#1
Hoi!
Ik neem sinds 3 maanden redelijk vaak een pilletje. Heb in die 3 maanden zo'n 5 keer genomen (met redelijk korte tijd er tussen). Ik lees overal dat bij mensen het Mdma gevoel (of wel love feeling) afneemt. Bij mij is dit juist het tegenovergestelde. De laatste keer xtc ging ik juist nog veel harder dan die keren daarvoor. Heb sinds de 1e keer xtc ook het gevoel dat het love feeling steeds heftiger wordt en dus toeneemt.
Ook lees ik dat veel mensen last hebben van een dip de dagen na xtc. Ook dit heb ik helemaal niet. Ik ben juist heel vrolijk en opgewekt de dagen daarna op m'n werk. Veel vriendelijker tegen klanten dan dat ik was enz. Ook op school presteer ik beter dan voordat ik begon met gebruiken. Heb veel meer zoiets van ''goh, laat ik die schoolopdracht vast gaan doen'' etc. Voor ik begon met xtc was ik hier veel lakser in. Deed alles op het laatste moment enz.
Vind dit zo apart omdat je overal juist leest dat mensen depressief worden en het Mdma gevoel afneemt enz. Iemand hier in een soortgelijke situatie?
Ik neem sinds 3 maanden redelijk vaak een pilletje. Heb in die 3 maanden zo'n 5 keer genomen (met redelijk korte tijd er tussen). Ik lees overal dat bij mensen het Mdma gevoel (of wel love feeling) afneemt. Bij mij is dit juist het tegenovergestelde. De laatste keer xtc ging ik juist nog veel harder dan die keren daarvoor. Heb sinds de 1e keer xtc ook het gevoel dat het love feeling steeds heftiger wordt en dus toeneemt.
Ook lees ik dat veel mensen last hebben van een dip de dagen na xtc. Ook dit heb ik helemaal niet. Ik ben juist heel vrolijk en opgewekt de dagen daarna op m'n werk. Veel vriendelijker tegen klanten dan dat ik was enz. Ook op school presteer ik beter dan voordat ik begon met gebruiken. Heb veel meer zoiets van ''goh, laat ik die schoolopdracht vast gaan doen'' etc. Voor ik begon met xtc was ik hier veel lakser in. Deed alles op het laatste moment enz.
Vind dit zo apart omdat je overal juist leest dat mensen depressief worden en het Mdma gevoel afneemt enz. Iemand hier in een soortgelijke situatie?