Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is inderdaad zeer aannemelijk dat dit door het drugsgebruik ( combigebruik) en ook nog in combinatie met alcohol een aantal dagen achter elkaar, ik heb zelf ook een tijd gehad waarin ik veel xtc slikte en had eerst nooit last van een dip, was vaak alleen maar een beetje vaag de dag erna, maar 1 keer een avond gehad waar er 7 pillen naar binnen gingen ( wel over de avond verspreid natuurlijk) en toen heb ik me toch wel zo'n 5/6 dagen ook flink beroerd gevoeld, een leeg gevoel,eten wou niet echt,beetje depri,nergens zin in enz. ( gelukkig was ik wel ingelezen en had ik redelijke ervaring met drugs dus ik wist toen ik bezig was die avond ook wel dat ik me de dagen erna me flink klote zou gaan voelen maarja op dat moment totally worth it natuurlijk) Zijn gewoon je hoofd en lichaam die laten weten dat je over je eigen grenzen heen bent gegaan.. Moet zeggen dat ik het daarna nooit meer zo mal heb gedaan met pillen, doe het nu misschien een 4/5 keer in het jaar en hou het dan bij 1 pilletje en dan hoogstens 1 later erbij en combineer het nooit slecht met wat hasj jointjes erbij"
"coke roken als een plof = verspilling van je coke coke basen met de pijp = voor 9 vd 10 mensen verspilling van je leven.."
"Ik bedoel t ook niet als een belediging.. je moet het ook maar net weten maar beter hou je t bij snuiven.. basen is een riskante vorm van gebruiken.Coke snuiven is al zeer verslavend laat staan basen, er zijn altijd mensen die het wel in de hand kunnen houden maar als je verslaafd raakt aan basen dan word je echt gesloopt,laat staan wat de financiële gevolgen zijn."
"Kende een groepje fanatieke pepsnuivers die zweerden bij hun ''gele'' pep ( altijd bij dezelfde dealer vandaan), heb er wel eens wat van gehad en was inderdaad zeer goeie, maar ook wel eens gele pep ergens anders vandaan gehad en dat was echt troep. Heb het zelfde ook wel meegemaakt met roze zowel goeie als slechte getroffen, blijkt maar weer dat de regel dat het uiterlijk niks zegt over de kwaliteit altijd weer bevestigd wordt. Maar enige wat echte uitkomst bied is laten testen natuurlijk."
"In het begin zal het wel wat meevallen met dat het effect zal verminderen maar als je wekenlang achter elkaar doorgaat met xtc zal het effect snel( afnemen/anders worden), ik heb een tijdlang flink wat snoepjes naar binnengewerkt en vaak meerdere op een avond dan en op een gegeven moment werd ik er alleen nog maar supervaag van zonder lovegevoel en zonder de energie die het eerst gaf, toen zo'n half jaar niks gebruikt( wat als pauze normaal gezien goed zou moeten zijn) Maar door het misbruik word ik nu alleen nog maar vaag zonder lovegevoel en zonder energie dus pillen zijn niks meer voor mij wat heel jammer is. Achteraf gezien had ik het beter 1x in de 3 maanden kunnen doen dan had ik nog jarenlang ( misschien wel de rest van mijn leven) 4x per jaar optimaal kunnen genieten van dit goedje terwijl ik als ik nu 1 neem dat ik alleen maar vaag en ontzettend dood in mn hoofd word."
"Misschien kun je vragen of hij een geschikt persoon kent bij wie je iets zou kunnen regelen of als andere mensen die je kent die gebruiken geschikte personen kennen?"
"Coke met pillen kan opzich maar het verschilt heel erg per persoon en wat je verwachtingen er van zijn. Coke als je pillen zijn uitgewerkt kan prima, helpt je weer een beetje boven de dip op. Tegelijkertijd kan ook maar dat wekt wel een vage space op die je moet waarderen, de een houd er wel van en de ander vind het van beide net niet. Let wel op dat je beide met mate doet, donder dus niet zomaar 2 pillen naar binnen en werk een gram sos je nos in maar doseer voorzichtig."
"van speed weet ik dat je het kan snuiven,slikken( in een vloeitje of capsule!!! anders zeer schadelijk voor mond&keel enz),spuiten en volgens mij rectaal kun je het inbrengen als het helemaal zuivere speed is ( 73%). Van Coke weet ik dat je het kan snuiven,spuiten,roken. Wat het roken betreft van coke is het zeer onhandig als je dit met snuifcoke doet aangezien er dan al heel veel verloren gaat vanwege de verbrandingstemperatuur.. als je er basecoke van maakt kun je het in een pijpje of van het folie roken. KANTTEKENING: Coke roken & spuiten is veel verslavender nog als snuiven plus zeer slecht voor de gezondheid, ook de kans op een overdosis is veel groter. Niet aan te raden dus"
"Haha dat te slijmerig doen herken ik ook wel van mezelf jah haha en dan gewoon beseffen dat je te slijmerig doet en me dan ontzettend slijmerig verontschuldigen over hoe slijmerig ik doe haha maarja das mdma he"
"je zou het inderdaad in capsules kunnen doen of gewoon in een vloeitje ( goed dichtmaken mdma smaakt ontzettend ranzig)"