Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKapotbijten of slikken

Kapotbijten of slikken

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
ScrewdriverLid
01-01-2024, 00:00
#1
misschien een hele domme vraag maar ik vroeg me af of je je pilletje eerst kapot moet bijten of gewoon meteen doorslikken met een slok water? of maakt het geen hol uit?
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Screwdriver zei:
misschien een hele domme vraag maar ik vroeg me af of je je pilletje eerst kapot moet bijten of gewoon meteen doorslikken met een slok water? of maakt het geen hol uit?
Klik om te vergroten...
nooit doorbijten. is heel slecht voor je tandglazuur. gewoon in 1 keer doorslikken, bij voorkeur met water. maar droog is ook geen probleem als je daar zelf geen moeite mee hebt.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je ze kapotkauwt gaan ze wel sneller opkomen. Maar je tanden lijden er idd onder. Een pil op je natte tong kan al erg vies smaken hoor :) gebruik best een beetje water. er is niets viezer dan als je een pil wilt doorslikken en ze blijft steken in je keel en springt in stukjes in je mond :kots: .
b
bersenkaLid
01-01-2024, 00:00
#4
VidaLoCa zei:
Als je ze kapotkauwt gaan ze wel sneller opkomen. Maar je tanden lijden er idd onder. Een pil op je natte tong kan al erg vies smaken hoor :) gebruik best een beetje water. er is niets viezer dan als je een pil wilt doorslikken en ze blijft steken in je keel en springt in stukjes in je mond :kots: .
Klik om te vergroten...

idd haha, heb ook al gehad dat ze in mijn keel blijven steken. Zie er nu best wel tegenop om ze te slikken :openmouth:
S
ScrewdriverLid
01-01-2024, 00:00
#5
ok thnx voor jullie advies!

heb er zin an, de eerste keer X :rock:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#6
XTC doorbijten? Omg, dat is zo smerig. :kots:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon gelijk doorslikken en niet bijten. Bijten is ontzettend smerig.
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#8
doorbijten (of erop kauwen) is zoooo smerig, jak!!! heb het wel eens geprobeerd maar ik heb na het doorslikken nog een 3 kwartier water en limonade moeten drinken om die smerige smaak uit me mond te krijgen, brrrr.
dus gewoon lekker in het geheel doorslikken met water of limonade en genieten maar!
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja kapotbijten is zoals ze hierboven al zeggen slecht voor je tanden
en smaken doet t niet :grin:
je kan het eens proberen
ik moest toen eens een pil door de helft maken en toen beet ik m maar doormidden en toen was ie helemaal uit elkaar gesprongen in men mond baaah zo vies he :kots:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik slik ze meestal door, maar heb ze 1 keer kapot gebeten. Nooit meer doe ik dat, men tanden deden zelfs pijn de volgende dag!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."