Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVriend is gekapt, ik wil nog niet.

Vriend is gekapt, ik wil nog niet.

8 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Probeer idd andere mensen te zoeken die je van drugs kunnen voorzien.
P
PhaseTwoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey allemaal,

Ik hang al erg lang rond hier, puur voor info, ervaringen, do's and dont's, en eigenlijk een welgemeende interesse.
Ben bijna 32, pas op mijn 27ste voor het eerst gebruikt.
Ben sindsdien een regelmatig gebruiker maar wel met de regel feesten, partijen of een leuk weekend dat erom vraagt.
Een momentje gehad dat ik elk weekend wel wat voor handen had.
Nooit door de weeks, ook nooit behoefte gehad. Wel altijd in combinatie met alcohol.

Nu is het zo dat mijn maat, waar ik al heel lang mee om ga, mij voor het eerst geïntroduceerd heeft aan hard-drugs. (XTC toendertijd, blauwe driehoekige mitsubishi'tjes, beste weekend van mijn leven, je kent het wel).
Hierna ook pep, mdma kristalletjes, sos etc.
Hierna krijg je wat ervaring hiermee en raak je in gesprek met anderen hierover en leer je de andere kant van mensen kennen, "waarvan je het niet gedacht had".
Hierdoor ook ket, sos, G, etc leren kennen.

Nu heeft XTC/mdma altijd een enorm goede indruk achter gelaten, maar ben ook een enorme fan van pep geworden. Pak zeker wel 1 keer paar maand een keer pep, bij een feestje, festival, uitgaan, of what the fuck ever, allemaal sinds mijn 27ste.
Het is nooit meer of minder geworden, wel altijd het idee van ik wil dit nog wel lang blijven doen op deze manier.

Nu woon ik samen met mijn vriendin, geen problemen, zij weet ervan, ze is er niet helemaal mee eens, maar weet wel dat ik maat weet te houden etc.

Nu de reden van mijn verhaal: die vriend van mij, die gebruikt veel meer, ook momenten gehad dat het tegen het problematisch aan zat, vooral blowen (ja echt). Hij blowde ook echt enorm veel, en daar had hij heel erg moeite mee om vanaf te blijven.
Hij is er nu allemaal vanaf en dat gaat nu allemaal goed, en het gaat ook goed met hem! Thank god.

Alleen hij is de enigste waarvan ik spul kreeg en de enigste die ik hiermee vertrouwde.
Ook heb ik er nog nooit voor betaald bij hem, hij wil geen geld. Het "Ik wil geen geld van jou, zolang jij het fijn hebt ben ik er blij mee!"-type

Ja echt, sinds mijn 27ste, maandelijks/wekelijks gebruikt en er nog nooit rechtstreeks voor betaalt. Nou betaal ik wel eens een rondje ofzo, maar hij staat niet erg vaak toe dat er voor hem betaalt word. Hij heeft een goede baan, werkt erg veel, vrijgezel, en woont goedkoop.

Nu is hij dus gestopt, en het gaat een stuk beter met hem, veel minder depressies etc, waar hij erg lang mee gekampt heeft.
Maar nu hij dus ermee gestopt is, is er dus ook geen voorraad/spul meer.

Ik wil hem dus absoluut niet vragen om wat te regelen, want ik wil dus niet degene zijn die hem over de drempel duwt om maar "weer eens te proberen, want het is al lang geleden", snap je.

Heb hem wel eens over zijn connecties gevraagd, maar dan zegt hij dat die mensen niks voor mij zijn, en dat hij mij niet met hen wil laten kennis maken.

Heb al een paar weken rustig aan gedaan en dat is ook helemaal niet erg, maar vanaf nu nooit meer kriebelt een beetje.

