Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpacecake beginnersvragen

Spacecake beginnersvragen

38 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
b
brommer-nozemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Trip report van vrijdagavond 2 februari 2007
SPACECAKE
We ( mijn vriendengroep) zaten al een aantal maanden te wachten op een leeg huis, zodat we een keer spacecake konden bakken. We hadden dit weekend eindelijk mazzel, we konden een cake bakken bij mevrouw X ( privacy). We wilden 2 week geleden ook al een keer bakken, wiet ed al geregeld, alleen toen kwamen we tot de conclusie dat we geen huis hadden om in te bakken :angry: ( wiet maar grotendeels opgerookt :smoke: )

We hadden nog zo'n 3 gram over, dus haalden we nog 8 gram bij ( tis geen top kwaliteit ) De voorpret was erg leuk, iedereen een taart in zn msn naam ed. Ik moest samen met een vriend de boter + cake maken, omdat wij de afgelopen weken héél veel op het internet gezocht hadden, tig filmpjes hadden bekeken. We kregen op vrijdag avond rond 7 uur een telefoontje dat we moesten komen, mevrouw X was thuis, haar ouders weg. Ik ging er heen met een rugzak vol spullen:cakevorm,meel,roomboter en thai sweet chili chips 2 x (was in de bonus :P )

Bij vriendin X even gewacht op vriend Y, toen hij er ook was zijn we begonnen: een pan water op het vuur, en maar wachten tot het water warm was, toen de boter in de pan gegooid, laten smelten, en toen het belangrijkste ingrediënt er bij: wiet :wink:
We hebben de boter ongeveer een half uur laten trekken, boter gezeefd, boter in de vriezer gezet, heel even tv gekeken.

Na ongeveer een kwartier was de boter al hard, tijd om de cake te maken dus. Een andere vriendin, laten we haar vriendin A noemen :wink:, kan goed cakes bakken, dus heeft ze mét wietboter een cake gebakken.

Om ongeveer 9 uur, was de cake klaar, heel kort even laten afkoelen....
ETENSTIJD :grin:
Allemaal een stukje gehad, er gingen ongeveer 20 plakken uit de cake.
Terug naar de tv, we hebben ongeveer een uur tv gekeken. Toen kwamen we tot de conclusie, hij werkt nog niet.....
Iedereen was zo geduldig om te wachten, alleen ik hield het om half 11 niet meer, toen heb ik mijn 2e plak opgegeten.

Rond 11 uur begonnen sommigen al iets te merken, ik nog steeds niks, hoppa half plakje er bij.....
Het werd steeds gezelliger, de eerste lachkicks kwamen ook al, maar niet bij mij, half plak er bij. Inmiddels heb ik 3 op.
Om 12 uur had de THC ook de weg naar mijn hoofd gevonden, heel hard gelachen, véél lachkicks om helemaal niets :)

Ik ging het hardst met vriendin B, lagen we helemaal dubbel omdat iemand een grappige opmerking maakte, 5 minuten verder, even de tranen van de wangen vegen, kijken we elkaar aan, gingen we weer :)
Ik wilde dat alles zo bleef, plakje erbij.....
De hele groep had inmiddels lachkicks, het was zeer gezellig op dat moment :)

Rond half 1 heb ik het 5e plakje opgegeten.
Vanaf 1 uur ging ik te hard, ik begon toen met suiker eten en water drinken, wat overigens voor mn gevoel niet veel hielp. Iedereen had de hele tijd lachkicks.
er stonden 2 banken tegen overelkaar, en 2 jongens gingen een dragon ball Z gevecht nadoen :tearsofjoy:
Wat bij iedereen een gigantische lachbui opwekte, ook bij mij.

Maar vanaf dat moment, begon ik in mn eentje harder te gaan, veel harder dan de rest. Ik voelde allemaal warme golven door mn lichaam gaan. Gesprekken kreeg ik niet meer mee, soms een flard in slowmotion. M'n bloeddruk werd ook heel laag, want iedere keer als ik opstond werd het zwart voor mn ogen. Ik ben zo nog een uur blijven zitten, toen heeft een vriend me naar huis gebracht, waar ik eerst nog m'n bed op moest maken....

Uiteindelijk lag ik om half 3 in bed, ik heb toen geslapen tot 12 uur, toen werd ik door mn moeder uit mn nest gegooid. Eerst even wat gegeten, toen even gedoucht, en weer op bed tot 5 uur....
Ik was zó moe, ik wilde slapen, maar tsja mn ouders. Dus ik maar koffie drinken. Om half 11 ben ik naar bed gegaan, en vandaag weer tot 12 uur geslapen, nu ben ik weer enigzins toonbaar. Gister was ik namelijk lijkbleek...
Mn ouders vroegen of ik gedronken had, ik ontkende dit ( ik had ook niet gedronken)
Toen vroegen ze naar sigaretten, ook ontkend, toen vroegen ze naar wiet.... Ik heb het ontkend, mn pa gelooft wel dat ik "gewoon" moe was, maar mn moeder weet ik niet zeker.

