Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd locatie

Lsd locatie

64 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo jongens ik ga binnenkort 3dagen naar centerparcs met mijn vader stiefmoeder en haar kinderen. Ik had de locatie gegoogled en ik moet zeggen dat ik echt schrok van hoe mooi het eruit zag. Dacht er meteen aan om daar een tab te nemen. Alleen ik heb geen tripzitter dus ik ga het alleen moeten doen wel heb ik een maat van me die beschikbaar wilt zijn voor een call. Wat vinden jullie van center parcs om te trippen?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als jij het een mooie omgeving vindt en lekker ongestoord kan trippen, why not?

Gaat erom dat jij je er fijn bij voelt!
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#3
HierEnDaarEenFuifje zei:
Als jij het een mooie omgeving vindt en lekker ongestoord kan trippen, why not?

Gaat erom dat jij je er fijn bij voelt!
Klik om te vergroten...
Ik neem de tabs gwn mee eerste dag gewoon daar de boel verkennen en dan mijn trip plannen waar ik heen ga. Koptelefoon mee met muziek boswandeling miss ff zwemmen de game hall in. Alleen ik hoop dat ik een eigen kamertje heb dan kan ik daar miss nog terugtrekken
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Die ene zei:
Enjoy!
Klik om te vergroten...
Ben wel zenuwachtig maar dat hoort erbij
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#5
trippymeeuw zei:
Hallo jongens ik ga binnenkort 3dagen naar centerparcs met mijn vader stiefmoeder en haar kinderen. Ik had de locatie gegoogled en ik moet zeggen dat ik echt schrok van hoe mooi het eruit zag. Dacht er meteen aan om daar een tab te nemen. Alleen ik heb geen tripzitter dus ik ga het alleen moeten doen wel heb ik een maat van me die beschikbaar wilt zijn voor een call. Wat vinden jullie van center parcs om te trippen?
Klik om te vergroten...
Het hangt er een beetje vanuit hoe je familie er tegenaan kijkt. Als je toch betrapt mocht worden, zullen ze dan boos worden? Want dat lijkt me een goed recept voor een bad trip en dan is het hele weekendje natuurlijk verpest..
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hardcore_frk zei:
Het hangt er een beetje vanuit hoe je familie er tegenaan kijkt. Als je toch betrapt mocht worden, zullen ze dan boos worden? Want dat lijkt me een goed recept voor een bad trip en dan is het hele weekendje natuurlijk verpest..
Klik om te vergroten...
Ze hoeven het niet te weten. Ik vertel het niet ik ga de eerste dag het park verkennen dan ga ik mijn rugtas volpakken met dingen die ik nodig heb voor de trip.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hardcore_frk zei:
Het hangt er een beetje vanuit hoe je familie er tegenaan kijkt. Als je toch betrapt mocht worden, zullen ze dan boos worden? Want dat lijkt me een goed recept voor een bad trip en dan is het hele weekendje natuurlijk verpest..
Klik om te vergroten...
Denk niet dat ze heel boos worden me pa weet dat ik gebruik. Maar hij vind het niet leuk maar ik zal dan gewoon zeggen dit is een goede locatie ervoor en ik val jullie ook niet lastig als jullie een borreltje drinken.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#8
trippymeeuw zei:
Denk niet dat ze heel boos worden me pa weet dat ik gebruik. Maar hij vind het niet leuk maar ik zal dan gewoon zeggen dit is een goede locatie ervoor en ik val jullie ook niet lastig als jullie een borreltje drinken.
Klik om te vergroten...
Maar als je echt bad bad gaat? Dat er hulp bij moet komen?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hardcore_frk zei:
Maar als je echt bad bad gaat? Dat er hulp bij moet komen?
Klik om te vergroten...
Denk dat het wel meevalt ik neem sws een halve tab ik ga het op safe spelen heb 1x eerder lsd gedaan dat is 3jaar geleden toen nam ik een halve tab en toen was ik knocked the fuck out
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#10
trippymeeuw zei:
Denk dat het wel meevalt ik neem sws een halve tab ik ga het op safe spelen heb 1x eerder lsd gedaan dat is 3jaar geleden toen nam ik een halve tab en toen was ik knocked the fuck out
Klik om te vergroten...
Aye, volgens mij heb je je keuze al gemaakt. Dan moet je er lekker van gaan genieten, man! Veel plezier!
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Morgen is het zover halve tab Acid sinds 3jaar solo trip heb het huis voor mijzelf. Ik ga morgen ochtend eerst trainen daarna douchen. En rond 14:00 een halve tab nemen dan een beetje gamen en wachten op de come up dan een beetje muziek luisteren en misschien buiten zitten/wandelen
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hardcore_frk zei:
Aye, volgens mij heb je je keuze al gemaakt. Dan moet je er lekker van gaan genieten, man! Veel plezier!
Klik om te vergroten...
Ik heb ook een maat van me die klaar staat om te bellen mocht het fout gaan. Ik denk dat ik de eerste dag op het park de boel ga verkennen even spots zoeken waar ik kan zitten met the coming up. Mijn sony noise cancelling koptelefoon op en lekker in het bos trippen met psytrance op. Ik denk dat ik gewoon even een goede trip nodig heb center parcs vind ik echt een perfecte locatie rustgevend bosgebied. Ik kom uit een moeilijk periode depressie etc laag zelfbeeld nu gaat alles goed qua opleiding en sport. Ik zit nu in me derde jaar mbo 4 en heb een stage gevonden waar ik goed verdien ik wil die donkere periode afsluiten en zoeken naar antwoorden lsd is zo sterk dat het wel gaat lukken.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Have fun dan, kerel!
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
onder invloed van lsd heb ik nog wel eens moeite met het bedienen van dingen zoals bijvoorbeeld een telefoon.
als je nu ff van te voren zorgt dat je levenslijn makkelijk te bereiken is kan dat best wel wat rust geven zodat je trip lekkerder verloopt.
met voorpgrammeren bedoel ik dan dat je met een makkelijke actie je maatje kan bellen.

