#1
dag mijn verhaal gaat als volgt paar dagen geleden ging ik met de bus naar school krijgen we opeens drugscontrole stapt een hond naar me toe en begint te snuffelen. waarna de agente zei dat ik van de bus moest stappen en fouileerde ze mij en vonden niks want ik had niks bij dus na deze controle staken ze mij in het busje en reden we naar het buareau. Daar werd mij vriendelijk gevraagt om in een potje te plassen ik wist niet wat ik wel en niet mogt doen en welke rechten ik had want dit was de eerste keer dat ik in aanraking kom met de politie dus ik had in het potje geplast en was positief voor thc= wiet en coc= cocaine daarna moest ik verklaren waarom deze in mijn urine werden terug gevonden voor de THC had ik verklaard dat ik een regelmatige gebruiker ben van canabis en van die COC zei ik dat mijn laatste keer dat ik gebruikt had 6maanden geleden was en dat ik neusspray gebruikte met codeine er in voor mijn verkoudheid toen zeiden ze dat het wel kon kloppen en paar dagen daarna krijg ik een brief in de bus met een boete van 250euro terwijl dat ik niks bij had en meerderjarige ben dus ik snap het echt niet hoe ik een boete kan krijgen van 250euro terwijl ik niks bijhad ??????????
FACK DE MAATSCHAPPIJ!!!!!
FACK DE MAATSCHAPPIJ!!!!!