Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Probeer inderdaad gewoon met hem te praten,maak hem geen verwijten en probeer hem niet te veroordelen, als je al zegt dat je broertje moeilijk over zichzelf praat,probeer hem dan gewoon gerust te stellen dat hij aan jou alles wel in vertrouwen kan vertellen ( en beschaam dat vertrouwen dan ook niet). Zorg dat hij een grote broer/zus heeft waar hij zijn verhaal kwijt kan en probeer eerst niet te snel naar een ''oplossing'' toe te werken, als hij eerlijk naar jou toe kan zijn zal dat jou en hem een hele hoop stres schelen. Als hij namelijk eerlijk tegen jou kan zijn over alles dan heb je namelijk al 1 groot ding berijkt en dat is dat als het werkelijk mis gaat ( of dat nou met het blowen(verslaving) of met foute vrienden of met school zo is) hij jou in vertrouwen zal nemen. Probeer vooral dichter bij hem te komen( in emotionele zin) en hem niet van je af te stoten. Veel succes en sterkte ( hopelijk is het maar een fase)."
"Willem slaat inderdaad de spijker op de kop, je moet het echt zelf willen anders gaat het niet werken.. Natuurlijk kan het zijn dat bij zo'n therapie je ogen geopend word en je tot nieuwe inzichten komt terwijl je er eerst nog niet 100% achterstond maar over het algemeen ( 90% van de gevallen(eigen ruwe schatting) ) is wilskracht & het echt willen toch een onmisbaar ingrediënt bij het afkicken van drugs. In ieder geval veel succes!"
"Haha dat te slijmerig doen herken ik ook wel van mezelf jah haha en dan gewoon beseffen dat je te slijmerig doet en me dan ontzettend slijmerig verontschuldigen over hoe slijmerig ik doe haha maarja das mdma he"
"je zou het inderdaad in capsules kunnen doen of gewoon in een vloeitje ( goed dichtmaken mdma smaakt ontzettend ranzig)"
"Probeer ook eens te kijken naar de dosis die je vriendin krijgt.. Als ik namelijk pillen met teveel mg's voor mijn gewicht neem of simpelweg teveel pillen word ik er ook slap als een vaatdoek van.. er staat in het xtc forum wel hoe de regel is qua aantal mg's(mdma) per kg( gewicht persoon) ideaal is. Probeer hier eerst eens naar te kijken. Wat je vraag betreft: Dit werkt bij mij meestal wel, als ik pep neem terwijl ik een pil opheb word ik weer iets energieker. Nadelen zijn: Ik word er helaas ook iets helderder van( iets meer uit mijn xtc space) Ik kan sowieso niet slapen van pep Het is schadelijker als alleen xtc of pep natuurlijk En als je het doet, let op dat je eerst niet teveel pep neemt begin met een klein lijntje of gewoon een sleutelpuntje en doseer bij als het nodig is."
"Misschien kun je vragen of hij een geschikt persoon kent bij wie je iets zou kunnen regelen of als andere mensen die je kent die gebruiken geschikte personen kennen?"
"Coke met pillen kan opzich maar het verschilt heel erg per persoon en wat je verwachtingen er van zijn. Coke als je pillen zijn uitgewerkt kan prima, helpt je weer een beetje boven de dip op. Tegelijkertijd kan ook maar dat wekt wel een vage space op die je moet waarderen, de een houd er wel van en de ander vind het van beide net niet. Let wel op dat je beide met mate doet, donder dus niet zomaar 2 pillen naar binnen en werk een gram sos je nos in maar doseer voorzichtig."
"van speed weet ik dat je het kan snuiven,slikken( in een vloeitje of capsule!!! anders zeer schadelijk voor mond&keel enz),spuiten en volgens mij rectaal kun je het inbrengen als het helemaal zuivere speed is ( 73%). Van Coke weet ik dat je het kan snuiven,spuiten,roken. Wat het roken betreft van coke is het zeer onhandig als je dit met snuifcoke doet aangezien er dan al heel veel verloren gaat vanwege de verbrandingstemperatuur.. als je er basecoke van maakt kun je het in een pijpje of van het folie roken. KANTTEKENING: Coke roken & spuiten is veel verslavender nog als snuiven plus zeer slecht voor de gezondheid, ook de kans op een overdosis is veel groter. Niet aan te raden dus"
"Het is inderdaad zeer aannemelijk dat dit door het drugsgebruik ( combigebruik) en ook nog in combinatie met alcohol een aantal dagen achter elkaar, ik heb zelf ook een tijd gehad waarin ik veel xtc slikte en had eerst nooit last van een dip, was vaak alleen maar een beetje vaag de dag erna, maar 1 keer een avond gehad waar er 7 pillen naar binnen gingen ( wel over de avond verspreid natuurlijk) en toen heb ik me toch wel zo'n 5/6 dagen ook flink beroerd gevoeld, een leeg gevoel,eten wou niet echt,beetje depri,nergens zin in enz. ( gelukkig was ik wel ingelezen en had ik redelijke ervaring met drugs dus ik wist toen ik bezig was die avond ook wel dat ik me de dagen erna me flink klote zou gaan voelen maarja op dat moment totally worth it natuurlijk) Zijn gewoon je hoofd en lichaam die laten weten dat je over je eigen grenzen heen bent gegaan.. Moet zeggen dat ik het daarna nooit meer zo mal heb gedaan met pillen, doe het nu misschien een 4/5 keer in het jaar en hou het dan bij 1 pilletje en dan hoogstens 1 later erbij en combineer het nooit slecht met wat hasj jointjes erbij"
"coke roken als een plof = verspilling van je coke coke basen met de pijp = voor 9 vd 10 mensen verspilling van je leven.."