je tript al stiekem, zorg er in ieder geval voor dat je ergens terecht kan
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#15
K heb een eigen kamer in center parcs ik denk dat ik daar halve of hele tab neem en daar ga ik op bed liggen en wachten op de come up. En dan later naar buiten als het niet te heftig is op de piek! . Ik hoop dat ik een mooie trip krijg en dat ik er veel uit kan halen ik wil mijn depressieve periode afsluiten!
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
trippymeeuw zei:
K heb een eigen kamer in center parcs ik denk dat ik daar halve of hele tab neem en daar ga ik op bed liggen en wachten op de come up. En dan later naar buiten als het niet te heftig is op de piek! . Ik hoop dat ik een mooie trip krijg en dat ik er veel uit kan halen ik wil mijn depressieve periode afsluiten!
Klik om te vergroten...
veel plezier!

programmeer ff het nummer van je maat voor: bellen kan nog wel eens lastig zijn tijdens een trip.
tegelijkertijd denk ik dat je het heel lekker voor elkaar hebt en dat het helemaal smooth gaat.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Casaan zei:
veel plezier!

programmeer ff het nummer van je maat voor: bellen kan nog wel eens lastig zijn tijdens een trip.
tegelijkertijd denk ik dat je het heel lekker voor elkaar hebt en dat het helemaal smooth gaat.
Klik om te vergroten...
Ja toch alleen jammer dat het wel met familie is. Maarja die hoeven niks door te hebben is gewoon voor mijzelf. Hoe bedoel je voor programmeren?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Casaan zei:
onder invloed van lsd heb ik nog wel eens moeite met het bedienen van dingen zoals bijvoorbeeld een telefoon.
als je nu ff van te voren zorgt dat je levenslijn makkelijk te bereiken is kan dat best wel wat rust geven zodat je trip lekkerder verloopt.
met voorpgrammeren bedoel ik dan dat je met een makkelijke actie je maatje kan bellen.

je tript al stiekem, zorg er in ieder geval voor dat je ergens terecht kan
Klik om te vergroten...
Goede tip kun je dat gewoon instellen?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kijk even wat jou handig lijkt.
Mijn trips zijn in alle vrijheid, ik heb geen ervaring met stiekem trippen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
En misschien niet onbelangrijk, hoe oud zijn de kinderen van je stiefmoeder?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."