Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wtf, The Knife fans! Ik heb Marble House echt he-le-maal grijs gedraaid: http://prostopleer.com/#/search?q=the+k ... rble+house (5:21 is orgineel) Als je dikke speakers hebt is die bass echt lekker."
"Gister weer een keer fluni's weten te bemachtigen van een meer dan betrouwbaar persoon, ff 2 getest vannacht en lang geleden dat ik zo heerlijk heb geslaapt zonder nachtmerries. Superrelaxt gevoelt geeft dit middel, echter vergt het wel wat van je om de realiviteitszin (lees: het praktisch nut) te blijven zien en niet wederom steeds meer te blijven gebruiken totdat je feitelijk niet meer weet wat je doet. Naar mate je hier mee om leert te gaan, weet je ook hoe je het kunt voorkomen. Dit kun je niet op een forum vertellen, dit moet iets voor jezelf zijn en blijven."
"Ik hang aan de methylfenidaat. Gewoon, gratis van The Doc. De koning der kouwe jatten, hoge bloeddruk en droge-smoelmakers. Oftewel, steek er nog 1 op, dan weet u zeker dat uw bloedvaten op professionele wijze de tyfus in gaan."
"Terwijl ik aan de Ketamine hing heb ik de perfecte omschrijving van het verschil tussen S en R bedacht: Staal en Rubber. Geen idee meer hoe ik aan deze overeenkomst kwam, maar onder invloed van R was het absoluut geniaal..."
"Gothic en ik moeten even een keer samen aan de rare rubber hangen geloof ik."
"RJM zei: Ohja, dat branden in de neus valt vies mee, vind persoonlijk efederine of pep erger branden, dit is met een paar minuutjes fijn tintelen weg en op dat moment knalt iej er ook op. Klik om te vergroten... Hoe zuiver was het? Mijn ervaring is namelijk dat dex van 68% net zo hard (en kort) brand als normale pep van 73%."
"Re: Rep. 1g crystal, 130g mdma, 50 oxa, 100mg dia en 15 zolp Tripper zei: Welkom op DF, het land van de mafketels. Klik om te vergroten... Dat is ook waarom hier kom, bij jullie, bij jou."
"Re: Rep. 1g crystal, 130g mdma, 50 oxa, 100mg dia en 15 zolp Sunseed zei: Laatst bezocht: 01 sep 2010 22:42 Klik om te vergroten... Mss is er serieus wat misgelopen en kan hij niet meer typen.. Klik om te vergroten... Ik heb het gewoon overleeft en nog minder van gemerkt als ik verwacht had. En zoals ik al zei, betekend dat voor mij om voorlopig te stoppen. Dat doe ik dus ook. Dus einde discussie, aannames van jullie hersenloze gedachtes ga niet meer op in."
"Re: Rep. 1g crystal, 130g mdma, 50 oxa, 100mg dia en 15 zolp bit zei: Sublimo zei: Wat is HGB ? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Dat was een typefout, ik bedoelde natuurlijk zoals je zelf ook best weet GHB. Wat betref het sterke verhaal, denk ervan wat je wilt. Ik zeg alleen wat ik doe. En ik ben er prima uitgekomen, zoals altijd. Dus, derhalve weer einde discussie. Ik wilde alleen maar mijn gebruik delen en hoopte op nuttigere reacties. Maar helaas, dat is op DF natuurlijk weer niet nodig. Want mensen die niet veel gewend zijn en/of er niet mee om kunnen gaan hebben altijd commentaar op je gebruik. Hier laat ik het blij, dus flame maar heerlijk verder in dit topic en heb het laatste woord maar fijn omdat ik toch niet meer reageer. Met vriendelijke groet, Bit"
"Re: Ali zei: Waarom ik het op deze site zet???? Niet om de wereld te verbeteren maar ik hoop dat mensen zich gaan afvragen of dit het allemaal waard is! Klik om te vergroten... Allereerst mijn condoleance. Het is verschrikkelijk je eigen zoon te verliezen, om welke reden dan ook. Mijn antwoord op je vraag die ik hierboven quote is echter: ja. Ik vind 't het waard om af en toe lekker allerlei drugs te gebruiken. Door de weeks gebruik ik vaak lichtere dingen om me beter te kunnen concentreren op mijn werk (dexamfetamine bijvoorbeeld). Dit is overigens ook een middel dat gewoon door de dokter wordt voorgeschreven tegen ADHD. In mijn persoonlijke beleving geven allerlei drugs mijn leven een oppepper en iets om steeds naar uit te kijken om heerlijk mee te relaxen in het weekend met wat vrienden. Zelf vinden we dat we er verantwoord mee omgaan. En ach, al ga ik er een keer van dood omdat ik te ver ga, dan is dat jammer voor mijn omgeving, maar ik heb er dan toch geen last meer van. Zo zie ik het, en niet anders. Ieder zijn ding. Daar zal jij het uiteraard niet mee eens zijn, maar die mening respecteer ik, ongeacht je situatie. Andersom lijkt het helaas anders, maar ook dat respecteer ik vanwege het verlies van je zoon, wat begrijpelijk enorme emoties teweeg brengt. Echter blijft het zo dat dit niet het forum is om een topic te starten over de dodelijkheid van GHB omdat iemand eraan overleden is. Dat weet iedere doorgewinterde DF member hier inmiddels al lang. Sterker nog, als ik dood zou willen, zou ik een liter GHB drinken en hopen nooit meer wakker te worden. Dus eigenlijk is het meer een goede tip die je geeft, dan dat je ook maar een enkele GHB gebruiker waarschuwd. Evengoed bedankt en sterkte toegewenst."