Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGolden Teacher paddos

Golden Teacher paddos

31 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
trip report ik eet ze morgen namelijk:).
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo hallo iedereen!!! zit hier volop in een trip met golden teacher paddos.

Ben geen ervaren tripper maar de dingen die ik hier de afgelopen 3 uur al meemaak en denk... ga hier proberen nog een tripreport van te schrijven als dat nog lukt...

Heb een half doosje opgegeten en ik heb het soms ECHT WEL ontzettend zwaar. voel me momenteel (spijtig genoeg) aan de aarde gebonden. ik wil wegschieten...

Nog mensen ervaring met dit soort paddos???
en als ik me laat gaan kan mijn lichaam dan doodgaan???

hihi greetz van de onervaren tripster
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha neen je kan niet doodgaan

Ja geest zal misschien wel effe op 'een andere plaats' zijn, maar je lichaam blijft mooi liggen :wink:

Probeer ervan te genieten, en als dat niet lukt eet dan iets zoet, dat zal helpen.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
nou iets zoets... echt niet hoor geeft bij mij serieuze opstoten met als gevolg weer kotsen...

ik zou graag al hetgeen ik ervaren heb nog eens ervaren zonder heel de tijd te kotsen. 3 uur getript = 3 uur gekotst
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Uit je eerste post leidde ik af dat het een bad trip was. Je was precies bang om te sterven enzo :)

Maar eigenlijk viel het dus nog mee, behalve het kotsen dan?
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb een heel slecht deel beleefd ja maar ik was me zeer bewust dat ik aan het trippen was. ik ging gewoon te heftig denk ik. maar in elk geval een ideetje tegen dat kotsen??? hoe vloeibaarder mijn living werd hoe vloeibaarder mijn maaginhoud en was ik en mijn emmer weer de dikste vrienden...
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eneuh bang om te sterven niet echt. ik vroeg me af of mijn lichaam kon sterven terwijl ik trip. ik zat namelijk wel de hele tijd in het licht net of de zon overal in huis scheen maar dan van bovenaf. ik WEET dat het mijn tijd nog lang niet is... moet ik nog een jaartje of 50 verder voor gaan en ook dat dit MIJN LAATSTE LEVEN is... maar dat is dan weer een andere topic hihi
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kan wel toevalligerwijs sterven terwijl je tript, maar niet omdat je tript. Het kwam over als : als ik me mee laat gaan in de trip, kan ik dan sterven?

Ik heb geen idee wat je zou kunnen doen tegen dat kotsen (behalve een maagpilletje nemen).
K
KennabisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb mn tweede keer trippen op golden teachers gedaan! fantastisch!!
Ik had niet veel gehad maar voelde goed erg goed.

idd verbonden met aarde.
Gewoon GOED spul!!!!

veel plezier!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een trip tegen misselijkheid bij de trip: muntthee, vlak na het eten drinken en je hebt echt nergens last van. Hoewel ikz elf nog nooit van paddo's gekotst heb, wel soms een ongemakkelijk gevoel of lichte misselijkheid en daar helpt het iniedergeval goed tegen.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
nou uitleggen kan ik het niet... suddenly it hit me... ik geloof in nostradamus voorspellingen etcetera... maar ben nu ook in een trip dus ga niet te serieus doen

groeten tante trippy woehaha...
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Doodkapje zei:
ik WEET dat het mijn tijd nog lang niet is... moet ik nog een jaartje of 50 verder voor gaan en ook dat dit MIJN LAATSTE LEVEN is... maar dat is dan weer een andere topic hihi
Klik om te vergroten...

:confused: zou je dat eens kunnen uitleggen? :P
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha

Ge gaat er wel voor precies :grin:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
jaja doosje moet op... heb er nu nog 2 over of drogen of sebiet nog achter de kiezen want heb mijn trip daarstraks moeten onderdrukken omdat ik moest autorijden.

nu thuis dus...
A
Annn1986Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Een vriend van ons die zag veel hallucinaties erop, maar wel op een leuke manier, kleuren en vormen enzo, en soms eena fgrond :P Voor hem was het een goeje trip

Mijn broer had er minder effect van, en ik geen enkel behalve grote pupillen en eventjes een slap gevoel in mijn benen. Ik was aan het gamen en heb gewoon verder gespeeld:tongueout:

Mijn broer zag kleuren anders enzo, en omdat het nogal mild was besloot hij er nog 1 te pakken (maar hij had al een dosis op). Toen ging het mis :P hij begon zich misselijk te voelen en is in mijn kamer komen slapen want hj voelde zich super depressief en wilde dat het stopte enzo. Ik zei dat hij een banaan moest eten en na een half uurtje praten was het over. Moest hij alleen thuis geweest zijn zou hij een serieuze bad trip hebben gehad zei hij. Maar nu kon ik nog erop inspelen enzo, dus dat scheelt.
En hij zag ook hallucinaties en zei dat hij teveel nadacht.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Golden Teachers sucks aars.


Dromen over stokbrood.
Stokbrood in de oven.
Strokbrood in de koekenpan en stokbrood zonder ogen.
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geen enkele paddestoel 'sucks aars' :confused:

Ik vond Golden Teachers ook heel erg boeiend. Ik had geloof ik 80-90% van het bakje genomen.
Ik ging heel diep!

Andere tip om misselijkheid tegen te gaan is een klein beetje wiet roken. Maar dat is niet echt aan te raden als je nog niet bekend bent met de effecten van paddo's. :P
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#18
ff wat vraagjes:
1) hoeveel kost 't
2) hoeveel daarvan moet je nemen om een beetje een trip te hebben

ps. nog nooit shrooms gedaan :wink:
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dan kan je beter niet met Golden Teachers beginnen, die zijn vrij sterk namelijk.
Philosopher's Stones of Mexicaanse zijn dan beter.
Maar als je persé deze wilt, zou ik met een kwart beginnen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Das echt bullshit wat je zegt. Dat verschilt zo erg per persoon. Ik vond Philosopher's Stones (truffels) zelf nog sterker dan golden teachers. Mexicaanse heb ik heftigere en mooiere trips op gehad dan hawaiiaanse of golden teachers. Dus om te zeggen die is sterker dit zit zo gaat nergens over. Mexicaanse 1e keer ben ik dan wel weer met je eens. Veel mensen vinden dit een mildere soort. Al vind ik het zelf de beste...


Koop een portie mexicaanse en neem hier van de helft. Je hebt kans dat die helft bestaat uit 2/3 paddo's maar dat is genoeg in dat geval. het gaat op gewicht :wink:

Een portie mexicaanse koop ik zelf altijd voor 12euro volgensmij. Dat zou je dan 6euro kosten met je tripmattie :P. Dat is het meer dan waard. Ik zou ze afentoe nog halen als ze 30euro per portie waren.

De dingen dat je ze de 1e keer niet alleen moet eten en dergelijke ken je vast wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."