Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben op dit moment heulemaal into BookaShade... Krijg er geen genoeg van!!!"
"TE Ik ga naar Trance energy. Kleding? Pfff, beetje vroeg om daar over na te denken. Maar okee: makkelijke schoenen en mijn big ass zonnebril, wat ik verder aanheb maakt me niet zoveel uit eigenlijk..."
"Ghehehe Ghehehe, dan ineens wel? Mag ik wel beenwarmers aan? Ik heb zo het gevoel dat ik dan vet origineel ben..."
"Check Ik ben er, kaart is in the pocket. Geen idee wat ik ervan moet verwachten by the way... Ben nog nooit naar een trancefeest geweest, vond ik altijd een beetje te soft... Hoop dat het diep is en de pillen de rest doen... Je herkent me trouwens aan mijn grote zonnebril en de sterren op mijn linkerarm... En de wezenloze blik in mijn ogen, maar die zal niet bijzonder zijn..."
"Meeting Is dr nog een meeting ofzo? Of moet ik dan weer bij n ander topic kieken???"
"Ik houd ook van oud spul van Limp Bizkit. The prodigy is ook wel errug vet altijd. Maar Nirvana gaat er soms nog wel eens goed in. Maar Motown vind ik ook super... Tippa als ik stoned ben, of Bob. Rustig in ieder geval. Hmm, ik moet maar weer eens wat downloaden..."
"Het was een topfeest. ik ben helemaal niet van de trance, nog steeds niet heb ik daar gemerkt, maar dat publiek...net een warm badje. Ben zowat de hele tijd bij de main geweest, maar heb spijt dat ik niet gewoon bij hard ben blijven hangen... Mijn pillen waren een beetje...lauw...moest veel meer nemen dan de eerste keren om er wat van te voelen. Toen we weggingen nog wat naar binnen getikt, bij vrienden die nog zaten te risken "March of the penguins" gekeken. Mijn ogen klapten zowat uit hun kassen, en wat zijn die pinguins hardcore zeg!"
"Kan iemand met ervaring mij iets over Le Fuse vertellen? Ik ga er dit weekend voor het eerst heen en ben gewoon benieuwd. Volgens een website over uitgaan in Brussel is dit de technotempel van Brussel, klinkt goed, maar is het zo? Alvast bedankt."
"Re: Smintjes Spam? lol[/quote]"
"Festivals - Defqon (hopelijk, ivm de rappe kaartverkoop) - Dance Valley ( waarschijnlijk) - Lowlands ( zeg ik ieder jaar weer, ben twee keer ook echt geweest) - Mysteryland ( zekersss)"