Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: PVV wil belasting op drugs van mij mogen ze dat betekent dat canabis eerst legaal moet worden zal stuk makkelijker worden voor kwekers en dealers"
"Paperplane. zei: Crack is zegmaar juist een van de duurste drugs om verslaafd aan te zijn. Elke 10 minuten een nieuwe dosis a 10 euro. Klik om te vergroten... ja dat klopt maar voor mensen die beginnen die halen tientje crack of 1 gram cocaïne daardoor is het handiger voor armere mensen zelfde met crystal meth mensen beginnen omdat het sterker goedkoper en langer werkt maar als je verslaafd raakt heb je meer en meer nodig waardoor het zo duur word"
"binnekort ga ik voor het eerst lsd nemen heb al veel info over gezocht maar wil ook wat tips van ervaren gebruikers ik heb zegels 220microgram ik weeg 60kg wat is een goeie dosis voor de eerste keer gewoon hele nemen of halve en kan ik er gewoon wiet bij roken als ik trip vastwel toch? en is 10euro normale prijs voor zegel 220 maakt me niet veel uit is toch niet veel geld wat moet ik doen als iemand bad trip krijgt ik dacht zelf aan vitamine c en suikerwater ofzo wat is een goeie plek om te spacen gewoon plek waar ik altijd chill en dan steeds naar een andere plek te gaan of op 1 plek blijven en is het beter om overdag of als het donker is en wat ervaar ik ongeveer van zo een space ik denk zelf dat kleuren anders zijn en als ik bijv. naar een prullebak kijk dat ik iets heel anders zie ja is moeilijk voor te stellen heb nooit echt iets genomen waarvan ik hallicuneer alleen lichte hallicunaties die niks voorstellen door mix mdma en wiet en een keer truffels of is het beter om eerst een keer paddos te nemen? en lsd is niet verslavend toch of is het net zoals xtc dat als je denkt doe 1keer in me leven en daarna nooit meer wat btoch bijna niemand lukt fly high and trip safe"
"xtc en lsd kan maar ik zou het omdat het je eerste keer gewoon andere drugs weglaten en puur op lsd zodat je precies weet wat het is en wat het met je doet en dan kan je denken deze trip is lekker genoeg of volgende keer kijken hoe het is met een pilletje erbij drugs zijn best te combineren maar naar mijn mening als je iets voor het eerst gebruikt mix het dan niet alleen met wiet of hasj denk niet dat dat erge gevolgen kan hebben maar je trip leuker maakt"
"gebruik je verstand omdat je dit van de dokter krijgt betekend niet dat snuiven ongevaarlijk is werkt zeer verslavend vriend van mij is er kapot aan gegaan woont nu bij zodat ik hem in de gaten kan houden dat hij niks gebruikt aub ik smeek het want die eerste keer dat je het doet is het geweldig maar na verloop van tijd voel je niks meer en maakt het je kapot net als andere hard drugs ritalin snuiven is mogelijk het is zeker niet aan te raden ik zal nu een heel verhaal geven hierover want weet er veel vanaf omdat een vriend van mij dit dagelijks deed het probleem is zo een pil weegt rond de 130mg waarva slechts 10mg methylfenidaat is dus niet erg fijn zeker niet dat al die bindmidddelen niet oplossen in je neus en die soms 5uur later er nog uit snuit daarom adviseer ik zoek een manier om de pure stof uit die pillen te halen dan hoef je 13X zo weinig te snuiven voor hetzelfde effect en dus minder schadelijk als je ritalin pillen plet doe dat zo goed mogelijk fijnmaakt en in kleine lijntjes snuift halve pillen dus 5mg dat deed hij tenminste kan denk ik ook groter maar volgens hem doet dat pijn zeker de eerste 2 lijntjes daarna voel je niks meer en daarna kan je zonder moeite alles snuiven alleen word je neus wel droog dit is ongeveer hoeveel je nodig heb om je beetje lekker te voelen maar als je van plan bent lang door te gaan heb je heel wat pillen nodig want je neem mischien om de half uur nieuwe eerste keer 15-20mg zorg dat die eerste keer niet komt! beetje tolerantie 20-30mg sterke tolerantie 30-40mg zelf kon mij die vriend van mij er zo 10-20 wegsnuiven op een dag waardoor hij niet in slaap kon vallen dus maar een handje vol benzo's nam niemand van de vriendengroep wist iets er was alleen iets raars met hem altijd verkouden en opgefokt zweten en bijna niks eten. op een dag was ik in zijn kamer terwijl hij even naar de wc gig deed ik iets wat wel slecht is maar ik wist dat er iets was en ja ik vond pillen ritalin en poeder ik wachtte tot hij terug kwam en begon meteen te janken hij vertelde me het hele verhaal en het was hetzelfde alsof je het verhaal van een coke of speed verslaafde hoort sinds die dag woont hij bij mij thuis heeft geen toegang tot ritalin of iets op het begin ging stoppen slecht hij was heel chaggerijnig opgefokt een echte arrogante klootzak maar ik bleef hem steunen en nu gaat het een stuk beter met hem hij is nu clean voor 5maanden en soms vraag ik als je ik ritalin op tafel zou laten denk je dat je het dan snuift en hij zegt altijd denk het wel geloof het is hard drug en kan dezelfde gevolgen hebben als ik hier ook maar 1 iemand mee bereik ben ik blij begin er niet aan"
