Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ach zodra dat ding staat heb k moeite met het omhooghouden ;D maar is wle lekker (L)"
"jah heurrr ;d"
"Safire zei: Mja maar honden op feesten zijn vrijwel altijd gewone honden en geen drugshonden. Maar doordat mensen denken dat het drugshonden zijn, worden ze zenuwachtig en kunnen ze je er zo uit pikken Geen idee trouwens hoe zwaar de controles zijn op deze 2 feesten. Maar het is op ieder feest waar ik so far geweest ben behoorlijk simpel geweest om drugs mee naar binnen te krijgen Klik om te vergroten... Misschien in de lokale speeltuin jah, Op a nightmare outdoor stonden ze met honden, om de halve minuut kon r iemand mee naar achter gaan. gelukkig zijn die soort dingen goed te verbergen zelfs voor honden gewoon een gripzakje met nog een gripzakje eromheen en die helemaal onderspuiten met aftershave en deo daarna in je boxershort doen en dan is de pak kan vrij klein"
"heb hier nu groene dikke roosjes liggen jezus wat n klappers!"
"als bij mij iets gaat duwen dan ren ik egt wel naar de wc hoor! beter spacend schijten dan spacen met schijt"
"wow wat een vicieuze cirkel was dit dan hahha beetje een dipje hebben en jezelf helemaal gek maken daardoor niet kunnen slapen waardoor t nog n beetje erger wordt mjah wel goed eigenlijk, je zal nu wel 20x nadenken voor je iets pakt"
"zit tussen je oren denk ik =]"
"ik blijf meestal bij de brilletjes bij andere mensen wel zie ik buiten vaak struiken aan voor mensen schaduwen"
"heb wel het idee dat het langzaam aan beter wordt heb nu zelf teletubbies en die zijn wel lekker opzich ;D Hier zijn ook weer aantal verschillende te krijgen"
"Marla Singer zei: aviced zei: vaag man ik heb nooit ergens last van ook niet van de welbekende dinsdagdipjes Klik om te vergroten... Slik je gemiddeld 10 pillen per week? Ik deed dat iets van een jaar - tijdens het xtc-hoogtepunt in mijn leven - namelijk wel....(en dan tel ik de rest uit mijn tienjarige pillencarriere er nog niet eens bij) Als je op die schaal gebruikt, dan krijg je uiteindelijk 100% zeker weten ook de klachten die hier in het topic beschreven staan. Mijn pillenvriendjes van vroeger hebben ook allemaal dezelfde verschijnselen en het is dus bij veel mensen hier op 't drugsforum ook een bekend fenomeen. Gebruik je echter sporadisch en verantwoordelijk, dan blijf je waarschijnlijk vrij van klachten... Blijkbaar doe jij dat? En zoniet, dan zal het niet lang meer duren voordat jij ook de eerste kortsluitinkjes in je hoofd voelt.... Klik om te vergroten... neeh hoor doe het soms 3x in 4 maanden, de andere keer 8x in 4 maanden ofzo meestal tussen de 3 en 6 pillen"