.. ik kan het moeilijk uitleggen..."
"funky_skunk_junky zei: Waarschijnlijk zag je zoveel dat je niet meer wist waar je kijken moest en daarom in paniek raakte? :P Klik om te vergroten... zou goed kunnen.. maar ik heb het gevoel dat mijn hallucinaties niet opbouwen.. dat ik niet eerst licht hallucineer en dan lichtjes naar boven het was er in 1 x BOEM mega hard hallucineren... ik had toen maar 1.25 zegel genomen wat ik weinig vind.."
"Sublimo zei: Ik denk dat je het beter niet doet. De titel van het topic zegt genoeg. ik durf niet veel nemen... Klik om te vergroten... Doe het dan ook niet. Klik om te vergroten... het is gewoon door die ene bad-trip dat ik het niet durf... zou ik het niet nog 1 x proberen en zien wat het geeft? ik vond het eigenlijk helemaal niet erg dat ik die x was slecht gegaan omdat het de keer was met mijn mooiste hallucinaties, en ik heb nu de drugs meer onder controle denk ik dus denk ik wel dat ik het aan zal kunnen..."
"Sublimo zei: Nogmaals, alleen jij kan dat bepalen. Het feit dat je het hier komt vragen zegt al genoeg. Leer jezelf kennen. Ieder persoon is anders en reageert dus ook anders op psychedelica. Klik om te vergroten... volgende keer dat ik ga trippen ga ik het nog eens proberen.. ik zie wel wat er zal gebeuren, maar ik denk dat ik er goed klaar voor ben om het nog is te proberen of ik het aan kan."
"Sublimo zei: funky_skunk_junky zei: Nou bij deze dan, hoe zou jij het noemen dan? :P Vond het toch niet echt 'good' te noemen :P Haha nee grapje, ik begrijp wel wat je bedoeld hoor. Klik om te vergroten... Zelfs een slechte ervaring is leuk voor mij. Ik zie het eerder als een uitdaging. Klik om te vergroten... idd ik vond mijn bad-trip 1 van mijn beste ervaringen ooit omdat ik toen mijn mooiste hallucinaties had maar dat besef je erna pas, op het moment zelf is het zeer eng vind ik..."
"is het pas als je teveel lsd binnen hebt dat je kunt slecht gaan of ook met een kleinere dosis heb het nu al 4 x gedaan ben geen 1 x slecht gegaan mijn max was ook maar 1 volledige hoffman , ik wil vrijdag 1.25 a 1.5 proberen dat zal wel moeten lukken neen ?"