#1
Misschien kan het van steun zijn als je beseft dat misselijkheid door veel helers/sjamanen, zoals o.a. de bekende Maria Sabina (soort paddoheler), als heel positief wordt beschouwd. De laatse 4 keer werd ik ook misselijk en de laatste keer begon ik eerst hevig te zweten waarna ik heb overgegeven. (voelde heerlijk btw
)
Toen zocht ik een dag daarna info op over misselijkheid icm met paddo's, en toen las ik dat Maria Sabina overgeven als een essentieel onderdeel beschouwde van een trip. Ze zei in een quote zelfs iets in de trant van 'als de deelnemer niet hoeft over te geven, dan doe ik het namens die deelnemer.' Zo belangrijk vond zij het dus.
En nu heb ik er dus ook vrede mee dat paddotrips voor mij blijkbaar steeds meer uitpakken als helende sessies.
Maar ik snap dat als je gezellig wilt trippen met vrienden bijvoorbeeld dat het dan niet ideaal is.
Maar met de misselijkheid opzich is dus eigenlijk niks mis, integendeel.![:)]()
Toen zocht ik een dag daarna info op over misselijkheid icm met paddo's, en toen las ik dat Maria Sabina overgeven als een essentieel onderdeel beschouwde van een trip. Ze zei in een quote zelfs iets in de trant van 'als de deelnemer niet hoeft over te geven, dan doe ik het namens die deelnemer.' Zo belangrijk vond zij het dus.
En nu heb ik er dus ook vrede mee dat paddotrips voor mij blijkbaar steeds meer uitpakken als helende sessies.
Maar ik snap dat als je gezellig wilt trippen met vrienden bijvoorbeeld dat het dan niet ideaal is.
Maar met de misselijkheid opzich is dus eigenlijk niks mis, integendeel.
