#1
misschien een hele domme vraag maar ik vroeg me af of je je pilletje eerst kapot moet bijten of gewoon meteen doorslikken met een slok water? of maakt het geen hol uit?
nooit doorbijten. is heel slecht voor je tandglazuur. gewoon in 1 keer doorslikken, bij voorkeur met water. maar droog is ook geen probleem als je daar zelf geen moeite mee hebt.Screwdriver zei:misschien een hele domme vraag maar ik vroeg me af of je je pilletje eerst kapot moet bijten of gewoon meteen doorslikken met een slok water? of maakt het geen hol uit?
.VidaLoCa zei:Als je ze kapotkauwt gaan ze wel sneller opkomen. Maar je tanden lijden er idd onder. Een pil op je natte tong kan al erg vies smaken hoorgebruik best een beetje water. er is niets viezer dan als je een pil wilt doorslikken en ze blijft steken in je keel en springt in stukjes in je mond
.



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."