Hey allemaal,
Ik hang al erg lang rond hier, puur voor info, ervaringen, do's and dont's, en eigenlijk een welgemeende interesse.
Ben bijna 32, pas op mijn 27ste voor het eerst gebruikt.
Ben sindsdien een regelmatig gebruiker maar wel met de regel feesten, partijen of een leuk weekend dat erom vraagt.
Een momentje gehad dat ik elk weekend wel wat voor handen had.
Nooit door de weeks, ook nooit behoefte gehad. Wel altijd in combinatie met alcohol.
Nu is het zo dat mijn maat, waar ik al heel lang mee om ga, mij voor het eerst geïntroduceerd heeft aan hard-drugs. (XTC toendertijd, blauwe driehoekige mitsubishi'tjes, beste weekend van mijn leven, je kent het wel).
Hierna ook pep, mdma kristalletjes, sos etc.
Hierna krijg je wat ervaring hiermee en raak je in gesprek met anderen hierover en leer je de andere kant van mensen kennen, "waarvan je het niet gedacht had".
Hierdoor ook ket, sos, G, etc leren kennen.
Nu heeft XTC/mdma altijd een enorm goede indruk achter gelaten, maar ben ook een enorme fan van pep geworden. Pak zeker wel 1 keer paar maand een keer pep, bij een feestje, festival, uitgaan, of what the fuck ever, allemaal sinds mijn 27ste.
Het is nooit meer of minder geworden, wel altijd het idee van ik wil dit nog wel lang blijven doen op deze manier.
Nu woon ik samen met mijn vriendin, geen problemen, zij weet ervan, ze is er niet helemaal mee eens, maar weet wel dat ik maat weet te houden etc.
Nu de reden van mijn verhaal: die vriend van mij, die gebruikt veel meer, ook momenten gehad dat het tegen het problematisch aan zat, vooral blowen (ja echt). Hij blowde ook echt enorm veel, en daar had hij heel erg moeite mee om vanaf te blijven.
Hij is er nu allemaal vanaf en dat gaat nu allemaal goed, en het gaat ook goed met hem! Thank god.
Alleen hij is de enigste waarvan ik spul kreeg en de enigste die ik hiermee vertrouwde.
Ook heb ik er nog nooit voor betaald bij hem, hij wil geen geld. Het "Ik wil geen geld van jou, zolang jij het fijn hebt ben ik er blij mee!"-type
Ja echt, sinds mijn 27ste, maandelijks/wekelijks gebruikt en er nog nooit rechtstreeks voor betaalt. Nou betaal ik wel eens een rondje ofzo, maar hij staat niet erg vaak toe dat er voor hem betaalt word. Hij heeft een goede baan, werkt erg veel, vrijgezel, en woont goedkoop.
Nu is hij dus gestopt, en het gaat een stuk beter met hem, veel minder depressies etc, waar hij erg lang mee gekampt heeft.
Maar nu hij dus ermee gestopt is, is er dus ook geen voorraad/spul meer.
Ik wil hem dus absoluut niet vragen om wat te regelen, want ik wil dus niet degene zijn die hem over de drempel duwt om maar "weer eens te proberen, want het is al lang geleden", snap je.
Heb hem wel eens over zijn connecties gevraagd, maar dan zegt hij dat die mensen niks voor mij zijn, en dat hij mij niet met hen wil laten kennis maken.
Heb al een paar weken rustig aan gedaan en dat is ook helemaal niet erg, maar vanaf nu nooit meer kriebelt een beetje.
Iemand hier wat advies over?