Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je kan even je bloeddruk bij de huisarts laten meten. Als die hoog is; zou dat goed de oorzaak kunnenz ijn. En dat heeft verder geen symtomen, dus vandaar."
"Dit topic is mij een volledig raadsel. Als je het voor je hebt liggen neem ik aan dat je het hebt aangeschaft met het doel te consumeren."
"Amerikanen heel lang geleden wel eens gedaan; ik vond het nooit echt een meerwaarde hebben. Ik blow liever gewoon.."
"frapannn zei: Tik en de volgende die als eerste TAK zegt krijgt de joint. . Klik om te vergroten... Dat soort dingen háát ik echt. In kringen waar ik vroeger af en toe verkeerde ging het van '1e' '2e' '3e' etc. om de volgorde. Ik weiger mijn joints aan dergelijke kinderachtigheid mee te laten doen. Meestal gewoon met de klok mee. Dergelijke dingen trouwens al jaren niet meer gedaan/gezien/gehoord."
"Grande zei: hier word het hilarische grindcore-woorden spel vaak gedaan, gewoon zeer zieke combinaties maken (bijv: analesmegmaklodder, of stomapenetratie) het leukste is gewoon zelf spelletjes verzinnen Klik om te vergroten... Maar.. wat is de betekenis van het blowen in dat 'spel'?"
"Ik heb het niet meegemaakt met blowen maar misschien ff minderen en kijken of dat verbetering geeft? Dan weet je ook gelijk zeker of het daadwerkelijk de oorzaak is."
"Ik maak van één zo'n tipje uit de coffeeshops drie tipjes, door ze gewoon op te rollen. Een beetje kruizing spiraaltjes / open tips dus. Af en toe als ik echt te vieze gruis als shag over heb maak ik een m-tje, gewoon om te verkomen dat alles er door heen komt (want dat kan met open tips wel, alleen ik draai altijd met shag en dan gebeurt het bijna nooit)."
"Ik voel niet zo heel veel verschil tussen wiet en hasj qua effect eigenlijk."
"Ik zeker wel; ik slaap niet als ik stop en ik ben idioot druk. Maar het kan ook zijn dat ik normaal zo ben en stoned niet en dat ik dus denk dat het afkickverschijnselen zijn maar dat ik mijzelf weer ben geworden. Ik weet het niet eigenlijk, voorlopig stop ik maar gewoon niet."
"Als je ook pijn voelde in je linker arm kan dat een teken zijn dat het niet helemaal goed gaat met je hart. Ik zou even niks gebruiken en even je bloeddruk enzo laten controleren, dan weet je of je nog semi-veilig kan gebruiken. Het is wel beter dit niet te negeren."