"groene eekhoorn nooit zo lekker gegaan jammer dat ze niet meer worden gemaakt daarna kwam goeie vervanger zelda/triforce vond hem minder dan groene ook op en worden niet meer gemaakt nu rode/roze eekhoorn ook goeie aanrader maar niet zo goed als die groene"
"www.pillreports.com als het er niet bij staat ga je naar testcentrum of koop zo een zelftest kit ofzo"
"de laatste jaren worden veel problemen met drugs in verband gelegd maar ik ben van mening dat het de schuld van de overheid is dat dit soort problemen ontstaan! als de overheid alle drugs gedoogd zou maken zal dat veel problemen oplossen maar dan moet er wel een goed systeem achter zitten. warom zou dit goed zijn? 1.prijzen drugs omlaag junkies hoeven niet te stelen voor geld en de markt voor dealers zal verziekt worden en er kan een belasting op gezet worden waarvan de overheid meer geld heeft om drugsproblemen op te lossen want het probleem is als je een pilletje of wat sos ofzo wil ping of bel je ff iemand en heb je het en als je niemand kent die verkoopt vraag je iemand die gebruikt oftewel als je drugs wil kom je er toch wel aan door het illegaal te maken word het alleen maar duurder en nadeliger voor de gebruiker de enige die baat hebben aan dat drugs illegaal is zijn de dealers 2.gezondheid als je een pil of poedertje koopt weetje niet wat het en hoeveel het is ja je kan het laten testen maar dan heb je je geld al uitgegeven als de overheid zelf deze drugs zou maken en via psychiaters bijvoorbeeld verkrijgbaar zou zijn zodat zij de gebruikers in de gaten kunnen houden en op tijd kunnen ingrijpen als er een drugs probleem ontstaat 3.informatie gebruikers kunnen zo goed geinformeerd worden over drugs en de gevolgen van gebruik je kan het compleet met me oneens zijn maar dit is mijn mening en ik hoop dat dit ooit in de 2e kamer ofzo komt en de politiek hier goed overna denkt drugs gedoogd maken is alleen een nadeel voor dealers en producenten dit zal de overheid en gebruikers veel geld en gezondheid besparen want stel je voor als alcehol nu illegaal word gemaakt en je betaald opeens 50euro voor een fles whiskey die normaal ongeveer 25 is wie heeft er dan wat aan? zo is het ook met drugs en ook vind ik dat er beter op scholen moet worden uitgelegd over wat drugs is en wat het doet ik heb mischien 1 lesuur in me leven gehad die over drugs ging en dat was drugs is slecht doe het niet klaar"
"mandragora zei: ik ga deels akkoord, toch denk ik het beter te vinden hard verslavende drugs zoals heroine, crack, enz... zeker niet te gaan gedogen. dit heeft volgens mij rampzalige gevolgen, de stap word te klein om aan dat spul te komen, meer mensen die in ellende zitten zullen de stap nemen te gaan shotten oid. er zullen nog meer verslaafden bijkomen en minder mensen gaan moeite doen om af te kicken omdat het dan goed te financieren is en daardoor niet in het 'harde' bestaan terechtkomen, lijkt cru gezegt maar toch een puntje van realiteit denk ik. drugs zoals lsd, mdma,paddo's, enz lijken me dan weer wel een goed plan te gaan gedogen. als deze middelen gedoogd worden en die hard verslavende drugs niet zullen mensen eerder naar die gedoogde middelen grijpen ipv om de hoek op straat wat heroine oid te gaan zoeken. grts Klik om te vergroten... oke als je even op internet zoekt over heroïne deze drug is het meest taboo van allen maar warom? het is onlangs bewezen dat heroine geen schade aan de hersenen aanricht en weinig aan het lichaam de schade die gebruikers hebben komt door de omstandigheden waar ze in leven op straat slapen niks eten vieze naalden versneden heroine warom? omdat de het duur is kunnen gebruikers geen normaal leven leiden als de overheid het aan hen zal verkopen zullen ze dat wel kunnen dit gebeurt ook in sommige gevallen in Engeland waar een bejaarde man die elke dag heroine krijgt tegen de pijn een normaal leven heeft elke dag sport enz. het komt door het systeem dat junkies zo erg naar de klote zijn en niet meer mensen zullen gaan gebruiken als het morgen legaal word ga jij het dan gebruiken? NEE! en ik weet zeker dat bijna heel nederland zo denkt bijna elke heroine verslaafde wilt stoppen met de drug en door belastingen op legale drugs kan er meer zorg komen voor mensen die willen stoppen mensen die opiaten krijgen als medicijnen en daaraan verslaafd raken leven een normaal leven waarom hun drug is niet zo duur als heroine kijk wat er in rusland is gebeurt omdat heroine te duur is krokodil desomorphine en in de VS door cocaine is te duur dus hebben ze nu crack en meth"
"DRUGS ZIJN NIET HET PROBLEEM HET SYSTEEM IS HET PROBLEEM"