Hallo Allemaal,
Ik heb een brandende vraag voor jullie, maar eerst moet ik even mijn voor geschiedenis vertellen. Ik hoop dat jullie de moeite willen nemen om onderstaand verhaal door te lezen.
Ik ben een 22-jarige jongen. Gisteravond 2 weken geleden heb ik voor het eerst XTC gebruikt. Dit heb ik over die hele avond gebruikt en ik denk uiteindelijk 1 en 3/4 pil op. Daarnaast heb ik diezelfde avond ook nog wat cocaïne gebruikt. Ah fijn, die avond en nacht was top en na 2/3 dagen was ik weer zo goed als topfit.
Afgelopen zaterdagavond is bij ons de Carnaval begonnen. Zaterdagavond gedronken, zondagmiddag gewerkt, zondagavond weer gedronken. Maandagmiddag om 12uur begon fruhshoppen en toen ben ik tot snachts half 6(dinsdagochtend dus) doorgegaan. In deze maandag op dinsdag nacht heb ik nog een keer een 3/4 XTC genomen en een heel klein beetje speed. Dinsdagochtend werd ik vervolgens om half tien al wakker met een zweet/hartkloppingen/angstaanval en ik viel pas om 1 uur weer in slaap. Savonds voelde ik me weer prima en heb toen de laatste avond gewoon nog gefeest.
De woensdag na Carnaval voelde ik me wel wat brakjes maar voor de rest niks vreemds. Maar donderdagochtend begon het op werk. Ik kreeg ineens een slap en misselijk gevoel, begon onwijs te zweten, werk misselijk en duizelig. Zwaar klote dus!
Nu zit ik sinds donderdag met een ongelofelijk kut gevoel. Ik voel me echt een emotioneel wrak. Mijn ouders zijn vrijdag weggegaan voor twee weken vakantie waardoor ik nu alleen thuis ben. Ik heb nog nooit problemen met heimwee oid gehad, maar ik heb ontzettend moeite met alleen thuis zijn/komen nu. Daarnaast krijg ik heel af en toe nog een zweet/hartklopping/paniek aanval. Zolang ik onder de mensen ben gaat het opzich wel prima. Vandaag had ik echter een wedstrijd en hier speelde ik maar tien minuten, maar ik zweette me helemaal kapot en het ging echt niet goed met me. Nog een anders probleem is dat ik hele dagen moe ben en loop te gapen terwijl ik wel redelijk diep slaap. Als ik alleen ben en eet krijg ik amper een hap door me keel. Ik voel me echt ontzettend klote als ik alleen ben en zit continu te tollen in me hoofd wat er met me aan de hand is.
Nu is mijn vraag aan jullie. Kan het zijn dat deze ''depressieve'' laatste paar dagen puur door mijn drugsgebruik van de afgelopen weken komt? En zoja, hoelang duurt dit gevoel en is er iets om mezelf weer beter/fitter te maken? Of wat kan ik zelf eraan om doen om me beter te maken.
Ik hoop dat jullie mijn verhaal serieus nemen en mij goed advies kunnen geven.
Alvast ontzettend bedankt voor jullie informatie en moeite!
Groeten,
p.s.
Voor mij geen drugs meer
![:wink:]()
In ieder geval niet in deze mate.