Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete cocktail

Favoriete cocktail

47 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Een Bacotje gaat er altijd wel in, maar niet Te veel bacardi dat is weer minder lekker
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
1/5 Piña Colada, 1/5 Blue Curacao 1/5 Malibu, 2/5 Boswandeling, 4 ijsklontjes :hearteyes:

0,5L Smirnoff Ice mixen met 0,5L Flügel.

Rode wodka met Redbull is ook tasty.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Solidius zei:
Rode wodka met Redbull is ook tasty.
Klik om te vergroten...

dat drinkt een vriend van mn altijd... echt superzoet..

zelf drink ik: safari, 7up... of malibu, cola of malibu 7up..

heel af en toe blue curacao en 7up...

weet je wat ook lekker is?
apflekorn,ameretto en appelsap... :)
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik drink meestal of iets met wodka dr in of iets met malibu
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
rode wodka red bull.

eigen mix wat er ook wel in ging:
witte wodka met frambozensiroop aangelengt met Sprite.
gaat er in als limonade, maar je word er erg panja van.

Maar ik drink voornamelijk bier, een lekker Hertog Jantje.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Doe mij maar een rudolphje :grin:



35 rudolphjes met zn 2en, heel leger gebouwd, Dit leger moest strijden tegen 4 Flugels...
De rudolphjes hebben door dik en dun gewonnen :grin:

Heeeeerlijk spul :grin:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het lekkerste vind ik wodka-jus d´orange.
En soms neem ik whiskey-cola.
Ik lust eigenlijk alles wel, behalve van die dikke drap zoals boswandeling.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb wat nieuws uitgevonden :grin:

pisang ambon met pina colada en dan banaan-appel sap erbij...

superlekker :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
vroeger dronk ik vaak rasta's; 1/3 pisang ambon, daar boven op heel voorzichtig 1/3 jus d orange, en daar boven op heel voorzichtig 1/3 bessen. Erg zoet. brrrrrr kmoet er nu niet meer aan denken.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vieze zoete rommel allemaal. :grin:
Het glazuur springt al van je tanden als je er naar kijkt.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ellesdee zei:
ik heb wat nieuws uitgevonden :grin:

pisang ambon met pina colada en dan banaan-appel sap erbij...

superlekker :grin:
Klik om te vergroten...

Hmmmm ga'k binnenkort maar es ff proberen dan :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Solidius zei:
Ellesdee zei:
ik heb wat nieuws uitgevonden :grin:

pisang ambon met pina colada en dan banaan-appel sap erbij...

superlekker :grin:
Klik om te vergroten...

Hmmmm ga'k binnenkort maar es ff proberen dan :P
Klik om te vergroten...

xD die banaan appelsap is gewoon van de aldi :) lekker zoet ook :grin:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ellesdee zei:
ik heb wat nieuws uitgevonden :grin:

pisang ambon met pina colada en dan banaan-appel sap erbij...

superlekker :grin:
Klik om te vergroten...

Smaakt idd wel :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
xD oke... het drankje gaat nu door het leven als pipapomme :grin:
P
Pet$eLLid
01-01-2024, 00:00
#15
For me a manhattan pls :sunglasses:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
hahaha :grin: wat leuk... :grin:
hmm... weet iemand er een leuke naam voor?
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ellesdee zei:
hahaha :grin: wat leuk... :grin:
hmm... weet iemand er een leuke naam voor?
Klik om te vergroten...

Al die ingredienten samen proppen in een naam die niet belachelijk klinkt gaat niet volges mij:tongueout: of 't wordt zoiets als pi(PInacolada)pa(PisangAmbon)pomme(appel) :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
scratchtraxx zei:
Ellesdee zei:
hahaha :grin: wat leuk... :grin:
hmm... weet iemand er een leuke naam voor?
Klik om te vergroten...

Al die ingredienten samen proppen in een naam die niet belachelijk klinkt gaat niet volges mij:tongueout: of 't wordt zoiets als pi(PInacolada)pa(PisangAmbon)pomme(appel) :grin:
Klik om te vergroten...

whahaha pipapomme... omg dat klinkt belachelijk xD
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ellesdee zei:
scratchtraxx zei:
Ellesdee zei:
hahaha :grin: wat leuk... :grin:
hmm... weet iemand er een leuke naam voor?
Klik om te vergroten...

Al die ingredienten samen proppen in een naam die niet belachelijk klinkt gaat niet volges mij:tongueout: of 't wordt zoiets als pi(PInacolada)pa(PisangAmbon)pomme(appel) :grin:
Klik om te vergroten...

whahaha pipapomme... omg dat klinkt belachelijk xD
Klik om te vergroten...

...ik had nu eens iets om trots op te zijn :(
:mrgreen:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben eens benieuwd naar jullie favoriete cocktails :)
De mijne is alvast Blue Hawai; 1/4 bacardi, 1/4 blue curacao, 2/4 ananassap.
Zalig verfrissend met dit weer :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."