Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmijn ghb verhaal

mijn ghb verhaal

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
darkcore89Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik was klaar met mijn leven
en zin had in verandering hoe dan ook
dus ik deed het
ik vernam eigelijk niks
het stomste wat ik ooit gedaan heb was voor me zelf een beetje ophalen,
had ik dat maar nooit gedaan!
dat was het begin, het begin van een hel die ghb verslaving heet.
ik was geweldig wat een ondekking!~toen stond ik geen seconde stil
bij waar ik mee begonnen was,ik voelde me super!
voor ik het wist gebruikte ik non stop nachten achter elkaar soms een dopje per 2 uur~!
slapen deed ik niet en zowel dan werd ik altijd na 3 uur wakker soms helemaal zweetend
moest ik weeer een dop nemen anders kon ik niet slapen de maanden vlogen voorbij ik dacht echt dat ik gelukkiger was want ik had ook nieuwe anti depresiva toen had ik niet dpoor dat het die maanden zo goed ging
omdat ik altijd nonstop leip was van de ghb eigelijk geen seconde nuchter.
maar dat merkte ik pas toen het op was..
dat was vreselijk ik heb me nog nooit zo kut gevoelt
en de afkickverschijnselen.. dit had ik nog nooit gehad ik heb jaren speed gebruikt elke dag blow ik
was verslaafd aan de ritalin en heb ook wel een coke en xtc gehad maar dit.. dit was anders..
nooit had ik zulke afkickverwchijnselen lipe te trillen voelde me ongelofelijk klote zwete de hele dag en had verschrikkelijke h
artkloppingen. en het ergste ik kon die 3 dagen dat ik niks had niet slapen! vreselijk
ik vlugte altijd weg in slapen ook nooit problemem mee gehad integendeel
o o o en ik voelde me zo rot en dan kon ik niet wegvluchten in me slaap hoe ik het ook probeerde het lukte niet
pas als ik ghb nam kon ik weer slapen maar die had ik toen niet ik was ook bang doodsbang dat me hart er
mee opzou houden hij ging zo tekeer en mijn ademhaling stopte ook geregeld ik was zo bang dat ik een hartstilstand krijg
want ik las ook overal dat je nooooit in een keer moet stoppen met ghb maar ik had geen keus
godverdomme wat heb ik die rommel enorm onderschat ik ik wist het nota bene
ik had zovaak mensen daar kapot aan zien gaan ..
Dit is nog maaar een klein stukje van mijn verhaal maar had geen zin meer.
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je bent inmiddels gestopt als ik het goed begrijp?

Even iets anders, kan iemand me uitleggen waarom bepaalde mensen die al aan weet ik wat voor drugs verslaafd zijn geweest op een gegeven moment toch weer naar nieuwe middelen grijpen? Als je weet dat je verslavingsgevoelig bent, gaat er dan geen lampje bij jezelf branden als je weer eens met iets nieuws begint?
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#3
dutchmarshal zei:
er gaat wel een lampje branden, maar iemand die gevoelig is voor verslavingen verzind wel een manier om zichzelf om te praten... :(
Klik om te vergroten...

Hmm, dat klinkt wel logisch ja.
d
darkcore89Lid
01-01-2024, 00:00
#4
dit ben ik niet trouwens
mijn vriendin wou haar verhaal kwijt via mijn profiel
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#5
er gaat wel een lampje branden, maar iemand die gevoelig is voor verslavingen verzind wel een manier om zichzelf om te praten... :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."