Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed of Coke gekke vraag..

Speed of Coke gekke vraag..

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar voordat er ongelukken gebeuren; dat poeder kun je niet inhaleren, tenminste dat kan opzich natuurlijk wel, maar het is niet slim.
m
mrbenkhardLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal!

dit is waarschijnlijk 1 van de gekste vragen die je ooit gehoord hebt.


Coke en speed snuif je meestal op... door je neus

en ik dacht, Tja je neus houdt natuurlijk veel stoffen tegen daarom hebben wij slijm en haren in onze neus!

kan je speed of coke ook inhaleren? ( via de mond )

ja of nee... en wat zijn jullie gedachtes hier over?

Bedankt alvast!
b
bietskyLid
01-01-2024, 00:00
#3
van speed weet ik dat je het kan snuiven,slikken( in een vloeitje of capsule!!! anders zeer schadelijk voor mond&keel enz),spuiten en volgens mij rectaal kun je het inbrengen als het helemaal zuivere speed is ( 73%).

Van Coke weet ik dat je het kan snuiven,spuiten,roken.

Wat het roken betreft van coke is het zeer onhandig als je dit met snuifcoke doet aangezien er dan al heel veel verloren gaat vanwege de verbrandingstemperatuur.. als je er basecoke van maakt kun je het in een pijpje of van het folie roken.

KANTTEKENING: Coke roken & spuiten is veel verslavender nog als snuiven plus zeer slecht voor de gezondheid, ook de kans op een overdosis is veel groter.

Niet aan te raden dus
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Zo gek is de vraag nog niet.

Zover ik weet moet het een bepaald % aan puurheid hebben wil dit zo kunnen werken. Zal je even op door moeten googlen .
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#5
doe maar niet daar kun je een longontsteking van krijgen.
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier een ervaringsdeskundige met de speed. Was zo van het padje dat ik een lijntje nemen verwarde met een sigaret roken en het snuifbuisje tussen de lippen nam. Kwam er vrij snel achter, dus was niet zoveel moest beetje hoesten, maar merkte ook niet echt effect.

Werk amfetamine in de begintijd niet als inhalator op de markt gebracht???
.
.
. Jawel: van wiki:

Benzedrine is de merknaam van het racemaat van amfetamine (dl-amfetamine). Het werd onder deze merknaam door Smith, Kline and French in de Verenigde Staten in 1928 in de vorm van inhalers op de markt gebracht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."