Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: eerste keer MDMA ! wauw ! Heel leuk geschreven, geweldig hoe je alles beschrijft haha ik had je wel eens bezig willen zien, was best lachen geweest"
"Neem Ritalin :P Beste is natuurlijk gewoon om wat slaap in te halen."
"Ik word vooral best wel draaierig van G. Heb ik slechte G of doseer ik niet goed? Doe ongv 1 á 2 dopjes van een half liter flesje. De gene waarvan ik het kreeg zei dat hij het ook al best vermengd had met water."
"Seliom zei: Waar heb je de melatonine dan besteld? Welke webshop. Klik om te vergroten... Is gewoon bij zaken als de Kruidvat en de Tuinen te koop. toevoeging: Ik zag het laatst zelfs bij de Jumbo liggen"
"Sjeik el wa-tur-pijp zei: Over wijde pupillen..hoe lang dit aanhoud en in welke mate verschilt vaak sterk van persoon tot persoon, dus qua je ogen ga je niks hebben aan het advies op dit forum..There's only one way to find out Klik om te vergroten... idd, bij mij zijn ze wel weer gewoon kleiner nadat ik geslapen heb"
"eyebeekaii zei: 3. ik zou zeggen 5-7 porties, doe ze inderdaad bij voorkeur in lege capsules (ik mocht een handjevol gratis meenemen mij lokale smartshop...) als dat niet gaat inderdaad een vloeitje, maar ik zou het hoe dan ook NIET in je drinken stoppen want het verpest je glazuur en dat krijg je nooit meer terug ! Klik om te vergroten... *Kick* En wat nou als je het gewoon op je tong legt en dan door slikt, dat maakt toch niks uit? Deed ik de eerste keer, en zo vies vind ik het opzich niet. Laatste keer heb ik het wel door mijn drinken gedaan, maar is dus verstandiger om dat niet te doen. Wil mijn tanden eerste tijd nog wel even goed houden"
"Maakt het bij het slikken van M ook veel uit of je een volle maag hebt? Bijvoorbeeld als je het een uur doet nadat je avondeten gehad hebt? Zal de sterkte dan afnemen? Of slaat hij gewoon langzamer in?"
"kunlan zei: bersenka zei: Maakt het bij het slikken van M ook veel uit of je een volle maag hebt? Bijvoorbeeld als je het een uur doet nadat je avondeten gehad hebt? Zal de sterkte dan afnemen? Of slaat hij gewoon langzamer in? Klik om te vergroten... Maaginhoud is zéker belangrijk, op lege maag slaat het bijna 2x zo hard in. Maar een kleine bodem in de maag is toch aan te raden (~3 uur na de laatste maaltijd). Ook hoe groter je maaginhoud, hoe trager hij idd zal inslaan. Klik om te vergroten... Oké bedankt, dan zal ik wel zo'n 2/3 uur wachten"
"citrobacter zei: minamo zei: hey, zijn er behalve xtc/MDMA verder nog drugs die je serotonine opmaken/aantasten? Greetz, Minamo Klik om te vergroten... lsd, paddos, misschien ook? Klik om te vergroten... Zover ik weet niet."
"maiskorrel zei: alic zei: Hey Ooit al meegemaakt dat je je na een jointje realliseerd dat je een afspraak hebt die je totaal vergeten was ? Klik om te vergroten... Ja...belt moeders op om te zeggen dat ik niet moet vergeten dat ik over een kwartier in het ziekenhuis moet zijn voor een IQ test ( Hoorde bij het testen op AD(H)D ) Klik om te vergroten... Ben nu wel benieuwd hoe de test gegaan is, of toch maar afgezegt?"