Iemand hier wat advies over?
b
bietskyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien kun je vragen of hij een geschikt persoon kent bij wie je iets zou kunnen regelen of als andere mensen die je kent die gebruiken geschikte personen kennen?
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is toch niet zo'n probleem? Als je geen harde gebruiker bent en alleen eens op een feestje lijntjes snuift of pillen neemt dan kun je die daar toch vinden? En indien nodig een klein voorraadje bijkopen voor een speciale gelegenheid?

Dat lijkt mij de makkelijkste oplossing, ikzelf kocht vroeger ook altijd m'n drugs aan 1 vriend maar toen hij verhuisde ben ik zelf contacten gaan liggen, dit heeft tal van voordelen maar ook wat nadelen.

Of je kunt zelf een persoon zoeken in je omgeving (Drugs is overal)

Greets,
Herbalisme
P
PhaseTwoLid
01-01-2024, 00:00
#5
bietsky zei:
Misschien kun je vragen of hij een geschikt persoon kent bij wie je iets zou kunnen regelen of als andere mensen die je kent die gebruiken geschikte personen kennen?
Klik om te vergroten...

Ja is ook wel zo, ik zal eens rustig rond vragen.

Herbalisme zei:
Dat is toch niet zo'n probleem? Als je geen harde gebruiker bent en alleen eens op een feestje lijntjes snuift of pillen neemt dan kun je die daar toch vinden? En indien nodig een klein voorraadje bijkopen voor een speciale gelegenheid?

Dat lijkt mij de makkelijkste oplossing, ikzelf kocht vroeger ook altijd m'n drugs aan 1 vriend maar toen hij verhuisde ben ik zelf contacten gaan liggen, dit heeft tal van voordelen maar ook wat nadelen.

Of je kunt zelf een persoon zoeken in je omgeving (Drugs is overal)

Greets,
Herbalisme
Klik om te vergroten...

Op feestjes rondvragen/kopen ga ik mij niet aan wagen. Je weet dan volgens mij echt niet wat je koopt, en of het te vertrouwen is.
En ik snap wat je bedoeld met voor/nadelen van zelf connecties hebben.
Kans is dan dat je sneller/vaker gaat halen, nu heb ik iig nog een "tussenpersoon" .

Bedankt voor jullie adviezen!
Z
ZoariLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is erg lastig denk ik om hierop een antwoord te vinden.
En ik weet dat je hier geen Drugs mag verkopen en ook niks mag zeggen over Dealers waar enzo.
Maar ik weet wel een vertrouwelijke website waar je Drugs Online kan kopen.
Ik durf hem niet vrij te geven zodanig krijg ik ban. Maar mischien moet je er maar is research over doen. Als het je niet lukt om te vinden moet je maar een een Forum-Moderator vragen of ik de site aan je kan doorsturen (gaat trouwens niet over een normale Internet / google chroom / firefox blalblabla)
Als dit al te veel gezegd is kunnen jullie dan een PM naar me sturen en geen ban geven :grin:

mvg, zoari
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk dat iedereen hier bijna wel weet over welke site je het hebt.:grin:
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Amateurtje zei:
Ik denk dat iedereen hier bijna wel weet over welke site je het hebt.:grin:
Klik om te vergroten...

Haha, zeker weten :sunglasses:
P
PhaseTwoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ah sorry voor het late bericht.

Ik ken de site ja, heb die weg al bewandeld. :wink:
Maar vind die wel erg omslachtig etc. is natuurlijk ook niet zonder reden.

Wilde alleen even een update geven, heb via via alweer wat kunnen regelen.
Alleen dat heeft in zekere zin averechts gewerkt.
Laatst een feestje gehad bij mij thuis, en nu heeft die vriend toch weer wat gepakt maar nu dus van mijn voorraad.

Heb hem nog goed gevraagd, weet je het zeker, het gaat op de goede weg nou, maar hij wilde het sowieso.
Stomme fout van mij misschien, "kat op het spek binden", maar uiteindelijk zijn we allemaal volwassen mensen.

Toch raak het gevoel niet kwijt dat ik misschien hem over de streep heb gehaald... :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."