Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Erg mooi beschreven @Neo-Shulginist , ook al heb ik zelf al geruime tijd geen ervaring meer met tripmiddelen (zou het wel graag willen, maar voel gelijk als ik er over nadenk dat de kans op een badtrip (veel mentale issues ) erg groot is) komen bepaalde dingen me toch erg bekend voor. Blijf vooral doorgaan met het delen van je ervaringen, het is een verrijking voor dit forum. De hele situatie omtrent Peter heeft mij ook enorm geraakt, velen weten niet wat deze man allemaal bereikt heeft en wat voor betekenis zijn werk heeft gehad voor héél veel mensen."
"Leuk report Zeehond! Klinkt goed dit spul, echter heb ik eigenlijk 'genoeg' aan gewoon eens in de 3 maanden MDMA. Maar wie weet ooit!"
"Beste df'ers, Dit topic is puur geopend om informatie in te winnen over hoe snel ontwenning van benzo's op kan treden. Ik hoop dat de (negatieve) ervaringen die mensen delen behulpzaam en wellicht preventief kunnen werken. Zelf heb ik gelukkig nog nooit echte ontwenning ervaren. Maar ik heb laatst wel toen ik 2x in een week 1 mg flualprazolam had gebruikt de nacht na de 2e keer letterlijk geen minuut geslapen. De volgende dag had ik een afspraak die ik niet af kon zeggen en toen heb ik dus gewerkt zonder dat ik had geslapen, nou dat is geen pretje. Ook heb ik wel lichte ontwenningsverschijnselen gevoeld na een weekend van upper en benzo misbruik, denk aan angstig en onrustig zijn. Toen gelukkig wel kunnen slapen maar het heeft toen wel tot donderdag geduurd voordat ik me weer normaal voelde. Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen, hoe snel ervaren jullie ontwenning? Hoe heftig is deze? Zijn er mensen die ooit last hebben gehad van epileptische aanvallen door ontwenning? Hoe lang had je toen gebruikt en hoe veel? (Dat het onverantwoord is om recreatief of in combinatie met stimulerende middelen benzo's te gebruiken ben ik mij bewust van. Ik wil het gebruik van benzo's op geen enkele manier promoten!)"
"FredKroket zei: En niemand om hem heen grijpt in op zo'n moment? Klik om te vergroten... Ik kan je reacties goed waarderen @FredKroket , keep up the good work."
"Ja ik ga nu even ongenuanceerd antwoord geven, en ik hoop dat het niet verkeerd op je over komt maar de waarheid is en blijft hard. Het is in ieder geval op geen enkele manier aanvallend bedoeld. Je hebt zeker weten een (groot) probleem als je dagelijks 5 33cl blikjes van 5% drinkt (zijn die jackie cola's 5 of meer?), zeker in combinatie met jouw coke gebruik. En dan nog af en toe die fles erbij.. Iedereen die drinkers kent weet trouwens ook dat je met gemak 2-3 glazen bij de dagelijkse consumptie die ze je vertellen mag rekenen. In combinatie met je lichaam wat letterlijk aan geeft dat het te veel is moet dit eigenlijk al genoeg zeggen. Ik ken je reacties van een paar jaar geleden nog wel, en ik weet dat je een verstandig persoon bent. Je ziet genoeg lui op dit forum die niet eens een fatsoenlijk stukje tekst neer kunnen zetten. Daarom wil ik je ook op het hart drukken dat je zeker sterk genoeg bent om je problemen op te lossen. Maar hoe langer je er mee wacht, hoe moeilijker het gaat worden."
"Dopemonster zei: Maar ff zonder grappen, trek in crack guys?😏 (damens mogen ook meepoffen) Klik om te vergroten... Lekkere pof van de pijp onder de brug. Ik neem een paar kartonnen dozen mee om op te tweaken dan kunnen we de hele nacht blijven roken."
"Het werkt inderdaad, en fijn dat je daar zo'n positief gevoel van krijgt. Ik wil je alleen op het hart drukken er eerst voor te zorgen dat je stabiel bent en misschien helemaal van de citalopram af bent voordat je zelf gaat experimenteren met andere drugs, en dan met name rc's. Omdat je gewoon echt niet weet hoe gevaarlijk deze kunnen zijn in combinatie met je medicatie. Ten tweede ben je waarschijnlijk ook niet voor niets met deze medicatie begonnen. Ik weet dat dit niet is wat je wilt horen maar dit is in mijn ogen het enige juiste advies, hoe moeilijk dat ook kan zijn."
"Is 3-FA nu ook verboden?"
"Geniet er van @trippymeeuw"
"Jumping Jack zei: " Maar toen ik elke keer allemaal reacties kreeg van jou uit het niets met een bepaalde statement over ghb en dat dingen niet waar waren ging ik jou berichten lezen en zag ik meteen. Jij bent zo een zielig mannetje keyboard warrior een kk junky 😅 die aan elke drugs verslaafd geraakt is omdat die gewoon zielig is. En dan nu zijn gram online probeert te halen en uit is op een confrontatie.. Maar waarom. Je bent aan alles verlaafd geweest maar hebt nog nergens verstand van het is gewoon echt triest. " Klik om te vergroten... Aan de moderators, het lijkt mij niet verstandig dit soort shit te tolereren hier. Kan namelijk erg hard aankomen bij mensen, bedoel nu niet perse bij @Dopemonster maar meer in het algemeen. Laten we het wel respectvol houden hier. Verder niks tegen @Dopemonster of @Jumping Jack maar net dit topic gelezen en dit slaat echt helemaal nergens op. On topic: enige juiste advies is op zoek gaan naar goede begeleiding, en ik hoop dat je omgeving je steunt en troost kan bieden."