#1
gezien mijn gebruik (nu... wat zal het zijn? 4 jointjes totaal, de helft opgerookt?) maak ik me geen zorgen erover.
werd een wisselend een beetje euforisch en een beetje para.
maar ik ga nu een hasjjointje proberen.
werd een wisselend een beetje euforisch en een beetje para.
maar ik ga nu een hasjjointje proberen.

