We hebben dus net wat mexicaantjes genomen (zelfgekweekt), gedroogd. Zij 1,6 gram, ik 2,5 gram (ben expres met een lage dosis begonnen omdat het
1) der eerste keer is
2) Ze niet echt groot is
3) Ze niet zo oud is en
4) ze sowieso geen ervaring heeft met psychedelica.
Het idee is dat ik een beetje ga tripsitten (ik heb redelijk wat ervaring met paddo's, 2c's, en andere psychedelica. Ook LSD heb ik gedaan, dus het zal vast wel goedkomen .
Misch schrijf ik een live report hier, afhankelijk van wat we gaan doen.
** Voor degenen die het weten: Ik heb een post gezet hierover een paar maanden geleden, over dat ik het met dat meisje zou doen. Dat is toen niet doorgegaan (ze wou uiteindelijk niet, nu wel.) Check die post voor referentie: Klik Hier
#3
Zet die stomme pc nou eens uit en ga lekker tegen elkaar aan zitten en genieten.
#4
tomz0r zei:
Zet die stomme pc nou eens uit en ga lekker tegen elkaar aan zitten en genieten.
Gast, de trip is nog niet eens begonnen XD. En we moeten muziek hebben =).
#6
Nogmaals veel plezier in je trip, ik denk dat haar dosis prima is voor een eerste keer en ik hoop dat het haar goed bevalt.
#7
ik hoop dat je niet wordt gebeten door een dodelijke insect.
veel plezier maar pas op voor de insecten zen kunnen naar doen !
#8
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
Er zitten geen spinnen op je gezicht.
#9
Nou nou. Lief zijn.
#10
Altijd leuk, die "we gaan NU paddo's doen!" topics. Een of twee posts en je ziet ze niet meer
#11
Gedaan, tripreport komt er binnenkort aan.
#12
Oh, strak plan.
#13
Wat een mooie reacties weer.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.