Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: 2 maanden verslaafd hij vertelde ook iedere dag een par dopjes dus niet 24/7 ik heb precies het zelfde al is gehad je hebt geen hulp nodig daarvoor! als je echt moeite hebt neem je toch een half dopje ofzo?"
"ik ben dus met die kerel en een vriend van me gaan trippen op het strand :P het was echt awesome"
"bij slavia 35x kan je geen kebab meer eten hoor! bij 10x heb ik iemand gezien die dacht dat hij een ventilator was.. en iemand zien kwijlen en ze dacht dat ze een waterval was..."
"ik heb je een persoonlijk bericht gestuurt"
"ik denk als je nog nooit een echte salvia ervaring hebt gehad dat het dan niet zo handig is om ook te gaan drinken.. al zal het over het algemeen niks kaads kunnen die paar biertjes.. SWIm vind de 5x extract het fijnst omdat je meer een verschuivende realiteit krijgt maar niet te ver weg bent.. maar de meeste mensen die ik ken vinden 10x extract het fijnst. koop niet voor jan l*l extracten! zo horen allemaal te weren. doen ze dat niet ligt het aan jezelf! het gaat dan om de rook techniek.. die is erg simpel... je pakt een pijpje/waterpijp... je blaast ect alle lucht uit je longen, dan houd je de aansteker bij de salvia en begin je je longen te vullen een lekker grote hit dan he! daarna houd je je adem in totdat je niet meer kan.. tegen de tijd dat je het uitblaast zal je het al merken! setting.. doe dit alleen met vrienden die je vertrouwt en in een vertrouwde omgeving! je kan nogal wankel worden en/of omvallen maar verder is het gewoon lachen"
"het trucje dat ik altijd gebruik is eerst GOED UITADEMEN dus alle lucht uit je longen en daarna een gigantische hit nemen van de pijp waar je salvia in zit.. en die inhouden totdat je neit langer kan! zo werkt het altijd! ook zonder stormaansteker.. als je niet hoest dan dat is voor mij het moeilijkste"
"is het verboden om te vragen waar je bv 90% alcohol kan vinden? zo ja delete deze vraag dan.. want ik weet neit of het tegen de regels is om voor een bron te vragen van iets legaals"
"tank you"
"kruidenmengsel:2200mg morning glory Guarana (Paullinia cupana) Baby Woodrose (Argyria nervosa) gewoon inslikken.. maar dit geeft een heel ander effect dan morning glory appart he.. dat je het weet"
"kom net van me vriendin vandaan en ben me onderbroek vergeten"