Achteraf gezien was het een zeer geslaagde avond, maar de volgende keer eet ik wat minder :wink:
b
brommer-nozemLid
01-01-2024, 00:00
#2
haha, paddo's er ook bij :P
ik denk dat dat meer iets is voor later :wink:
aangezien verschillende mensen nog nooit eerder wiet hebben gehad.
En ik wil paddo's eerst in de pure vorm op eten :P
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#3
hehe, je zal wss nadat je je eerste paddo's hebt opgegeten wel begrijpen waarom ik ze liever in spacecake heb, die smaken soms echt zo gruwelijk, die hawaiaanse toch...
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#4
spacecake, fuck das lang geleden.. toen heb ik wiet gewoon in beslag gemieterd werkte best...1x een uur een lachkick gehad, waarbij ik uit mijn lichaam trad. 1x 40 minuten gedaan over een stuk lopen waarover ik normaal 2 minuten doe. tjaaa....toch maar weer eens gaan maken....Melk is ook wel grappig hoor :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
awel 1 gram per persoon is echt wel veel voor mensen die nog nooit geblowd hebben hoor.. naar mijn mening is spacecake iets dat niet voor beginnende blowers is..

dus oppassen met doseren
b
brommer-nozemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou morgen is het zover :grin:
maar over die dosering, tsje we doen het na het avond eten.
Dus je hebt wel een bodem. Waarschijnlijk blijven er ook een paar mensen bij, die niet eten. Mocht iemand fout gaan, dan kunnen zij diegene suikerwater oid geven.
ik heb er iig zin in :tearsofjoy:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#7
flashkop zei:
hehe, je zal wss nadat je je eerste paddo's hebt opgegeten wel begrijpen waarom ik ze liever in spacecake heb, die smaken soms echt zo gruwelijk, die hawaiaanse toch...
Klik om te vergroten...
Wat? ze smaken heerlijk :grin:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jeller zei:
awel 1 gram per persoon is echt wel veel voor mensen die nog nooit geblowd hebben hoor.. naar mijn mening is spacecake iets dat niet voor beginnende blowers is..

dus oppassen met doseren
Klik om te vergroten...

zou zeker oppassen ja ben er zelf wel eens flink fout op gegaan

dus niet gelijk een dikke plak opvreten maar gewoon met een halve beginnen en het kan ook ff duren voordat je er wat van merkt
b
brommer-nozemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou over 20 minuten ga ik weg, cake bakken
Ik heb er zin an :grin:

morgen post ik wel ff een verslagje :wink:
b
brommer-nozemLid
01-01-2024, 00:00
#10
nou de cake werkte wel zeg...........
ik type zo een groter stuk, eerst ff eten
b
brommer-nozemLid
01-01-2024, 00:00
#11
hmm vanmiddag na het eten, ff gedoucht, na het douchen mn nest weer ingekropen en tot 5 uur geslapen :flushed:

Ik merkte na 2 uur nog niks, dus nam ik bij
Ik weet niet meer hoeveel ik gehad heb, maar het was teveel
ik begon haast te trippen, allemaal warme golven door mn lichaam.

Ik heb ook vreselijk gelachen om niets gisteravond :grin:
Het was wel erg tof, maar ik had te veel gehad.
Ik ben nu ook nog heel moe, ik ga zo op bed :wave:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heel herkenbaar, je kunt er zeker een heftige, trippy ervaring mee hebben. En ja het duurt lang voor het gaat werken :). De dag erna heb ik vaak ook last van een erg loom gevoel. Zo'n nasleep is echt vervelend he.

Hoe vonden de andere mensen het?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het leek me wel een gezellige boel daar. Ben blij dat het gelukt is, kan je geen tripreport schrijven ofzo? :)
b
brommer-nozemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zo, ik ben weer HELEMAAL nuchter :grin:
De andere mensen hadden constant lachkicks, ik in het begin ook
Maar toen ging ik een "tandje hoger" en dat was echt heeeel maf
Warme golven door mn lichaam
Slow motion dingen zien
bijna in slaap vallen

Het was zooo weird, maar goed, "leermoment" :rolleyes:
volgende x neem ik, 1 redelijk dik plak, en neem dan niks bij, want ik ging veeeeeels te hard....
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja leek me erg leuk. :)
Maar inderdaad.. in het vervolg misschien een klein beetje geduldiger zijn. :wink: Maar je weet het nu voor de volgende keer eh.
Leuk report. :wave:
b
brommer-nozemLid
01-01-2024, 00:00
#16
dankje :)

Tsja, de volgende keer wat minder eten :flushed:
Maar herkent iemand die trip-achtige ervaringen?
Ik heb nu trouwens ook zo iets van "wat bezielde me ingodsnaam om zo veel te eten..."-gedachte :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Aj Aj, je bent wel erg gulzuig geweest!

5 plakjes kerel! Je pakt na nog geen úúr bij omdat je het gevoel wilt laten aanhouden xD Lmao!

Achjah.. een mooie ervaring after all! ^_^
Je leert hier alleen maar van!


Spcae Cake is leuk :)
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha, mooi verhaal :)

Redelijk veel geslapen jij, allemachtig zeg :mrgreen: gaat redelijk ver hoor.



Maar waarom zei je niet gewoon dat je gedronken had dan?
Dat is ook altijd mijn koningssmoesje als ik de dag na wiet gaar ben.
Weten hun veel dat ik nog zit te na garen.
Werkt prima.
b
brommer-nozemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou, kijk ik hoor al maanden van mn moeder aan dat ik te veel zuip...
valt best mee overigens, ik drink gemiddeld 3 biertjes per week oid :wink:

Mn ma wou vandaag weer met me praten, ze zei:"ik weet niet wat je gedaan hebt, het kan me eigenlijk ook niet meer schelen, ik vermoed dat je wiet hebt gehad, maar goed. Als je het niet wil zeggen, zelf weten, ik geloof er alleen geen hol van dat je alleen slecht geslapen hebt. En ik hoop ook dat je inziet dat dit te gek was, en hier rekening mee houdt voor de volgende keer"
:)
Over 2 week waarschijnlijk weer spacecake, dan maar wat minder eten... :wink:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hmmm... nou, dan maar even wat voorzichtiger zijn! ^_^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."