Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuif problemen

Snuif problemen

48 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allen, ik ben nieuw hier. Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik had een vraag. De laatste tijd gebruik ik nogal eens wat speed. Maar wat me nu daaraan erg stoort is de manier van snuiven. De eerste paar lijnen gaan wel maar vervolgens lijkt het altijd meteen door naar mijn keel te schieten in plaats van neus. Of zelfs erger nog het komt in mijn mond terecht via mijn strot. Dit is bijzonder smerig en ik vroeg me af of iemand wist hoe dit kwam. Ik heb vroeger ook aardig wat coke gesnoven maar nooit is me zoiets overkomen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
In tegenstelling tot coke, zorgt pep ervoor dat het slijm in je neus bijna geheel oplost. Daar komt nog eens bij dat je (vooral als je erbij zuipt) je nogal flink uitdroogt, wat ook de aanmaak van het slijm weer hindert. Dat het rechtstreeks je keel inschiet is dan vrij normaal, want normaal blijven de deeltjes hangen in het slijm. Of er iets aan te doen is durf ik niet te zeggen, maar ik raad je aan om regelmatig je neus te spoelen met water, dit wil mss nog wel eens helpen.

Positieve kant van het verhaal: Er gaat minder speed verloren :)
j
jinLid
01-01-2024, 00:00
#3
en dan das toch lekker :grin: speedsmaak mmmm en idd zo schiet alles direct naar binne :grin:
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik kan me voorstellen dat mensen het niet leuk vinden dat alles "naar binnen" schiet... smaken verschillen :P
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee das echt wel übergoor. Ga er ook altijd van kokhalzen
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja dat overkwam me vanochtend ook :mrgreen:

Dat was pretty ranzig om het op te gorchelen en
uit te spugen.. Maar njah.. Ik vind het keelgevoel
gehalte juist wel lekker eigenlijk.... sorry

M.a.w. ken je niet helpen :wink:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#7
mijn eerste lijn gaat meestal super goed naar binnen, maar als je een paar lijnen verder zit, word men neussie al wat verstopt en zittek wel met een probleempje :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
De lijnen tegen het einde van de ''binge'' zijn altijd het ergste. Of ze schieten altijd in je strot maar ik heb ook een keer gehad dat het net was of er iemand met een priem in mijn neus stak elke keer als ik jaste. Dat zijn de momenten dat ik verlang naar die goede oude vertrouwde coke. Heerlijk van smaak lekker verdovend en dus helemaal niet pijnlijk.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gister waren ze ook weer zeer erg zat er zelfs een bij waar ik van ging hoesten en de helft van me lijntje wegblies. :confused:
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#10
hoi
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat wazige zicht heb ik ook een paar keer gehad. Geen idee waar het door kwam. Baalde er wel van, kon ik niet typen enzo.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ge had 'n halve gram in uw neus zitten, aja.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb speed opgegeven, regelmatig als ik een lijn wou nemen begon ik, en dan standaart niezen, en het resultaat: Leeg cd hoesje.
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#14
hoi
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#15
hoi
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ineen keer wel ja, als dat zo was.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Speedwijffie zei:
Soo.. aardig vervelend.. je kan t ook in water doen.. en drinke.. zelfde werking maar duurt wel ietsje langer voor dat je t voelt
Klik om te vergroten...

En de werking duurt ook iets langer, maar is tevens iets milder.
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#18
een breder snuifbuisje nemen wil wel eens helpen.. met een dun snuifbuisje schiet t wel eerder je keel/longen in
maar als je niet tegen de smaak van speed kan.. kan kun je t beste gewoon kappen met snuiven :P
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#19
hoi
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#20
En als je geen speed gebruikt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."