Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"té veel spacecake"
"en ik ga nu ff met mn ouders nummer 13 drinken"
"koffie kop nummero 12 sinds vanmiddag 3 uur :P Ik vind dat echt heerlijk, zo opgepept van de cafeïne"
"Ik drink niet zo vaak te veel, maar soms ga ik helemaal los, zoals afgelopen oud en nieuw. Normaal gesproken drink ik alleen bier of cola berenburg ( ja ik woon op het platteland ) En de telling gaat zoals bij velen: 1,2,3,4, veel Maar ik was met een maat zo slim geweest om een pen in onze broekzakken een pen te doen en bij ieder flesje een streepje op onze hand te zetten. Op nieuwjaarsochtend stonden er 15 streepjes En toen was ik ook écht zat, blackout :X 15 flesjes bier is voor mij genoeg om de weg kwijt te raken dus"
"1. Geslacht : Jongen 2. Je leeftijd :…17………… 3. Drink je wel eens alcohol? q ja 4. Zo ja, hoe vaak drink je alcohol? 2 keer per week 5. Welke soort van de hieronder genoemde drink je? Bier en mixen als Bacardi cola en cola Beerenburgh 6. Hoeveel glazen drink je per keer? Vul hier het aantal glazen tussen de 5 en 15 7. Waarom drink je wel of juist geen alcohol? Ik vind het lekker Dan voel ik me prettig Om zorgen te vergeten 8. Drinken je ouders alcohol? q Ja 9. Kan je zonder alcohol leven? Jawel, maar het wordt er dan niet leuker op 10. word je over alcohol, zo ja waar heb je voorlichting gekregen? Ja, op school"
"kotsen van de alcohol in bier? easy, met oud&nieuw dit jaar nog om 10 uur sochtends begonnen met bier, wel in rustig tempo, maar zo zat als een aap"
"koffie, alcohol en kauwgum best beschaafd nog :P"
"zie mijn topic over spacecake met de titel : "spacecake beginnersvragen" Staat genoeg in. Maar ik heb 2 vragen voor je: heb je ooit eerder geblowd? hoe oud ben je?"
"dat had ik toen ik veel te veel spacecake gegeten had ik zat helemaal in mezelf te chillen op een bank, tot dat ik ineens overeind werd geholpen door een vriend. ik stond, en toen ik wakker werd stonden mn lijpe vrienden om me heen-->lachkick :P ik heb dit truckje niet nodig, maar toch bedankt"
"jezus, echt niet normaal dit wel zonde"