Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe zwaar maar ik hou van hem!!!!

Te zwaar maar ik hou van hem!!!!

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#1
uhm ja ik zou toch zeggen kies voor je zelf meissie
mensen zijn hun zelf niet meer als ze dit soort drugs gebruiken
doe wat het beste voor jezelf is
ga bij hem weg <-------mijn mening
G
Girly24Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit is voor sommige mensen niets nieuws.
Me vriend gebruikt coke en ik houd ziels veel van hem. :(
Ik ken hem nu een jaar en we wonen sinds mei samen.
Al heel snel misschien te snel.
In de tijd dat ik hem leerde kennen gebruikt hij alleen vrijdag.
Nu gebruikt ie 2 a 3 keer in de week, half of een hele in 1 dag.
Ik heb hem al zo vaak gevraagd of hij wil stoppen door de weeks te gebruiken.
Grote beloftes worden gedaan maar zodra zijn beste vriend in de buurt is wordt er weer gehaald.
Zoals gister bv.
Twee weken terug was ie half dronken en had gebruikt en in de ruzie die we hadden gaf hij me een stomp met zijn vuist in me ribben.
Ik heb zwaar gekneusde ribben.
Ik had mezelf altijd voor genomen dat als iemand mij een klap durft te verkopen dat ik zou vertrekken.
Die klap was zo hard dat ik het zat was, hij had zo onzettend spijt dat ie smeekte dat ik bleef.
Afgelopen zaterdag vertelde ie me dat ie wilde minderen, maar gister verbrak hij die beloofte.

Wat moet ik doen om hem van zie zooi afteblijven....
Wat kan hij doen om zichzelf te helpen, hij bedeedeld bij zijn vrienden om die zooi.
Wat kan ik doen.....ik hou zielsveel van hem.

Wie kan me advies geven. :flushed:

Groetjes
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is een moeilijke beslissing. Je moet zelf beslissen of je er mee door wilt gaan, er zijn instellingen die je vriend kunnen helpen met stoppen. Maar het zal heel zwaar zijn, stoppen is daarbij ook alleen mogelijk als je er echt 110% achter staat. Dus ga met je vriend praten, is hij bereid te stoppen en wil hij er ook echt. Dan kan je het een poging geven. Alvast sterkte.
e
e-ThomLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik weet wat verslaving is en geloof me: niemand kan je vriend helpen behalve hijzelf. zolang hij de knop in zijn hoofd niet heeft omgedraaid kan niets of niemand hem helpen
praat met hem...wil hij echt stoppen? zo ja, dan ben je op weg...anders is het einde ver zoek en zou ik mijn biezen pakken....een ultimatum stellenzoals: "stoppen of ik ben weg" is nutteloos als hij het zelf niet echt wil
hij stopt dan misschien even maar hervalt voor je het weet
sterkte!
edit: oops, ik zag dat je post dateerde van 22/12....misschien is er intussen al heel wat veranderd dus kan mijn reply nutteloos zijn
r
rdam24Lid
01-01-2024, 00:00
#5
weet dat het makkelijker klinkt dan gedaan maar dumpen!!!!!!
nooit mag iemand een meisje slaan!!!!!
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb lang coke gesnoven, MDMA gesnoven, speed gesnoven, XTC geslikt op dagelijkse basis... maar nooit is t in me opgekomen een vrouw te slaan!

Drugs laat je geen dingen doen die je niet wil, juist de dingen die je wel wil maar normaal niet doet, t neemt je remmingen weg is mijn ervaring ermee... kan dat andere hier anders over denken...

Meid, ik snap dat t moeilijk is, maar gooi niet je leven weg, vertrek... al is t nog zo hard.
w
winnieLid
01-01-2024, 00:00
#7
het is heel zwaar om bij iemand te blijven die gebruikt voor ik mijn huidige vriend leerde kennen was ik ook met iemand die dat deed.
het heeft mij uiteindelijk mijn kindje gekost door zijn cokeverslaving. ook hij werd agressief. laat het niet zo ver komen kies voor je zelf als het de verkeerde kant op gaat
m
moodyLid
01-01-2024, 00:00
#8
lieve meid,zit met hetzelfde probleen ....
elke dag wil ik ermee stoppen en als ik er dan uit ben...
dan gaat het met hem weer even iets beter heb je weer hoop...
maar jou levn staat eigelijk stil alles draait om hem...
verstandig is te stoppen maar wat zegt je gevoel,...
moeilijk......... :confused:
B
BUBBSLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik begrijp je situatie , als je van zielsveel van iemand houd zou je er alles voor doen dat het toch maar weer goed komt . Maar hij heeft zeker hulp nodig en ik denk dat jij dat niet allen zult kunnen . Hij maakt jouw leven kapot, hij maakt die beloftes omdat hij bang is dat je hem zult verlaten , maar hij heeft totaal geen respect voor jouw en zeker niet als hij zo agressief doe tegenover jouw . Ik kan mijn mening geven maar jij verdiend toch beter , het leven is zo mooi !!!! Sorry dat ik zo reageer maar het maakt me zo boos van binnen . Ik heb pas mijn geluk gevonden op mijn 30ste en daar genieten wij nu van ! Alles komt in orde hoor maar moeilijke tijden moet een mens eenmaal meemaken in je leven , en hoe meer je er meemaakt hoe harder je word ; veel succes!!!! :wink:

Greetz Bubbs
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#10
liefde is toch maar een soort verslaving die slechts 3 maand tot anderhalf jaar duurt? Ach zal zelf de levenservaring om daar echt nuttige dingen over te zeggen ook wel missen hehe.

bubbs, ik hoop echt dat je gelijk hebt!
a
antzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Girly,

ik weet waar je bang voor bent: kan het nu al raden: je hebt je alles niet meer (je vriendje), je bent verdrietig, je kunt niet meer, je wordt ziek van verdriet, waarschijnlijk ben je je beste vrienden kwijt of heb je die zelf nooit gehad.....

Nou dat is even een mooi beeld of niet!

Maar echt...het slijt. Over een half jaar tot een jaar zal je verdriet kwijt zijn en zal je weer gelukkig worden. Je krijgt nieuwe vrienden (dat is zo, echt waar) en kijkt terug.


Maar wat als je hem niet dumpt. Ja ik zeg het hard, maar het is zo...Girly...je hebt jezelf aan iemand gegeven (letterlijk). Je leven dat is hij....

De vraag is: ben je bereid de pijn te nemen, om jezelf en je geluk terug te vinden? Ga er dan ook voor!!!!!!!!!!!! To the limit! Flikker die kutbaan als tweede opzij en laat de wereld en hem natuurlijk...zien wat je in huis hebt!!!!!!!!

Dat wordt je tweede doel....een beetje uitdaging en carierre kan geen kwaad!.

En ik weet.....dat je het kunt (ik voel het al klinkt het stom).
en dan nogg 1 ding....als je hem dumpt.....ga het niet goed maken binnen een dag of een week (laat me raden dat is al eerder gebeurd) Wees dit keer sterk!

Groetjes[/quote]
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
get dat zo'n meisje met zo'n topic komt om vervolgens nooit meer terug te komen :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."