Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's - Net genomen met iemand

Paddo's - Net genomen met iemand

12 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Halve crimineel!

Have a good journey :rock:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
We hebben dus net wat mexicaantjes genomen (zelfgekweekt), gedroogd. Zij 1,6 gram, ik 2,5 gram (ben expres met een lage dosis begonnen omdat het

1) der eerste keer is
2) Ze niet echt groot is
3) Ze niet zo oud is en
4) ze sowieso geen ervaring heeft met psychedelica.

Het idee is dat ik een beetje ga tripsitten (ik heb redelijk wat ervaring met paddo's, 2c's, en andere psychedelica. Ook LSD heb ik gedaan, dus het zal vast wel goedkomen :).

Misch schrijf ik een live report hier, afhankelijk van wat we gaan doen.




** Voor degenen die het weten: Ik heb een post gezet hierover een paar maanden geleden, over dat ik het met dat meisje zou doen. Dat is toen niet doorgegaan (ze wou uiteindelijk niet, nu wel.) Check die post voor referentie: Klik Hier
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zet die stomme pc nou eens uit en ga lekker tegen elkaar aan zitten en genieten.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
tomz0r zei:
Zet die stomme pc nou eens uit en ga lekker tegen elkaar aan zitten en genieten.
Klik om te vergroten...
:grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gast, de trip is nog niet eens begonnen XD. En we moeten muziek hebben =).
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nogmaals veel plezier in je trip, ik denk dat haar dosis prima is voor een eerste keer en ik hoop dat het haar goed bevalt.
f
frankiekrakLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik hoop dat je niet wordt gebeten door een dodelijke insect.
veel plezier maar pas op voor de insecten zen kunnen naar doen ! :stoned:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou nou. Lief zijn.
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Altijd leuk, die "we gaan NU paddo's doen!" topics. Een of twee posts en je ziet ze niet meer :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gedaan, tripreport komt er binnenkort aan.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oh, strak plan.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat een mooie reacties weer. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."