Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaanideën door ontwenning GHB gebruik.

Waanideën door ontwenning GHB gebruik.

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi df.
Ben na een periode van vrij intens ghb gebruik aan het ontwennen. Zat aan 150 ml/24u.
Nu ben ik niet aan mijn proefstuk toe en weet ik dat je niet zomaar kan stoppen.
Dus door de G af te bouwen en benzo's erbij heb ik mezelf al terug weten te schroeven naar 50ml/24u. Nu zou ik ermee willen kappen... maar als ik langer dan max 5 a 6 uur zonder zit krijg ik last van dervingsverschijnselen. Tactiele, acoestische (schrijfwijze? srry) hallucinaties. En ook waanidieën. Nu heb ik weer een 7ml genomen en kan er rationeel een label op kleven, maar dat valt tegen wanneer je aan het afglijden bent in een psychose.
Enfin de vraag: heb benzo's in huis ...Valium, Bromazepam, Alprazolam. heb een gabba stimulator nl Phenibutt en heb gezorgd voor iets Neuroleptica nl Etumine. Heb ook nog G maar die willen we eigenlijk liever niet meer nemen.
Medicatiegewijs had ik gedacht:
Om de 4 uur 1mg Phenibutt om de ergste rebound op te vangen.
3*2mg xanax of Bromazepam om te voorkomen dat ik een epilepsie aanval krijg.
En dan de Etumine moest ik te erg afglijden.
Lijkt me een te doen plan....? :openmouth:
Graag jouw mening.
(enkel constructief geen gezeik dat heb ik al genoeg)
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#2
geweldig om dit te horen! nu wel volhouden he

ik had wel eits gelezen over phenibut maar nog niet echt veel, maar tof dat het zo goed werkt!
:grin:
M
MaximeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Allereerst veel succes !!
Ik zou deze vraag eerder naar een expert sturen. Afkickcentrum of zo, op z'n minst ff met een dokter overleggen. Misschien wel handig dat hij weet dat je gaat afkicken.
nogmaals veel succes :)
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#4
als je nu op 50ml per 24uur zit dan zou ik het nog een beetje afbouwen totdat je misschien nog iets lager ligt.

daarna zal ik je goed overdachte afkick plan uitvoeren.
ook kan de hulp van een specialist een goed idee zijn!
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb zaterdag door de dag voor de laatste keer G genomen.
Gelijk met het stoppen een 5 mg xanax, helaas ik begon steeds verder in die was af te drijven en begon me weer dingen in te beelden. Hier had ik het meest om gevreesd.
Vervolgens 5mg Etumine en 2 stuks Bromazepam.
Het idee dat ik stemmen hoorde was wel naar de achtergrond gedreven, dat was al veel.
Maar voelde me zo beroerd en opgenaaid, bibberen, spierpijn, doemgedachten :openmouth:
Ben vanaf toen niet meer uit bed geraakt. Toen ik van zaterdag op zondag nacht voelde dat de Etumine begon uitgewerkt te raken besloot ik Phenibutt te nemen, hier 2mg van genomen.
En gelijk met dat die beginnen te werken voel ik me beter, dus nog eens 2mg bijgenomen.
En geloof het of niet maar nog eens een uur verder voelde ik me terug helder aktief eigenlijk kiplekker. Heb van die nacht niks geslapen, en das waarschijnlijk ook voor deze nacht het geval.
ben Zondag de hele dag fit geweest en eigenlijk haast geen enkele tekenen van ontwenning meer.
Sinds ik die Phenibutt heb genomen en nog steeds bijneem heb ik geen Benzo of Antipsychotica meer moeten bijnemen.Het enige waar ik nu last van heb zijn stijve vingers.
Ik had er veel goeds van gehoord maar dat het me zo goed ervanaf zou kunnen helpen had ik nooit gedacht. Normaal ben ik 3 dagen echt naar de kloten enn durf ik zelfs niet buitenkomen :(
Maar gisteren op dag 2 was ik deze keer het gras aan het maaien :sunglasses:
Echt te gek spul, kan het iedereen aanraden die gaat stoppen met vloei.

q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ik ben er innertijd zelfs op dit forum mee in contact gekomen meende ik. :grin:
Dus op onderzoek uitgegaan verschillende onderzoeken gelezen.
Blijkt dat het al effe gebruikt word in Russland. :confused:
Maar ik verwachte hier niet erg veel van om eerlijk te zijn maaaar je kan maar nooit weten.
Dus ik zo een potje geregeld... dacht eerst nog dat het een scam was, geld was weg maar geen Phenibut. Kwaaie email na email verstuurd samen met betalingsbewijzen enz.... maar er kwam geen reactie helemaal niks.

Dan een maand later staat er hier thuis op de kast een pakje te wachten niets minder dan 60*500mg capsulines, wel opengemaakt door de douane maar gewoon uitgeleverd.
Is blijkbaar hier in Belgie nog niet gekend.

IK ben alweer een paar uur verder voel me nog steeds prima, krijg zin om vanalles te gaan doen, en de vloei die is er wel maar heb er gewoon geen zin in.
Normaal zou ik nu in bed liggen zweten met spierpijn helemaal groggy van de benzo's.
Ik wou dat ik dat eerder had geweten. Heb al een GHB detox in van alle omstandigheden geprobeerd en ze hadden 1 ding gelijk nl:ZWAAR KLOTE JUNKIE BLUE's.
Dit is gewoon verdraaglijk bijna alsof ik geen 8 maanden elke dag en nacht (ja ben een viezerikske) :flushed: hebt gebruikt.

Dit doet me wel serieus afvragen wat je ervan voelt als je geen detox of rebound hebt.
Heeft hier nog iemand ervaring mee?
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een goeie dosis phenibut (2gr) neemt zo goed als alle ontwenningsverschijnselen weg bij mij, MAAR je mag dit spul niet te lang gebruiken of je zit met een phenibutverslaving die al even erg is als een G-verslaving. Heb ooit eens ong 20-25gr phenibut gebruikt verspreid over 3-4 dagen na een G-binge van een paar dagen en heb me in die 3-4 dagen erg lekker gevoeld voor iemand die in een G-rebound zit. Maar toen het phenibut gehalte in mijn bloed langzaamaan begon te dalen kreeg ik weer last van stress, angst, insomnia,... Dus niet te lang doorgaan met je phenibutgebruik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."