#1
Hoi df.
Ben na een periode van vrij intens ghb gebruik aan het ontwennen. Zat aan 150 ml/24u.
Nu ben ik niet aan mijn proefstuk toe en weet ik dat je niet zomaar kan stoppen.
Dus door de G af te bouwen en benzo's erbij heb ik mezelf al terug weten te schroeven naar 50ml/24u. Nu zou ik ermee willen kappen... maar als ik langer dan max 5 a 6 uur zonder zit krijg ik last van dervingsverschijnselen. Tactiele, acoestische (schrijfwijze? srry) hallucinaties. En ook waanidieën. Nu heb ik weer een 7ml genomen en kan er rationeel een label op kleven, maar dat valt tegen wanneer je aan het afglijden bent in een psychose.
Enfin de vraag: heb benzo's in huis ...Valium, Bromazepam, Alprazolam. heb een gabba stimulator nl Phenibutt en heb gezorgd voor iets Neuroleptica nl Etumine. Heb ook nog G maar die willen we eigenlijk liever niet meer nemen.
Medicatiegewijs had ik gedacht:
Om de 4 uur 1mg Phenibutt om de ergste rebound op te vangen.
3*2mg xanax of Bromazepam om te voorkomen dat ik een epilepsie aanval krijg.
En dan de Etumine moest ik te erg afglijden.
Lijkt me een te doen plan....?
Graag jouw mening.
(enkel constructief geen gezeik dat heb ik al genoeg)
Ben na een periode van vrij intens ghb gebruik aan het ontwennen. Zat aan 150 ml/24u.
Nu ben ik niet aan mijn proefstuk toe en weet ik dat je niet zomaar kan stoppen.
Dus door de G af te bouwen en benzo's erbij heb ik mezelf al terug weten te schroeven naar 50ml/24u. Nu zou ik ermee willen kappen... maar als ik langer dan max 5 a 6 uur zonder zit krijg ik last van dervingsverschijnselen. Tactiele, acoestische (schrijfwijze? srry) hallucinaties. En ook waanidieën. Nu heb ik weer een 7ml genomen en kan er rationeel een label op kleven, maar dat valt tegen wanneer je aan het afglijden bent in een psychose.
Enfin de vraag: heb benzo's in huis ...Valium, Bromazepam, Alprazolam. heb een gabba stimulator nl Phenibutt en heb gezorgd voor iets Neuroleptica nl Etumine. Heb ook nog G maar die willen we eigenlijk liever niet meer nemen.
Medicatiegewijs had ik gedacht:
Om de 4 uur 1mg Phenibutt om de ergste rebound op te vangen.
3*2mg xanax of Bromazepam om te voorkomen dat ik een epilepsie aanval krijg.
En dan de Etumine moest ik te erg afglijden.
Lijkt me een te doen plan....?
Graag jouw mening.
(enkel constructief geen gezeik dat heb ik al genoeg)