Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsChocolade

Chocolade

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
bersenkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb hawaiiaanse paddos gedroogd en vroeg me af in hoeverre de paddo trip sterker wordt als je er pure chocolade bij eet. Moet je dan per persoon een halve/hele reep eten. En wanneer moet dat? half uur voordat je de paddo's zelf opeet of het samen met de paddo's opeten?

Petrovic zei:
De 2 belangrijkste werkzame stoffen in de paddo's zijn psilosine en psilocybine.

- Psilocine verdwijnt grotendeels uit de paddo met het drogen.
- Psilocybine blijft een stuk langer in de paddo zitten als je het droogt.

Het beste kweek je dus een paddo met de meeste psilocybine erin. Hier heb je een link van verschillende paddo soorten met de psilocine en psilocybine waarden: http://www.erowid.org/plants/mushrooms/mushrooms_info4.shtml

Succes met het kweken! :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb dus hawaiiaanse gedroogd. Daar zit veel psilocine in, zijn de hawaiiaanse ook veel slapper nu? Heb 3 bakjes voor 4 man, dat lijkt me toch wel genoeg? En een laatste vraag, Heb de paddo's 4 dagen gedroogd en bewaar ze nu in boterhamzakjes, maakt toch niet uit als ze hier een paar dagen inzitten?

Sorry voor alle vragen, maar vroeg me dit af :stoned:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gedroogde hawaiiaanse heb ik ook wel eens gehad (zelf gedroogd) en die werkte nog prima, ze waren wel iets minder sterk geworden, maar ze deden het nog wel. Je hebt echt 80% cacao chocola nodig wil je er veel van merken dat het versterkt, en 3 bakjes voor 4 mensen lijkt me prima.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
psilocine verdwijnt grotendeels, dus je bent het grootste deel van je werkzame stof al kwijt als ik het goed begrijp?

Verder moet het idd boven de 80% cacau zijn!
b
bersenkaLid
01-01-2024, 00:00
#4
gNuxx zei:
psilocine verdwijnt grotendeels, dus je bent het grootste deel van je werkzame stof al kwijt als ik het goed begrijp?

Verder moet het idd boven de 80% cacau zijn!
Klik om te vergroten...

zonde dat er zoveel verdwijnt van de stof. Welke paddo's zijn dan wel goed te drogen zonder dat er veel verloren gaat?

En hoeveel chocola moeten we eten per persoon? halve/hele reep? En terwijl je de paddo's zelf opeet of daarvoor al?
bedankt voor de antwoorden :grin:
b
bersenkaLid
01-01-2024, 00:00
#5
bersenka zei:
gNuxx zei:
psilocine verdwijnt grotendeels, dus je bent het grootste deel van je werkzame stof al kwijt als ik het goed begrijp?

Verder moet het idd boven de 80% cacau zijn!
Klik om te vergroten...

zonde dat er zoveel verdwijnt van de stof. Welke paddo's zijn dan wel goed te drogen zonder dat er veel verloren gaat?

En hoeveel chocola moeten we eten per persoon? halve/hele reep? En terwijl je de paddo's zelf opeet of daarvoor al?
bedankt voor de antwoorden :grin:
Klik om te vergroten...

Ik ga het zo doen. weet niemand het????
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#6
bersenka zei:
bersenka zei:
gNuxx zei:
psilocine verdwijnt grotendeels, dus je bent het grootste deel van je werkzame stof al kwijt als ik het goed begrijp?

Verder moet het idd boven de 80% cacau zijn!
Klik om te vergroten...

zonde dat er zoveel verdwijnt van de stof. Welke paddo's zijn dan wel goed te drogen zonder dat er veel verloren gaat?

En hoeveel chocola moeten we eten per persoon? halve/hele reep? En terwijl je de paddo's zelf opeet of daarvoor al?
bedankt voor de antwoorden :grin:
Klik om te vergroten...

Ik ga het zo doen. weet niemand het????
Klik om te vergroten...

Volgens wikipedia is de MAO(I?)-remmende stof in chocolade zo klein dat het in praktijk geen effect heeft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."